היופי שלך

מאת: אביבה דקל ● צילום: אביבה דקל ● 21/10/2015 08:11 ● ערב ערב 2729
היופי שלך מתחיל בחדר הטיפולים הנעים והממוזג של שולה חלילי הממוקם במספרה היוקרתית של דניאל
היופי שלך

מזה 21 שנה, מטפלת שולה חלילי בלקוחותיה ועוזרת להן לטפח את עצמן. עשרים שנה עבדה בביתה ובנתה לעצמה מוניטין ממספר רב של לקוחות נאמנות המקפידות לטפל בעצמן רק אצל שולה. במרץ השנה החליטה שולה חלילי שהיא רוצה לפנק את לקוחותיה ולטפל בהן במקום 'סטייליסטי' והעבירה את המכון שלה למקומו החדש במספרה היוקרתית 'דניאל'.

שולה עזרת לנשים לטפח את עצמן החל בציפורני הידיים וכלה בציפורני הרגליים. היא מומחית במניקור ופדיקור רפואיים ומנוסה מאד בנושא מריחת לק ג'ל.

מומחיות נוספת של שולה היא הסרת שיער מיותר מכל הגוף, הרגליים והפנים, היא מורידה שיער מכל הגוף, מעצבת גבות ומורידה שפם והכל בעזרת שעווה. יש שעווה המתאימה לטיפול בגוף וברגליים ויש כזו המתאימה לטיפול בפנים, ושולה מתאימה את השעווה בכל מקרה בהתאם לטיפול המבוקש.

שולה גם מומחית בהדבקת ריסים בשיטת הריסים הבודדות, בה מדבקים כל ריס בנפרד. טיפול זה מבליט ומגדיל את העין, מעבה את הריסים למראה טבעי ויש לחזור עליו רק בכל שבועיים או שלושה.

בנוסף לטיפולי היופי השונים, מציעה שולה למכירה במקום שלה קרם טיפולי לכפות הרגלייםFOOT BALSAM המכיל מינרלים מים המלח, מיצי צמחים, תוצרי כוורת ושמנים טבעיים וארומטיים. לידיים ולגוף תמצאו כאן קרם ידיים וגוף של O.P.I באריזת משאבה. קרמים אלה יעזרו לכם לשמור על כפות ידיים וכפות רגליים מטופחות, והם נמכרים ב'היופי שלך' במחירים אטרקטיביים.

המומחיות והניסיון הרב של שולה הם שגורמים למכון הטיפולים שלה להיות מקום מצוין לפנק בו את עצמכן, כפי שגילו נשים מכל הגילים שנמנות על לקוחותיה הנאמנות. הניחו לשולה לטפל בכן ומובטח שיהיו מרוצות מהטיפול המקצועי ומהיחס האדיב והחם.

היופי שלך
כתובת: המלאכה 5, מעל 'בית המשקאות'.
טלפון לקביעת תור לטיפולים: 0523221188.


תמונת כתבה


תמונת כתבה



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש