קרמה אקספרס

מאת: אביבה דקל ● 29/4/2015 10:23 ● ערב ערב 2704
צילום: רוני מויאל / בימים אלה נפל דבר באילת – שלושה שותפים, בני אילת, החליטו לאור המצב הכלכלי, להניף את דגל מהפכת המחירים ולהצטרף למחאה ששוטפת את המדינה ופתחו את 'קרמה אקספרס'- המקום בו תוכלו לאכול, לשתות וליהנות והכל במחיר של 5 ₪ בלבד לכל מנה או משקה
קרמה אקספרס

שלושת השותפים שמאחורי 'קרמה אקספרס' הם אילתים ותיקים, המוכרים לתושבי העיר בהגיעם מתחום המזון וחיי הלילה- רן קנדי, הבעלים של 'קפה אופטימי', הידוע לכולם כמקום של אוכל טעים ומוצרים איכותיים במחירים הוגנים. מסעדה שבה אילתים מקבלים 50% הנחה על מגוון מוצרים. השותף השני הוא דוד קמפיאנו, השף לשעבר של 'קפה אופטימי' ו'בודהה בורגר', שבא להוכיח שלהתפנק על אוכל, אפשר גם בתקציב של 5 שקלים. השלישי, גיא יעקובי, מוכר באילת מתחום הקפה וממקומות בילוי ליליים שהיו שייכים לו ואותם ניהל משך השנים כחלק מאהבתו לראות אנשים נהנים, והרבה!

בשם השפיות


השילוב של שלושה המקצוענים, כל אחד בתחומו, מעניק לעסק ערך מוסף ומעלה את רמת המקום. השלושה שאבו את הרעיון מהרשת התל אביבית 'קופיקס', שהנהיגה מקומות בהם כל מוצר עולה 5 ₪ . ומה שטוב בתל אביב טוב גם באילת, לפיכך החליטו השלושה, שגם לאילתים מגיע מקום איכותי במחירים אטרקטיביים, מקום בו כל מוצר נמכר בחמישה שקלים בלבד. חשבו ופתחו בעיר את הסניף הראשון של 'קרמה אקספרס'.
"ההבדל בינינו ובין 'קופיקס' הוא שבמקום שלנו יש מטבח חי ופעיל, בו עובד שף וצוות מטבח המכין את האוכל במקום: סלטים, פסטות, מוקפצים, מיצים טבעיים, בורקס וכריכים – הכל טרי ומוכן במקום.
המנות הן בגודל ראוי, משביעות ובעיקר טעימות. גם אם תקנו את המוצרים במכולת ותכינו את המנה היא תעלה לכם יותר מחמישה שקלים", אומר דוד קמפיאנו וגיא יעקובי מוסיף: "המקום מתפקד כבית קפה מסעדה לכל דבר, בהבדל אחד – המחיר. הרגשנו את צו השעה והחלטנו להצטרף לרשתות מזון ומקומות כמו 'קופיקס', שהחזירו לשפיות את רמת המחירים, והחלטנו לשים דגש על מוצר איכותי במחיר שכל אחד יכול להרשות לעצמו".
למרות המחיר- 5 ₪ בלבד לכל מנה, ב'קרמה אקספרס' משתמשים במוצרים איכותיים ביותר: מאפים של 'גדרון' הידועים באיכותם, גבינות של 'מחלבות גד', ג'בטות של 'מאפית דודו' ואייס קפה וקפה, שהוא מותג מיוחד למקום והוא ברמה הגבוהה ביותר.
"אנחנו בנויים על כמויות", מסביר גיא, "מקבלים מחירים טובים בקניה והציבור נהנה מכך ומקבל מוצרים איכותיים במחירים זולים".
נכון להיום אפשר ליהנות במקום ממאפים מצוינים, קפה טוב, מתשעה סוגי כריכים על ג'בטות הנאפות במקום, מגוון סלטים, החל מסלט טונה, ירקות, סלט יווני וסלטים אחרים ויש גם חביתות, סביח ועוד. "בעתיד הקרוב עוד נרחיב את ההיצע, עד שאנשים בעיר ישכחו מהמחירים שהם משלמים היום", מבטיחים בעלי הבית.

יש תמורה בעד המחיר (הנמוך)


בניגוד ל'קופיקס', 'קרמה אקספרס' משתרע על שטח גדול של כ – 100 מטרים. המקום מעוצב לתפארת, רחב ידיים ומנוהל כמסעדה. הריצפה מכוסה קרמיקה דמוית פרקט, הקירות בצבעי בז' וחום והדלפקים בחיפוי עץ. 'קרמה אקספרס' הוא מקום מהודר הנראה כמסעדה יוקרתית ולא כמקום שבו מוכרים אוכל 'לו קוסט'.
"העסק עדיין בהתארגנות, אבל בעתיד יהיו בחלל הפנימי הממוזג מקומות ישיבה מרווחים. כרגע יש לנו כ-25 מקומות ישיבה בחצר מוצלת נעימה", אומר רן קנדי ומוסיף: "בשלב זה המקום פתוח להרצה. הקהל הרחב מוזמן להתרשם וליהנות".
בעתיד יהיו משלוחים, הזמנות, וגם אפשרות לארוחות מרוכזות לעובדים וכו'. יש בהחלט עוד למה לצפות. אז אם חשקה נפשכם בארוחה טעימה וזולה להפליא, אל תחשבו פעמיים.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


'קרמה אקספרס'
כתובת: שדרות התמרים 13 (בכניסה למרכז רכטר)
פתוח: ימים א'-ה' 07:00-22:00
ביום שישי מ-07:00 עד שעה לפני כניסת השבת
טלפון: 08-6318457
פקס: 08-6318670
המקום כשר. סגור בשבת


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש