U Suits – אירועים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 21/10/2015 08:31 ● ערב ערב 2729
אירועים ברמה אחרת. אוכל איכותי ומפתיע = במחירים נוחים ביותר
U Suits – אירועים

מזה שנים רבות ידוע שמלון U Suites ('מרידיאן' לשעבר) מבית מלונות 'פתאל' מוביל בנושא האירועים בכלל (בת/בר מצווה, חתונות), ובאירועי ברית/ה בפרט, באילת. אירועי ברית למעשה זו מסורת בשל הביקוש הרב.
אירועי הברית/ה מתקיימים בחדר האוכל המרכזי של המלון, הבראסרי, עם נוף עוצר נשימה אל הבריכה וים סוף. אירועי הברית/ה מתקיימים בשעות הצהריים, החל מהשעה 14:00, בימים א'-ו' ומותאמים ל- 90 ועד 250 אורחים לאירוע.
המלון מציע לאורחים תפריט בשרי עשיר קבוע ומאוד מגוון המותאם לטעם הישראלי. המזנונים באירוע בנויים בצורת עמדות בישול שונות, ולא כפס. בתפריט, בין היתר, גולת הכותרת - עמדת גריל עם ארון רוטיסרי, גריל מרכזי עם פחמים – שמגיש אנטרקוט, קבבונים, חזה עוף – טרי טרי, עמדת דגים עם פילה דגים טריים כמו דניס, לברק, מושט, סלמון הנצרבים למול האורח על הפלנצ'ה, עמדת מוקפצים מדהימים, עמדת 'קרבינג' - פריסת בשר לעיני הלקוח, עמדת תבשילים וכמובן בר סלטים מורכבים עשיר ביותר וכן מגוון רחב סוגי ירקות חתוכים למיניהם להרכבת סלט על פי רצון האורח. ועוד לא אמרנו מילה על עמדה מעוצבת של קינוחי פרווה טעימים ומרהיבים המוגשים באירוע, שנעשים כולם במקום, ולצדה עמדה יפה של קפה/תה. באירוע תוכלו להנות גם מבר משקאות עשיר הכולל יינות ברמה גבוהה ובירות מהחבית בעגלה יפה ומעוצבת.
שף המלון הנודע, מיכו אוקוביץ', הידוע בעיר בתחום המזון והמשקאות, עם נסיון של כ- 40 שנה בתחום, ניהל המון מטבחים, פתח המון מלונות, מביא את כל הרזומה שלו לתוך האירוע שלכם, והרווח כולו שלכם.
אירוע ברית/ה במלון כולל גם את העיצוב: מפות בסגנון ראנרים על השולחנות, בלונים בסגנון חדשני, שלט מזמין, צבעוני ויפה בצורת לב בכניסה לחדר האוכל עם שם הלקוח המתאים לסגנון האירוע. מלצרים עם שתיה קלה, יינות ושמפניה מזוגים על גבי מגשים מסתובבים בין האורחים. בזמן האירוע תוכלו להנות ממוסיקת אווירה נעימה ושירות לבבי מאין כמותו. ותאמינו או לא, יש אפילו איש ביטחון חמוש ליד הכספת...
לא מיותר לציין, שאם לקוח מביא לאירוע את משפחתו מהצפון, יקבל חדרים במחיר אטרקטיבי.
במלון ישנו גם מועדון לילה, מעין דיסקו קלאב, בו מתעתדים להתחיל ולקיים אירועי יום הולדת בשעות הצהריים בעיקר. במועדון במה, בר, תאורת מועדון לילה, מערכת מוסיקה מובנית מצויינת, סאונד, מסך לד ענק. המועדון מתאים לאירועים של 80-250 איש, וניתן לשלב בהם גם את צוות הבידור של המלון באירוע יום ההולדת. למועדון כניסה נפרדת מהטיילת לרווחת החוגגים. המזון מותאם לאירוע צהריים קליל אך באיכות גבוהה: המבורגרים, שניצלונים, נקניקיות, קלחי תירס.
אז למה אתם מחכים, הברית בפתח? היומולדת ממשמש ובא? צרו קשר ותקבלו חוויה שלא תשכחו.

תמונת כתבה


U Suits – אירועים, טלפון: 086383333. כתובת: החוף הצפוני, ת.ד. 2120, אילת 88119.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש