ענת דור לטוביץ

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 9/12/2015 10:17 ● ערב ערב 2736
מנטורית רגשית, מאמנת ומלווה בתהליכי שינוי עמוקים
ענת דור לטוביץ

בשנייה הראשונה בה פגשתי בענת, התאהבתי. הספיק לה מבט אחד לעברי עם אינטואיציה ורגישות להבין את שעובר עליי, לחבק, להכיל, לאהוב ולתת את הטיפים והכלים הכי מתאימים שיעזרו לי להתמודד עם בעיותיי. וכי למי אין בעיות?

ענת דור, בת 38 וקצת ונראית צעירה מכפי גילה, עם חיוך חם ושובה, ועם זאת - עם נסיון חיים רב ומגוון. ענת היא מאמנת אישית ומנטורית רגשית. ענת: "אני מעבירה אנשים תהליכים רגשיים עמוקים, עוזרת להם לכבוש את המטרות שלהם, להגשים את החלומות שלהם. לפי מה שחוויתי על עצמי והמטופלים שלי, כאשר יש לנו דפוסי חשיבה ואמונות תקועים לגבי עצמנו - אנחנו לא מצליחים להגיע למטרות שלנו ולהתקדם".

ענת תמיד היתה אדם רוחני, כבר בגיל 12 החלה לחקור את עולם הרוח, ומאז ומתמיד ייעצה ועזרה רבות למי שנקרה בדרכה. בגיל 22, במהלך אחד הקורסים שלמדה, התנסתה במדיטציית 'הילד הפנימי' וגילתה תהומות של כאב "מארועים שעברתי בילדותי, גיליתי שאם לא נעבוד על שורש הבעיה, שהתעטפה לה בהמון קליפות עם השנים, בעצם נישאר תקועים ובהדחקה ולא נוכל להתקדם לעבר המטרות שלנו". בנוסף לכך למדה ענת גם רייקי והיא מורה לרייקי ומאמינה באנרגיה המרפאה שלה, למדה את שיטת ה- NLP, "שזו שיטה לתכנות המוח" ועוד כלים רבים ושונים במסעותיה הרבים בעולם: אם זה בקוסטה ריקה - בה למדה הרבה קורסים והתנסתה עם ילדים, גוואטמלה, הוואי, קליפורניה, הודו – שם עברה תהליך מאוד אינטנסיבי עם מאסטר רוחני - מרקע פסיכולוגי, ותאילנד בה למדה ענת את שיטת הRe - birthing  (ראו בהמשך).

מה שעושה ענת כיום בטיפולים בקליניקה בביתה, מצויידת בארגז הכלים הענק הזה שרכשה במסעותיה ולימודיה יחד עם שנים רבות של ניסיון, הוא שילוב של עבודה על השורשים הפנימיים ואימון על הכאן ועכשיו, בעזרת שילוב טכניקות נשימה עוצמתית, ביניהן -Re-birthing, שיוצרת קשר בין המודע לתת מודע ומשחררת דברים. טכניקות נוספות בהן משתמשת ענת הן: דמיון מודרך, עבודה על קו הזמן, הילד הפנימי, תטא הילינג, רייקי וכן שיטת אלבאום (אותה למדה במשך 4 שנים) – שזו בעצם שיטה לעבודה עם ילדים בעלי דיסלקציה ובעיות מוטוריקה. ענת משלבת בטיפולים שלה גם טיפולי מים וכמובן אימון אישי. לכל מטופל היא מתאימה את שילוב הטיפולים הנכון לו.

הטיפול מתנהל על ידי שיחות ותשאולים עמוקים, שילוב שיטות ומתן כלים אפקטיביים אקטיביים ספציפיים למטופל עצמו. יש לציין כי ענת "לא מסתכלת על השעון", וטיפול אחד אצלה יכול להימשך עד שעתיים (!)

השיטות יכולות לטפל במגוון בעיות, ביניהן: בעיות בטחון עצמי, אי הגעה למטרות, חוסר הגשמה עצמית, אנשים שמוותרים על עצמם, מערכות יחסים, בעיות משקל, חרדות, טראומות, "ובעצם כל דבר שאדם רוצה להגשים, ואינו מצליח בכוחות עצמו".

ענת: "אני מאוד אוהבת את העבודה שלי, חשה שזו שליחות, תמיד היתה. תמיד ייעצתי, יש לי המון סבלנות, אני מאוד אמפתית, אני מאוד אוהבת להנחות ולעזור לאנשים, וכל זה בא משנים של למידה, עבודה והתנסות יחד עם כישרון טבעי. אני חושבת שמטפל טוב הוא כזה שמטפל גם בעצמו, מתחזק את עצמו וכך הוא יכול לטפל באחרים".

ובנימה אישית, המפגש עם ענת נתן לי תקווה והשראה, ואני ממליצה לכם בחום ליצור איתה קשר.

לקביעת פגישה: ענת 0544-318172.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש