רשת מיוני 'טרם' פתחה סניף באילת

מאת: אביבה דקל ● 19/2/2015 15:20 ● ערב ערב 2694
מיון 'טרם' נפתח בעיר. במיון 'טרם' ניתן מענה ברפואה דחופה בידי מיטב אנשי המקצוע ובתוך פרק זמן קצר על פי הנתונים. מרבית הפונים ל'טרם' חוסכים את הגעתם לחדרי המיון. מנכ"ל 'טרם', נתן אפלבאום: "נחולל מהפכה בשירותי הרפואה הדחופה באילת"
רשת מיוני 'טרם' פתחה סניף באילת

רשת 'טרם' התרחבה והגיעה גם לעיר הדרומית ביותר בישראל, אילת. פתיחת מיון 'טרם' בעיר מהווה מהפכה בשירותי הרפואה הדחופה באזור. המיון ממוקם במרכז המרינה, בסמוך למלון 'מג'יק פאלאס'.
לאחר שרשת מיוני 'טרם' הפכה זה מכבר לשם דבר ברחבי הארץ, יזכו מעתה גם תושבי אילת ורבבות הנופשים בה, לקבל את השירות המיטבי והחדשני של 'טרם'.
המיון החדש של 'טרם' מעניק מענה רפואי במהירות המקסימאלית, מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול, ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז.
במיון 'טרם' ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים, והוא מנוהל על פי פרוטוקולים הרפואיים המחמירים והעדכניים שגובשו על ידי צוות מומחים המוביל בארץ בתחום הרפואה דחופה. במיון ניתנת למטופל מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. לאחר המהפכה שחוללה 'טרם' בירושלים, בית שמש, נהריה, כרמיאל, בני ברק, ובשאר ערי הארץ, יוכלו מעתה ואילך גם תושבי אילת ליהנות מהשירותים המתקדמים. את 'טרם' פוקדים בכל שנה מעל 500 אלף איש שמטופלים על ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי.

ב'טרם' אתם בידיים טובות


אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ, מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים, שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם קופות החולים, כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית נמוכה משמעותית מאגרת חדר מיון.
במיוני 'טרם', בניגוד לחדרי המיון, מתקבלים כ-90 אחוז מהמטופלים בתוך כרבע שעה, ולרוב משתחררים לביתם כשעה בלבד לאחר הגעתם, ולאחר שקיבלו את הטיפול הרפואי המקצועי.
מנכ"ל 'טרם', נתן אפלבאום מסר השבוע: "כחלק מחזונה של 'טרם' להנגיש את שירותי הרפואה הדחופה, החלטנו להביא את הבשורה גם לתושבים ולנופשים באילת, במטרה לאפשר להם לקבל מענה רפואי בתחומי הרפואה הדחופה, כמיטב המסורת של 'טרם', במקצועיות, בזמינות ובאדיבות. כפי שקרה בכל עיר אליה הגענו, אנו מאמינים כי נמשיך לחולל מהפכה בשירותי הרפואה הדחופה גם באילת".
המיון פתוח 7 ימים בשבוע, בכל ימות השבוע, כמו גם בשבתות ובחגים.

תמונת כתבה


מיון 'טרם'
מיקום: רחוב קאמן 2, במרינה, מאחורי מלון 'מג'יק פאלאס'.
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' מהשעה 17:00- 24:00, שישי- 12:00- שבת- 09:00- 24:00
אין צורך לקבוע תור.
לפרטים נוספים יש להתקשר ל- 1599-520520 או ב- WWW.TEREM.COM




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש