הדרך למסע הרכישות העיצובי שלך בסין עוברת ב BAIT4YOU

מאת: אביבה דקל ● 17/12/2014 14:26 ● ערב ערב 2685
העולם גילה כבר מזה שנים רבות שעל מנת לקצץ בעלויות ולרכוש ציוד איכותי במגוון כמעט אין סופי כדאי להגיע לסין שהפכה לשוק הקניות הגדול בעולם. שמועות על הטרנד החדש הגיעו גם לישראל וישראלים רבים חיפשו דרך קלה ונוחה להגיע לסין למסע קניות מרוכז. חברת BAIT4YOU הרימה את הכפפה ומארגנת לישראלים מסע רכישות של תכולת בית בין מפעלים וחדרי תצוגה בסין בלווי נהג צמוד ומדריך ו"על הדרך" לחסוך עד 50% מהעלויות.
הדרך למסע הרכישות העיצובי שלך בסין  עוברת ב BAIT4YOU

חברת BAIT4YOU נוסדה בסין בעיר גואנזו בשנת 2011. בעלי החברה החיים בסין למעלה מעשור עוסקים ביצוא, עיצוב ואדריכלות עם ארצות בעולם כולו. מזה שלוש שנים היא מציעה את שירותיה ללקוחות מישראל. עיקר פעילותה של החברה הוא ליווי הלקוחות לקניית תכולת הבית ישירות בסין תוך ניצול הידע והכרת השוק הסיני. כבר שלוש שנים מלווים נציגי החברה לקוחות ישראלים ומספר הלקוחות הבוחרים לבצע מסע רכישות בסין בעזרת BAIT4YOU הולך וגדל הן בשל היחס האישי ותשומת הלב שמעניקה החברה ללקוחותיה ולכל פרט לאורך כל הדרך, והן בשל פערי המחירים והחיסכון שביבוא אישי החוסך פערי תיווך - חיסכון המגיע עד ל50% מערך הקניה.
מנהל המכירות בישראל הוא מעצב פנים, המלווה לקוחות לרכישה בסין. לחברה מנהלי מכירות בכל הארץ כולל באזור הדרום לרבות הנגב אילת והערבה.
בעזרת BAIT4YOU ארגון מסע רכישות בסין הוא לא יקר, לא מסובך ועונה על כל דרישות הלקוחות.

המסע לסין מתחיל במשרדי החברה בארץ בפגישות היכרות בהם יגובש הקונספט העיצובי , יוכנו כתבי הכמויות, חישובי העלויות, יתוכננו זמני ההובלה מסין, עלויות ההובלה, הביטוח והמכס, יוזמנו טיסות ומקומות אירוח ויגובש לוח זמנים יום יומי לסיורים במרכזי קניות ואולמות תצוגה. הליווי המקצועי נמשך לאורך כל השהיה בסין ועד פריקת המכולות והתקנת המוצרים בבית הלקוח.
לקוחות שומרי מסורת נהנים משהיה בבתים כשרים ומאוכל כשר למהדרין לאורך כל הסיור. החברה אינה עובדת בשבתות ובחגים יהודיים.

אז אם גם אתם בונים בית חדש, משפצים את הישן, בונים או משפצים מלון או עסק מהמסד עד הטפחות ורוצים לרכוש את הדרוש לכם בסין – דרך טובה לצאת למסע כזה היא בעזרת חברת BAIT4YOU.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


צור קשר עוד היום והצטרף למשפחתBAIT4YOU
מנהל מכירות ישראל: נייד 0527377502
מנהל מכירות סין: 033744999


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש