קניון אייס מול אילת חוגג יום הולדת 3

מאת: אביבה דקל ● 9/9/2015 19:13 ● ערב ערב 2724
צילומים: יח"צ / קניון 'אייס מול' אילת לא מפסיק לחדש ולהפתיע. אלו המותגים, האטרקציות, מתחמי המזון ומתחמי המשחקים לילדים, שהופכים את הכדור בעל המבנה הארכיטקטוני המיוחד, למרכז הקניות והבילויים המוביל באילת. בימים אלו ממש חוגגים כאן יום הולדת שלוש. היום כבר אפשר לומר בבירור, כי קניון 'אייס מול' העלה את אילת חזק על מפת השופינג הארצית
קניון אייס מול אילת חוגג יום הולדת 3

לא בטוח ששמתם לב, אבל מכל נקודה בקניון 'אייס מול', אפשר לצפות על מה שקורה במקום בכל רגע נתון. במרכזו של המבנה העגול בן שתי הקומות - שבנוי כחלל פתוח אחד, ללא עמודים וללא קירות החוצים אותו - נמצא מתחם החלקה אולימפי המשתרע על שטח של 1,800 מ"ר, וכל הקומפלקס נחשב ליחיד במינו בארץ ובעולם כולו.

תמצאו כאן הכל


מה קונים בקניון 'אייס מול'? הכל.

בתחום האופנה: בקניון כ-150 חנויות, תמהיל של מותגי אופנה מובילים לצד ה'מול מרקט', מתחם בו קובצו דוכני הטיילת לחוויית קניות ייחודית, בדומה לשווקים במזרח הרחוק ובארצות שונות באירופה. בחצי השנה האחרונה, הצטרפו למותגי האופנה המובילים בקניון- רנואר, אמפוריום, גולברי, נאוטיקה, FOX ועוד, מותגים חדשים: מנגו, קסטרו, לי קופר, בוניטה דה מאס, PrOfil ועוד. הקניון מספק את כל פריטי הלבוש, החל מהלבשה תחתונה ובגדי ים, דרך בגדי קז'ואל, שמלות ערב ונעליים ככל שתבקשו.

תכשיטים: אם בא לכם לקשט את ההופעה בתכשיט מנצח, קניון 'אייס מול' מציע לכם מבחר חנויות יוקרה: סברובסקי, ZABAN, W שעונים. ב'אייס מול' תמצאו תכשיטים מקסימים גם במחירים פחות גבוהים בדוכן 'מגנוליה' ותוכלו לגוון את ההופעה עם אקססוריז בחנויות המתמחות: TOPTEN ACCESSORIZE.

קוסמטיקה: לפני שמתלבשים, כדאי להשקיע גם בקוסמטיקה. ב'אייס מול' תיהנו ממותגי טיפוח מובילים: אפריל, ללין, בובי בראון, פרימייר ואחרים. לצדם תמצאו אטרקציות שהופכות את חוויית היופי למושלמת. כל מי שמסוגל לעמוד בדגדוגי רגליים, יוכל ליהנות מפדיקור מרענן בספא הדגים. לאלו שרוצים להישאר צעירים ויפים לנצח, מומלצת חווית עיסוי אמריקאית בטכנולוגית מים חלומית ב'דרים ספא', הממוקם בקומה הראשונה.

ב'אייס מול' חשבו על הכל. בזמן שהגדולים עסוקים בקניות, הילדים נהנים ממגוון האטרקציות במתחמי הבילוי שלהם, שכן ב'אייס מול' רוצים שתיהנו מאינסוף חוויות, בלי שתצטרכו לוותר על המזגן.

חגיגת אטרקציות


לרגל חגיגות יום הולדת 3 ל'אייס מול', מתוכנן מופע הקרנה תלת ממדי בטכנולוגיה אור-קולית. לא פחות מ- 12 מקרנים יצבעו עבורכם את רחבת ההחלקה באמצעות משחקי אור מרהיבים שיהפכו אותה לים, מדבר, שמיים, שדה פרחים, בשילוב הופעה חיה של מחליקים מקצועיים.

גם מגוון האטרקציות הורחב לאחרונה. לילדים נוסף ה'איגלו'- 'בבילון קידס', שהינו ג'ימבורי יחיד מסוגו בעולם ובו מגלשות ענק, תותחי כדורי ספוג, טרמפולינה, מבוך קרח ונדנדות. מעבר לכך תמצאו ב'אייס מול' מטווח ירי בכלי נשק מדומים וגם את סימולטור הטיסה הראשון בישראל, המאפשר התנסות בטיסת קרב אמיתית עם שליטה מלאה על המטוס. למבוגרים שחלמו להיות נהגי מרוצים, הצטרף מתקן יחיד מסוגו בארץ המדמה נהיגה פרועה בתא נהג של מכונית פרארי. זהירות, ממכר!
*קולנוע D7 – בדומה לדיסני, חוויה מעוררת חושים, המעצימה רגשות של צחוק, פחד ודמיון.

*'בבילון פארק' - משחקי וידאו, סימולטורים ומתקני שעשועים מאתגרים לכל הגילאים.

התעייפתם ובא לכם לחטוף ביס?


ב'אייס מול' תוכלו ליהנות מ- 19 מתחמי מזון מגוונים הכוללים מסעדות, בתי קפה ודוכנים, ביניהם של הרשתות הגדולות בארץ: 'קפה גרג', 'קפה קפה', ו'קפה לנדוור', 'צ'וקה' האסייתית ו'סושי מושי' היפנית, 'אנטריקוט', 'שיפודי אילת' ו'מקדונלדס', 'ביג אפל פיצה', 'איטליקה' ועוד.

אז אם אתם מחפשים הנאה צרופה של שופינג, אוכל ופעילות לילדים, אל תחשבו פעמיים- קניון 'אייס מול' הוא המקום בשבילכם.

קניון 'אייס מול' –
פתוח כל יום בין השעות 09:30-23:00. בסופי שבוע החנויות והמתחמים הקולינריים עובדים במתכונת חלקית (בהתאם לכשרות או למדיניות הרשתות), אבל האטרקציות החווייתיות פעילות באופן מלא להנאת המבקרים.


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש