אחד לבנין אילת בע"מ

מאת: אביבה דקל ● 20/4/2015 13:04 ● ערב ערב 2703
צילום: ברק בן דוד / ב'אחד לבניין' תמצאו תחת קורת גג אחת כל מה שאתם צריכים לשיפוץ ולבניה. המקום משרת במקצועיות, יעילות, ואמינות את כל העוסקים בתחום – החל בשיפוצניק המבצע שיפוץ בסיסי ועד לקבלני הבניה הגדולים ביותר. ואם אתם עצמכם רוצים לשפץ, תקבלו כאן את ההכוונה המתאימה ותעשו זאת בעצמכם
אחד לבנין אילת בע''מ

הסניף הראשי וחנות המכירה הראשית של 'אחד לבנין' נמצאת במודיעין. 'אחד לבנין' אילת בע"מ, הוקם בשנת 2010 בשותפות משפחתית בניהולו של ארז יהוד. בסניף אילת מעניק ארז ללקוחותיו שירות מקצועי, אמין ואדיב אותו העניק ארז לתושבי העיר ב'שיש ארז'. 
'אחד לבנין' אילת בע"מ משרת בעיקר את השוק הקבלני המוסדי, וכמו כן את הסקטור הפרטי ומספק את כל חומרי הבניין ה'שחורים' – כל מה שצריך כדי להקים בניין: בלוקים, מלט, חומרי מליטה [סוגי דבקים], ברזל בניין, ברזל מקצועי, עץ לבנין ועץ לעבודות גמר: לפרגולות ולגדרות.
מה עוד תמצאו על המדפים ב'אחד לבנין'?
*מחלקה גדולה של צבע- 'אחד לבנין' אילת מייצגים את חברת 'טמבור'. תמיד תמצאו כאן במלאי את כל סוגי הצבעים, האפקטים, ויש תמיד מי שייתן הדרכה מקצועית במקרה הצורך.
*מחסן טכני כללי שבו תמצאו כל מה שקשור בנושא הברגייה – ברגים מסמרים וכו'.
*מחלקת אינסטלציה לשיפוצניקים- המספקת צנרת ואביזרי אינסטלציה (סוג של עזרה ראשונה לקבלני שיפוצים).
 *מחלקת כלי עבודה מקצועיים מכל הסוגים- 'אחד לבנין' מייצגים את חברת 'בוש', המובילה בתחום כלי עבודה: מקדחות, מסורים, פטישי חציבה וכו'*
 * כלי עבודה לענף הגבס
*כל הכלים והחמרים לשיפוץ כללי – גבס, צבע, בלוקים וכו'.
מחלקת אגרגטים- חול ים, חול בניין, חול מחצבה, חול מילוי לבניין, טיט, חצץ סומסום ועוד.
 
בכל עניין ודבר הקשור לבנין ולשיפוצים, תוכלו לקבל מידע וייעוץ מהיועצים המקצועיים המועסקים ב'אחד לבנין' אילת בע"מ.
"ב'אחד לבנין' הנהגתי חוק ברזל", אומר ארז, "אצלנו אף אחד לא ימכור ללקוח חומר שאינו מתאים לעבודה אותה הוא מבצע. לא יהיה מצב שהלקוח יקבל חומר לא מתאים. אנחנו  עושים את המיטב כדי שהיועצים המקצועיים שלנו יתאימו את החומר שהלקוח זקוק לו, לעבודה שהוא מבצע. שירות ויחס אדיב, אמינות ויושר וכבוד בסיסי בין אדם לחברו הם עבורי אבן הפינה בעסקים". המחירים שווים לכל כיס, זמני האספקה מהירים, יש הובלות עד בית הלקוח והסדרי תשלומים נוחים. ולא פחות חשוב- חיוך והמון אהבה.

תמונת כתבה

 
אחד לבנין אילת בע"מ
כתובת: החרש 20, אזור התעשייה
טלפון: 08-6338810
פתוח: ימים א'-ה' 07:00-17:00, שישי וערבי חג: 07:00-13:00
חניה יש בשפע
גישה לנכים יש.
בפייסבוק: אחד לבנין אילת בע"מ


 
 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש