אנג'ל אסתטי מתרחבת ואתם נהנים

מאת: אביבה דקל ● 28/1/2015 16:36 ● ערב ערב 2691
אם אתם רוצים לחטב את גופכן או ליהנות מעיסוי טוב – 'אנג'ל אסתטי' הוא המקום עבורכם. באווירה נעימה ותוצאות של טיפולי חיטוב הגוף שלא משאירים מקום לספקות. אנג'לה, הבעלים של 'אנג'ל אסתטי', מקדישה בעצמה מדי יום זמן לטיפולי ההרזיה, האנטי אייג'ינג ולטיפולים במכונות מחטבות הגוף שבמכון, זו הסיבה שהיא נראית כמו שהיא נראית – מחוטבת, רזה ורעננה
אנג'ל אסתטי מתרחבת ואתם נהנים

'אנג'ל אסתטי' פועל כיום בשני מקומות באילת: במקום הישן והמוכר במרכז 'רכטר' ובמקום החדש ברחבת ה'סיטי סנטר'- בקומה השנייה של מספרת 6% שמרבית האילת מכירים ואוהבים, השוכנת בסמוך ל'פינה התאילנדית'.
בשני הסניפים של 'אנג'ל אסתטי' תוכלו ליהנות מעיסויים שונים: עיסוי שבדי קלאסי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי שוקולד חם, רפלקסולוגיה ועיסוי קרקפת, צוואר וראש. במקום החדש, מעל מספרת 6%, תוכלו לקבל טיפולי חיטוב גוף והרזיה אינטנסיביים באמצעות מכשיר DREAM HEALTHER ומכשיר SLIM ROLLER, שמאפשרים להגיע לתוצאות מצוינות אם מקפידים להשתמש בהם בתדירות.
ל'אנג'ל אסתטי' שתי תוכניות מינויים לטיפולי החיטוב וההרזיה – מינוי חודשי בעלות של 500 ₪ ומינוי שנתי בעלות 2500 ₪, שימצקו את הגוף, יחטבו אותו, ישרפו שומן מיותר ויעזרו להפטר מהצלוליט. בעלי המנויים יכולים להשתמש במכונות מדי יום ולהגיע לתוצאות מדהימות.
במקום בו פועל 'אנג'ל אסתטי' במרכז 'רכטר' שני חדרי טיפולים נעימים, נקיים וחביבים. האחד מיועד לטיפולים ליחיד והשני מותאם לטיפולים לזוגות. המקום החדש בקומה השנייה של מספרת 6%, מעוצב בקפידה באווירה רומנטית, וכל זוג בעל דמיון יכול לחגוג בו אירועים וימים מיוחדים כמו ימי הולדת, ימי נישואין, ליהנות מעיסויים שונים, טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולים לחיטוב הגוף.
אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לחגוג אירוע אצלכם בבית, מה מיוחד יותר מלהזמין את הצוות של 'אנג'ל אסתטי'? הם יגיעו עם כל הציוד הדרוש ויפנקו את האורחים שלכם בעיסויים . ב'אנג'ל אסתטי' מחירים מיוחדים, נוחים מאוד לקבוצות באירועים ובמסיבות או לקבוצות המבקשות ליהנות מטיפולים באחד משני המכונים של 'אנג'ל אסתטי'.
בקומה השנייה של מספרת 6% עובדות חלי דהן, מומחית למניקות ופדיקור רפואי, בניית ציפורניים, לק ג'ל עיצוב גבות ואיפור לאירועים, ולילך מיודק, קוסמטיקאית רפואית-טיפולי פנים ושעווה לכל חלקי הגוף. אפשר לשלב טיפולי פנים עם מניקור, פדיקור, בניית ציפורניים ושעווה עם עיסויים שונים ועם טיפולי שיער במספרה.

במקום מבצעים מיוחדים:
אצל חלי - מבצע מיני פדיקור ובניית ציפורניים ב- 160 ₪.
אצל לילך- מבצע לטיפול יופי מפנק במחיר של 80 ₪.
להזמנות: לילך 054-6641714, חלי: 052-3888717
אז אם גם אתם רוצים ליהנות מאחת האפשרויות של טיפולי הרזיה, חיטוב גוף או עיסוי מפנק או כל טיפול אחר לבודד, לזוג או לקבוצה צרו קשר עם אנג'ל אסתטי בטלפון: 054-9035508 .


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש