הפיראט האדום - כייף שלא נגמר

מאת: אביבה דקל ● 15/7/2015 15:48 ● ערב ערב 2715
ביקור ב'פיראט האדום' אינו יכול להיות ביקור קצר. הורים וסבים לילדים, גילו כבר מזמן, שביקור כאן הוא כייפי עד כדי כך שקשה לילדים להיפרד מהמקום, שכן מה יותר מהנה מאשר להסתובב בחנות הענקית המשרעת על 750 מ"ר וכולה מלאה צעצועים, משחקים והפתעות ובכל פינה מחכה לילד משהו שתמיד חלם עליו- ראו הוזהרתם. אם אתם ממהרים, מומלץ שתגיעו בלי הילדים, אבל עד מהרה תגלו שגם אתם נהנים מטיול בין המדפים העמוסים שיחזירו אתכם לימי ילדותכם
הפיראט האדום - כייף שלא נגמר

כמו בכל חנויות רשת ה'פיראט האדום' בארץ, שמו לעצמם הזכיינים האילתים למטרה להעניק ללקוחותיהם את המגוון הגדול ביותר של צעצועים, משחקי קופסה, חומרי יצירה, ציוד לבית הספר, משחקי חצר, הפתעות ואביזרים, בובות, מכוניות ואפילו בריכות שחיה במחירים הנמוכים בארץ . איך עושים את זה? לא פשוט אבל אפשרי. רשת ה'פיראט האדום' היא רשת חנויות מסוג 'דיסקאונט סטור', המעסיקה עובדים רבים שתפקידם למצוא את ה'דילים' הטובים בעולם, אותם הם מייבאים לישראל. הסחורה מגיעה ישירות לחנויות – אין תיווך ואין ידיים שדרכן עוברים המוצרים בדרך. זו הסיבה שהמחירים ב'פיראט האדום' הם הנמוכים בשוק.

הכל מכל לקיץ


מזה ארבע שנים ש'הפיראט האדום' הם משווקים מורשים ובלעדיים באילת, יד ראשונה של 'אינטקס ישראל', המייבאת בריכות, מוצרים נלווים לאחזקת בריכות ומוצרי ים. מגוון המוצרים גדול, החל ממצופי ידיים, דרך מזרונים, שעשועי מים וכלה בבריכות שחיה בגדלים שונים לחצר ולבית, ואביזרים לאחזקה שוטפת של הבריכות: משאבות פילטר או חול, קוורץ למשאבות חול, משטחים, כיסויים ועוד. מוצרי 'אינטקס ישראל' מגיעים בקונטיינרים ישירות לאילת, ואין דמי תיווך בדרך. בנוסף מקטינים ב'פיראט האדום' את נתח הרווחים והלקוח נהנה ממחירים זולים במיוחד. צוות ה'פיראט האדום' מוסמך בהרכבה, התקנה ותחזוקה שוטפת של כל סוגי הבריכות והמשאבות של 'אינטקס ישראל'.

צעצועים ומשחקים לכולם


לבנות, מציעה ה'פיראט האדום' מבחר אדיר של בובות מכל הסוגים ומכל המותגים: ברבי, דיסני, נסיכות, פרוזן, אלזה, דוק רופאת הצעצועים, בובות תינוקות אוכלות, צוחקות ובוכות, בובות דוברות עברית ועוד.
לבנים תמצאו כאן מגוון ענק של מכוניות עם ובלי שלט, מסוקים, מותגי בי-בליידס, מלחמת כוכבים, וגם מותגים כמו: לגו, מפרץ ההרפתקאות, סופר סטרייקה, פליימוביל, כל גיבורי העל , מגה בלוקס, פאוור רינג'רס , סמי הכבאי, פולי ועוד.
גולת הכותרת – מחלקת הממונעים הגדולה בעיר. כאן תמצאו מגוון מכוניות מסוג אאודי, BMW, מרצדס, מיני קופר, טרקטורונים, אופנועים ועוד הפתעות, הפועלים על מצברים של 6-36 וולט.
המחלקה המיוחדת לגיימרים מציעה מגוון רחב של קונסולות XBOX-ONE ,PS4 ,WII ואביזרים למשחקים אלה וגם משחקי מחשב חדישים במחירים נמוכים במיוחד.
במחלקת התינוקות מגוון גדול של SMART TRIKE ,מוצרי התפתחות, מוצרים לפיתוח מוטוריקה, מעודדי זחילה וכמובן צעצועים לתינוקות מכל הגילאים, פאזלים, קוביות, משחקי יצירה וצבעים, בובות פרווה בכל הגדלים ועוד.
כמו כן קיים מגוון רחב של משחקי חצר: בתים, מגלשות, נדנדות, בריכות חול, שולחנות וכסאות.

חזרה לבית הספר


השנה היא השנה הרביעית שבה נערכים ב'פיראט האדום' לקראת פתיחת שנת הלימודים. בשנה האחרונה זכתה בתואר החנות שסל הקניות שלה למוצרי בית הספר הוא הזול בישראל.
גם השנה כבר התחילו להתארגן לקראת פתיחת שנת הלימודים. החנות ערוכה לקבל את פני התלמידים מכל הכתות להם היא מציעה: תיקים לבית הספר/ גן, עגלות לתיקים, כל ציוד החזרה לבית הספר, מחברות, קלמרים, עטים, עפרונות, צבעים, מחקים ומחדדים - הכל בכל מכל כל למעט ספרי לימוד. והכל באיכות גבוהה ובמגוון רחב, כולל מותגים מובילים במחירים נוחים במיוחד. מומלץ להגיע מוקדם ככל האפשר מאחר והמותגים המבוקשים אוזלים במהירות.
ה'פיראט האדום' היא חנות מאוד דינמית, וסחורה חדשה מגיעה ללא הרף למחסנים הפתוחים כמעט 24/7. בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת של המוצרים, מנהיגה הרשת וכמוה גם החנות באילת חידושים רבים נוספים. ה'פיראט האדום' מציעה ללקוחות אפליקציה הנקראת 'הפיראט האדום' הניתנת להורדה חינם מכל סמארטפון. מדי חודש מתפרסמים באפליקציה קופונים המציגים מוצרים חדשים נחשקים שאותם ניתן לרכוש במחירים שהם מחיר מתחת למחיר עלות עם הצגת האפליקציה בקופה.
הפיראט האדום מחלקת ללקוחות כרטיסי V.I.P אשר מקנים הנחה נוספת בחנות. גובה ההנחה משתנה בכל מבצע הקיים בחנות. ההנחות במבצעים נקודתיים הן גדולות במיוחד וכדאי לעקוב אחרי מבצעים. ואיך אפשר בלי הפייסבוק...בעמוד הבית של ה'פיראט האדום' תתעדכנו בנעשה בחנות על בסיס שוטף. אז תנו קפיצה, הצוות מחכה לכם. (תדמית)

הפיראט האדום
מרכז ONE ליד 'יינות ביתן'
טלפון- 08-6909066
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:00-21:00, שישי - 09:00 -15:00. מוצ"ש: חצי שעה אחרי צאת שבת ועד 22:30.
סניף קניון 'מול הים' (בקומה התחתונה)
טלפון 08-9478821
שעות פתיחה - בכפוף לשעות הקניון


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש