בקפה לנדוור – כל אורח הוא V.I.P

מאת: אביבה דקל ● 17/12/2014 14:27 ● ערב ערב 2685
צילומים: רוני מויאל / רשת בתי הקפה לנדוור הוקמה בשנת 2004 כשיתוף פעולה של חברת קליית הקפה לנדוור עם ארבעה יזמים.. כיום, אחרי עשר שנים, מונה רשת בתי הקפה לנדוור מעל ל- 53 סניפים בפריסה ארצית.
בקפה לנדוור – כל אורח הוא   V.I.P

לאילת הגיעה הרשת לפני שנתיים, בשנת 2012, וקבעה את מושבה בפארק הקרח המקום הקריר והיפה ביותר בעיר. קפה לנדוור בפארק הקרח הוא נקודת אור יפהפיה בלב הפארק. בית הקפה ממוקם בין שתי הקומות במרכז המול, כמו מרחף מעל למשטח ההחלקה ומשם הוא חולש על כל הנעשה בפארק ובמשטח הקרח. בית הקפה באילת מעוצב כמו כל בתי הקפה של הרשת על ידי המעצבת אלונה אליאסי באווירה נוסטלגית של שנות העשרים והשלושים. לכל סניף קו ייחודי משלו, אבל כל אחד מהם גורם לתחושה חמה ורגועה של חזרה לימים טובים של פעם תוך התנתקות מהרעש וההמולה בסביבה הסואנת בה אנו חיים. הסניף האילתי הוא לכל הדעות אחד היפים שבסניפי הרשת.

התפריט העשיר משתנה מדי כמה חודשים בהתאם לעונות השנה ומדי פעם מוצעת לאורחים מנת דגל מיוחדת. בתפריט מבחר גדול של ארוחות בוקר מפנקות במיוחד: בוקר לנדוור, בוקר איכרים, בוקר זוגית, בוקר גלילי. סוגים שונים של שקשוקה כמו השקשוקה של לנדוור המוגשת בתוספת סלט בוקר, טחינה וחלת הבית, שקשוקה ים תיכונית בתוספת גבינת פטה, חצילים ופטרוזיליה, ושקשוקה חלומי- עם חלומי ותרד. אפשר גם ליהנות כאן מאחד ממיני המוזלי של לנדוור או מבורקס של בוקר, כריכונים, או טוסטונים.
בתפריט גם סלטים שונים וכריכים טעימים, פסטות מסוגים שונים: פסטה בולונז, פסטה עם עוף ופסטו או עם פטריות ושמנת. הפיצות מוכנות במקום בתנור לבנים ומנות בשריות טעימות כמו שניצל, חזה עוף, פרגית, קציצות עם אורז המבורגר, סיניה, קבב ועוד.

תפריט הקפה עשיר מאד ואופן ההגשה של הקפה ייחודי למקום ותואם לאווירה הנוסטלגית השורה בו. לקראת החורף מוצעת לאורחים בקפה לנדוור 'קלית חורף בהירה' – קפה בעל טעמים פירותיים עדינים המופק בשיטת טפטוף על בסיס קצף חלב.
ועוד לא אמרנו כלום על העוגות המשובחות של לנדוור ביניהן קוביות שוקולד, עוגיות ענק במבחר טעמים, עוגת שמרים שוקולד של פעם, גבינה, פאי תפוחים, וופל בלגי.

כדאי מאד להגיע לקפה לנדוור בפארק הקרח באילת, תענוג אמיתי לשבת במקום המעוצב לתפארת, לאכול משהו טעים ומיוחד וליהנות משירות אישי, אדיב וחם ולהרגיש שחזרתם בזמן לתקופה בה כל אורח קיבל יחס V.I.P.

לקראת חגיגות שנתיים להקמתו של קפה לנדוור באילת, יכולים תושבי אילת החל מיום ראשון ה- 14/12/14, ליהנות ממבצע מיוחד של 'שניים במחיר של אחד' בכפוף לתנאי המבצע. בהצגת כרטיס תושב.

קפה לנדוור פתוח בימי א'-ה' ושבת בין השעות 09:30-23:00 בימי שישי פתוח 09:30-20:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש