תמיר רודלמן – מעצב השיער בעל ידי הזהב

מאת: אביבה דקל ● 9/9/2015 19:22 ● ערב ערב 2724
צילם: חיים דוד / בלב שכונת מגורים ברחוב ששת הימים, בבניין הגבוה עם העיגולים ( 7 יחזקאל), במרכז נוח ונגיש שיש בו שפע חניה, ממוקמת המספרה של תמיר רודלמן- מעצב שיער לנשים, גברים וילדים ברמה גבוהה ביותר. רבים כבר מכירים את תמיר ואת המספרה, אבל אם טרם גיליתם את המקום- מובטח לכם שאחרי שתמיר יטפל בשערכם תצאו מכאן מרוצים ומחויכים
תמיר רודלמן – מעצב השיער בעל ידי הזהב

תמיר למד עיצוב שיער בבית הספר הטוב בארץ – אצל שוקי זיקי בתל אביב. ברזומה שלו שנים רבות של עבודה אצל מיטב המעצבים במרכז הארץ. בשנת 2007 החליט תמיר לצאת לדרך עצמאית, חזר לאילת בה נולד וגדל, ופתח את המספרה שלו ברחוב ששת הימים. מאז הוא כאן. האווירה במספרה המעוצבת בצבעי שחור, אדום ולבן נעימה, ביתית ומרגיעה, וכל אחד מרגיש בה בבית, גם אם זה ביקורו הראשון במקום. תמיר מטפל אישית בכל לקוח, בין אם זו אשה, גבר או ילד. "אני מאמין שאם לקוחות מגיעים למספרה שלי, הם פה כי הם רוצים שאני אישית אטפל בהם, ואת זה אני עושה. אין לי עובדים. אני מטפל בעצמי בכל לקוח מהתחלה ועד הסוף", הוא אומר.

לא מתפשר על איכות


אצל תמיר רודלמן במספרה יפנקו אתכם בכל סוגי הטיפולים: תספורות נשים, גברים וילדים, צבעים, גוונים, הבהרות, תסרוקות ערב, פתיחת תלתלים, פן, טיפולי שיקום לשיער ותוספות שיער. תמיר לא מתפשר על איכות החומרים בהם הוא משתמש. במספרה שלו תטופלו בחומרים נבחרים של החברות המובילות בתחום. לצבע משתמש תמיר בצבעים של 'לוריאל' ו'גלזט' שלאחר הטיפול בהם השיער הלבן מכוסה בשלמות והוא רך ונעים למגע. לתוספות שיער, משתמש תמיר בתוספות של 'גרייט לגטס', הטובות בעולם. את החיבור של התוספות מבצע תמיר במכשיר מיוחד להלחמה קרה מתוצרת חברת 'גרייט לגטס', המיועד להלחמת תוספות אלה.
המחירים במספרה נוחים וסבירים מאוד.
במקום אפשר לרכוש את מוצרי השיער האיכותיים בהם משתמשים במספרה.

להשתזף בכיף


אצל תמיר רודלמן תוכלו ליהנות ממקלחון שיזוף חדש דגם 2015 המתקדם ביותר בשוק. זהו מקלחון אלקטרוני היחיד מסוגו באילת. הוא עוצמתי במיוחד, יש בו 48 מנורות כל אחת 200 וואט ובגלל עוצמת השיזוף, מקסימום זמן כל טיפול הוא עשר דקות. ניתן להתאים את עצמת השיזוף גם לבעלות עור בהיר. בתוך המקלחון יש כניסה ליו.אס.בי, כך שהמשתזף יכול לשוחח בטלפון, להקשיב למוסיקה משלו או להאזין לערוצי רדיו.
תמיר מקפיד בכל התחומים על רמת הציוד הגבוהה ביותר, ומחדש ציודים לנוחות הלקוחות, כמו שחידש לאחרונה את מקלחון השיזוף.
מחיר 10 שיזופים במקלחון- 250 ₪ לטיפולים בני עשר דקות כל אחד.
בהזדמנות זו מבקש תמיר לאחל לכל לקוחותיו, לכל תושבי אילת ואורחיה- שנה טובה, שנת בריאות, אושר ושלום וגמר חתימה טובה.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמיר רודלמן
מיקום: בניין 7 יחזקאל (עם העיגולים), רחוב ששת הימים
פתוח: ימים א'-ה' 10:00-20:00, שישי 10:00-15:00
טלפון במספרה 08-6377903 תמיר: 050-656150
מומלץ לקבוע מקום מראש
חניה : יש בשפע
ויש גם גישה נוחה לנכים


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש