בריאות

מאת: או-מד מדיקל ● 1/4/2015 08:49 ● ערב ערב 2700
בי-קיור לייזר ספורט – הפיזיותרפיסט הצמוד שלך
בריאות

מזה שנים הפך הספורט לחלק בלתי נפרד של מיליוני ישראלים המקיימים אורח חיים ספורטיבי- ענפי הספורט השונים תורמים רבות לבריאותנו, אך יחד עם זאת קיים גם סיכון משמעותי ושכיח- לפציעות ספורט אקוטיות וכרוניות. החל ממתיחה או דלקת בשרירים, דרך נקעים ועד פציעות מורכבות אף יותר בברכיים ובגב.
בימים אלה משיקה חברת 'אריקה כרמל' את דגם בי-קיור לייזר SPORT החדשני, המטפל ביעילות בפציעות אופייניות לעוסקים בספורט חובבני או מקצועני, כגון: מתיחת שרירים בכתפיים, כאבים בצוואר, כאבי גב עליון וגב תחתון, פגיעה ברצועות הירכיים, כאבי ברכיים, כאבים לאורך רכס השוק, במפרקי הידיים, דלקות בגידים, כאבי מרפק טניס, קרעים בגידים ועוד. השימוש במכשיר מאפשר את האצת תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, בנוסף לטיפול בכאב. בי קיור לייזר ספורט יעיל לטיפול בבעיות אורתופדיות וכאבים הנובעים מדלקות ופציעת ספורט אקוטיות וכרוניות.
המכשיר הקומפקטי והנוח לתפעול, במשקל של כ- 173 גרם, מפחית כאבים ומטפל בדלקות, באמצעות טיפול של כ- 6-8 דקות פעמיים ביום. החידוש המהפכני שבמוצר הוא מימדיו הקטנים המאפשרים למשתמש לטפל באופן עצמאי ולהתרפא בכל מקום וזמן שמתאים לו, וכך לשמור על רצף טיפולי יום יומי, המשפר את התוצאות. בי קיור לייזר ספורט מפחית כאבים ודלקות תוך המרצת מנגנון ההחלמה הטבעי ומסייע בפתרון מקור הבעיה, וכל זאת ללא תופעות לוואי ידועות. הוא פועל ע"י טכנולוגיית לייזר רך בעוצמה של 4.5 ג'אול ובעומק חדירה של כ-4 ס"מ, על פני שטח טיפול גדול של 4.5 סמ"ר, בעוצמה מוגברת.
ממחקר שערכה חברת 'אריקה כרמל' עולה כי הפציעה הנפוצה ביותר היא מתיחת שריר, כש- 10% מהסובלים מפציעות ספורט סובלים ממתיחת שריר בברכיים ו- 10% סובלים ממתיחת שריר בגב התחתון. פציעות רווחות נוספות- ביניהן 8% מתיחת שריר בכתפיים, 8% סובלים ממתיחת שריר בכף הרגל, ואילו 4% סובלים ממתיחת שריר בצוואר. חבלות ידועות נוספות הן מתיחת רצועה וגיד ופצעים דלקתיים או זיהומיים. לכל אלה בי קיור לייזר ספורט הינו יעיל ומסייע להאיץ את תהליך ההחלמה ולחזור בהקדם לשגרת הפעילות הספורטיבית הרצויה.
בתקופת הנסיונות עם המכשיר, ספורטאים רבים שחוו את יעילות הריפוי דיברו על החוויה שחוו עם המכשיר הנייד שכה עזר להם, ואמרו שיש להם ידיד חדש – פיזיותרפיסט צמוד.
בי-קיור לייזר ספורט נבחר על ידי הוועד האולימפי בישראל, בגיבוי הצוות הרפואי, כמכשיר הרשמי לטיפול בפציעות ספורט של הספורטאים האולימפיים הישראלים, לקראת משחקי ריו 2016. זהו המודל העוצמתי יותר של הבי-קיור לייזר, ועליו מוטבע הסמל של הוועד האולימפי.
הקהל הרחב מוזמן לשבוע השקה מיוחד שיתקיים בסופר-פארם ביג אילת בחול המועד פסח בין התאריכים 5.4.15-10.4.15 ולקבל ייעוץ אישי וכמובן טיפול חינם בהשתתפות איש הברזל ומדריך טריאתלון - אדי כרמל!

*מחיר מיוחד בהשקה+ * 100 ₪ מתנה לרכישה במחלקת הספורט/טבע- בכל קניית מכשיר!


*המחיר תקף בתאריכים המצוינים לסניף ביג אילת בלבד *עד גמר המלאי *בכפוף לתקנון

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש