תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 29/10/2014 12:28 ● ערב ערב 2678
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הכוכב וונוס נכנס למזל שלכם ויעניק לכם בחודש הקרוב הרבה רגעים של שמחה, אושר ונחת עם הסובבים לכם.

עקרב


אתם מתכננים את העתיד שלכם עם אנשים קרובים שאתם אוהבים וגם סומכים עליהם מאוד. נראה שעד היום עברתם דרך ארוכה שעכשיו אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם שהנה עמדתם בכל הציפיות של הסביבה וגם של עצמכם מעצמכם. ואכן, כל הכבוד, זה הזמן לבנות לעצמכם קריירה שתשביע את רצונכם. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל פעם שתרצו להחליט החלטות.

קשת


נושאים כספיים מאוד מטרידים אתכם כיוון שאתם לא יודעים כרגע מהו הדבר הנכון עבורכם וכיצד אתם צריכים להמשיך ולהתנהל מבחינה כספית. הכוכב מארס יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית הכספים שלכם, כך שנראה שצפויות לכם הוצאות כספיות בלתי צפויות אך הכרחיות שאתם חייבים לקחת על עצמכם. הרבה נושאים עדיין נשארו אצלכם בגדר מחשבות פנימיות ועוד לא הגיע הזמן לשתף בהם את כולם.

גדי


אתם שייכים לאנשים החרוצים שעובדים כל היום במטרה להוכיח את עצמכם קודם כל לעצמכם ואחר כך גם לסביבה. מומלץ לכם לקחת את האחריות המירבית שעכשיו אחרים מעניקים לכם ובכך גם להראות את יכולותיכם ובאותה המידה מומלץ לכם להמשיך ולהעביר גם לאחרים סמכויות. זה הזמן שלכם לפעול למען עתיד אישי טוב יותר תוך ניצול המשאבים העומדים לרשותכם.

דלי


ייתכן ובחלק מהדברים אתם צריכים לפעול בצורה סמויה ולא לתת לאחרים להפעיל אתכם כל כך. חשוב לכם מאוד לשנות את חייכם ולעיתים אתם פועלים בדרכים שונות ולא עקביות על מנת להשיג את המטרה ולכן הגיע הזמן לפעול בצורה יותר איטית ומחושבת על מנת לוודא שאתם עושים את המקסימום שאתם יכולים בנסיבות הנוכחיות ומתוך הבנה שלעיתים כל השינויים הינם זמניים עד לפעם הבאה.

דגים


נראה שהחופש שלעיתים אתם מרשים לעצמכם לאחרונה קצת מטריד אתכם ולקחתם על עצמכם השבוע משימות חדשות ובמיוחד כאלה שיתנו לכם מקום במקומות שעד היום לא הייתם שלמים עם העשייה של האחרים ואתם מוכנים גם לפעול במקומם על מנת שהדברים יטופלו כהלכה וכפי שאתם מבינים שכך צריך להיות. השקיעו קצת יותר אנרגיה בבנייה אישית וחברתית.

טלה


הכוכב מרקורי נמצא במזל המולי לכם מאזניים ומבצע שם את ההתיישרות שלו מהנסיגה בשבוע הקרוב. זה גם הזמן הנכון עבורכם לבדוק מהן התוכניות שלכם לבאות וכיצד לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם. הצורך שלכם בחופש ושחרור מכתיב לכם את התנאים אך אתם חייבים ללמוד להתחשב גם באחרים ופחות לקומם עליכם את האנשים ובמיוחד בעבודה.

שור


אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן זוהי תקופה מצוינת לחשיבה של מה אתם רוצים לעשות מאחר וחלק מתוכניותיכם העתידיות כבר תוכננו אך כנראה לא מספיק ואתם מוטרדים מכך שגם בהמשך, אתם חייבים למצוא לעצמכם פרויקטים שונים, אחרת תשתעממו. הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים שהגיע לבקר אצלכם בבית השותפויות, יכול לעזור לכם.

תאומים


בית העבודה שלכם עמוס בכוכבים כך שנראה שאתם מוצאים את עצמכם מעבירים שעות רבות במקום העבודה שלכם במקום לעשות דברים נוספים שבבחירה חופשית הייתם מעדיפים לעשות. מומלץ לכם להרפות במקצת ולא להלחיץ את עצמכם וזאת בגלל העובדה שאתם עלולים לאבד אנרגיה בחלוקה לא שווה של העומס שקיים עליכם ועל הסובבים לכם. איזון היא מילת המפתח השבוע.

סרטן


הכוכב מארס נכנס בחודש הקרוב לבית השותפויות שלכם כך שייתכן ותמצאו את עצמכם במצבים בהם אתם צריכים לקחת החלטה ואחריות על ההתרחשויות בחייכם. זה הזמן ללמוד ולחלק את המטלות שלכם גם לסובבים אתכם ולא לקחת על עצמכם את מרבית הדברים מחשש שלא תעמדו בכך. מומלץ לכם לשהות במקומות בהם אתם יודעים שאתם לא חייבים להפעיל כל הזמן חשיבה – אלא ללמוד להניח לדברים לזרום.

אריה


אתם ממש נהנים בתקופה האחרונה מהתחלות חדשות גם אם לא תכננתם אותן מראש שכך ייצאו. יופיטר הכוכב המיטיב מתכוון לפנק אתכם במקסימום שהוא יכול כך שיש לכם התחלות מרגשות בחיים האישיים וגם בתחומי הבית והמשפחה. אלה מכם שנולדו בתחילת המזל יכולים לינות גם מהתחלות חדשות בנושאי עבודה ובתנאי שלא תפחדו לעשות שינויים. למדו קצת לשחרר נטל, כדי להקל על עצמכם.

בתולה


אתם נמצאים בשלב שבו אתם תוהים ביניכם לבין עצמכם כיצד אתם צריכים להתנהל ומהי הדרך הנכונה ביותר עבורכם. התשובה הנכונה היא להיות ישרים עם עצמכם ועם הסביבה ורק כך לא תערימו על עצמכם קשיים ואף אוייבים. קחו בחשבון שאנשים קרובים לכם יודעים לזהות מתי אתם באים ממקום נקי לעשות מעשה כלשהו ומתי אתם מנסים לתחמן את הסביבה. אל תתעלמו מהסימנים.

מאזניים


הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם וגורם לכם לדיבורים ומחשבה מוגברת שלעיתים מטרידה את מנוחתכם כיוון שהעומס המנטלי גדול עליכם עכשיו מאוד. זה הזמן לנסות ולהרפות לגבי מה שאינכם חייבים לעשות ולעמוד על כך שאת ההחלטות המשמעותיות תדחו לפעם אחרת כדי שתהיו שלמים עם העשייה שלכם וגם עם החלטותיכם. נסו לחסוך השבוע מבחינה כלכלית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש