סימפל טרייד מגיעים לאילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 9/12/2015 10:00 ● ערב ערב 2736
בית הספר למסחר בשוק ההון / בית הספר למסחר בשוק ההון, 'סימפל טרייד', בחר באילת כיעד הראשון בו יפתח שלוחה של בית הספר. בתוך כך, החל משבוע הבא (יום ג', 15.12) תחל לראשונה באילת הכשרה מקצועית ללימודי מסחר בבורסה. דודו רוז, אנליסט ומומחה למסחר בשוק ההון, והבעלים של סימפל טרייד מסביר כי "הרעיון להכשרה נולד מתוך הבנה שתושבי אילת רבים מחפשים דרכים בהן יוכלו להגדיל את הכנסתם והיו שמחים להבין את עולם המסחר יותר לעומק. זאת, לצד העובדה שחלק גדול מהתושבים מתמודדים עם קשיי פרנסה בשל הריחוק הגיאוגרפי מהמרכז הופך את המסחר בשוק ההון כאופציה אטרקטיבית ביותר עבורם בשל היכולת לעסוק במסחר מכל מקום, אפילו מהבית".
סימפל טרייד מגיעים לאילת

עד היום, תושבי אילת שהיו מעוניינים ללמוד מסחר בבורסה לא יכלו לעשות זאת, או שנאלצו להסתפק בלימודים דרך האינטרנט שאינם יכולים להשתוות ללימודי מסחר בכיתה. אל הוואקום הזה נכנס בית הספר 'סימפל טרייד' ובנה תכנית לימודים לתושבי אילת שתאפשר להם רכישת ידע וכלים מקצועיים בשוק ההון, באמצעותם יוכלו להגדיל את הכנסתם או אפילו להתפרנס ממסחר. בכדי שתושבי אילת יוכלו ליהנות מאותם תנאי לימוד כמו תושבי המרכז, החליטה 'סימפל טרייד' להטיס אחת לשבוע את מיטב המורים המלמדים בסניף ברמת גן, לאילת.
 
ההכשרה כוללת: 7 מפגשי תיאוריה+ 5 מפגשי מסחר מעשי, חדר מסחר אינטרנטי, מנטור צמוד שילווה בפגישות אישיות מקרוב ומרחוק את הסוחרים הצעירים, ספרי לימוד והקלטות של השיעורים אותם מקבלים התלמידים בעזרתם ניתן לתרגל ללא הגבלה. במסגרת הלימודים הם ילמדו על שוק ההון הישראלי והאמריקאי, ויגיעו ליכולת עצמאית של קבלת החלטות בשוק ההון משלב ניתוח השוק, בחינת מניה ועד לביצוע עסקאות באופן מבוקר ולא אימפולסיבי.
בוגרי ההכשרה זוכים לליווי של מורי בית הספר גם לאחר סיומה.
 
הלימודים יתקיימו באוניברסיטת בן גוריון באילת בימי שלישי בשעה 18:30 למשך שלושה חודשים, ואחריהם התלמידים זוכים כאמור לליווי גם בתקופת המסחר.


המעוניינים להירשם להכשרה יכולים לפנות לאתר סימפל טרייד, בטלפון 073-7073770 או במייל: alex@simpeltrade.co.il.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש