איטליז פאול

מאת: אביבה דקל ● 20/4/2015 11:19 ● ערב ערב 2703
צילם: מיכאל קבוט / 'אטליז פאול', 'מוסד' הבשר המיתולוגי, אשר הוקם ע"י פאול (ז"ל) ורעייתו אסתר עוד בשנת 1971 במרכז חנויות חורב שבשכונה א', ושאליו נהרו אילתים רבים כשרצו משהו בשרי טעים טרי ואיכותי, עבר דירה!!!
איטליז פאול

בכדי למנוע אי הבנות, מבקשים בעלי 'אטליז פאול' להבהיר כי חנות הבשר החדשה אשר נפתחה במרכז חורב במקום בו שכן 'אטליז פאול' בעבר איננה סניף נוסף ולא קשורה כלל וכלל ל'אטליז פאול'!!!

בדצמבר 2013 עבר האטליז למבנה חדיש, ממוזג ורחב ידיים באזור התעשיה - עבר דירה, אבל נשאר במשפחה וכיום מנהל אותו אורן, בנם של פאול ז"ל, הקצב המיתולוגי, ושל אשתו אתי, תבדל לחיים ארוכים. אורן, אשר נכנס לעסק המשפחתי מגיל צעיר מאוד, למד את התחום על בוריו ושמח תמיד ללמד ולשתף את קהל הלקוחות בידע הנרחב אשר באמתחתו.

המוצרים שניתן למצוא על מדפי המקרר הם אותם מוצרים שתמיד אהבתם – המרגז, הקציצות, הצ'וריסוס, ההמבורגר והשווארמה המתובלת שאת כולם מכינים במקום. הלקוחות אשר יודעים להעריך איכות מהי נוהרים למקום החדש כשם שהגיעו לחנות הישנה, כדי ליהנות ממוצרים אלה שהם תמיד טריים ועשויים מהבשר האיכותי ביותר.

עוד תוכלו למצוא במקום את כל סוגי הבשר: אנטרקוט טרי, צלעות כבש טריות, פילה בקר טרי, נתחי בשר בקר טרי לבישול ועופות טריים שלמים או מחולקים. המקום נקי ומצוחצח ונראה יותר כמו בית מרקחת מאשר אטליז – פשוט נעים לערוך כאן קניות ואין כל פלא שאל הלקוחות הוותיקים נוספים מדי יום לקוחות חדשים.

בנוסף לנתחי בשר טריים, עופות ומוצרי בשר שמכינים במקום, תוכלו למצוא ב'אטליז פאול' את כל המוצרים הנלווים שיהפכו את ארוחתכם למושלמת: רטבים, תבלינים ומבחר יינות אדומים לשתות עם הבשר.

על מעמד מיוחד תמצאו את כל הדרוש להכנת סושי, אטריות מהמזרח הרחוק, ווסאבי, אבקה להכנת טמפורה - כל מה שדרוש להכנת ארוחה סינית או יפנית משובחת והכל במחיר עממי ביותר.

סיימתם את הקניות ואתם רעבים? היכנסו למסעדת 'אטליז פאול' – 'המטבח' הצמודה לאטליז ותיהנו מארוחה טובה של בשרים איכותיים ממבחר המוצרים הייחודיים הנמכרים ב'אטליז פאול'. הבשרים המשובחים יוכנו עבורכם על פלאנצ'ה ויוגשו לשולחנכם ביד רחבה ומכל הלב בצירוף תוספות חמות כמו צ'יפס או אורז ומבחר סלטים טריים.
מומלץ כמובן להגיע למסעדה גם אם לא זקוקים לקניות וליהנות מארוחה בשרית איכותית ומשביעה .
הצעה מפתה שמציעה המסעדה - במחיר של 300 ₪ תוכלו לרכוש 11 תלושים המקנים לסועד פיתה או בגט, סלטים, תוספות, בשר ופחית שתיה קלה.

תמונת כתבה


מיקום: רחוב המלאכה 7 אזור תעשיה אילת (מתחם ש.א.מ לשעבר)
טלפון באטליז 08-6333386, טלפון במסעדה 08-6335131
ימים ושעות פתיחה:
האטליז פועל בימים א'-ה' 08:00-20:00, שישי 08:00-15:00
המסעדה פתוחה בימים א'-ה' 10:00-17:00
גם האטליז וגם המסעדה כשרים
חניה יש
גישה לנכים יש




חדשות אילת