רשת מספרות איתן בוגנים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 29/10/2014 12:25 ● ערב ערב 2678
רשת המספרות שמביאה לאילת קונספט חדש בו הלקוח מקבל יותר במחיר שווה לכל נפש
רשת מספרות איתן בוגנים

אם יש משהו שמשמח לקוחות, בכל תחום שלא יהיה, זה מוצר איכותי במחיר תחרותי. על אלה מושתתת גם רשת המספרות של מעצב השיער איתן בוגנים באילת, רשת הכוללת שלוש מספרות – אחת במלון 'יו קורל ביץ'', אחת ב- 'הרודס' והאחרונה במלון 'הנסיכה'.
איתן בוגנים, מעצב שיער בחסד, גרוש + 2 (ילדיו היפים, שון וג'ניפר בוגנים, מתנוססים בגאון על תמונה גדולה – והן סמל המספרה) מצוי בתחום כבר מגיל 15, באמתחתו שנים של צבירת ידע ונסיון וגם לימודים בתחום. בעבר גר בארה"ב כ- 14 שנה, בהן היה בעל רשת של מספרות, היה גם בעל מספרות בחיפה, עיר הולדתו מזה שלוש שנים פתח את המספרות שלו באילת, כשהאחרונה בהן היא המספרה במלון 'הרודס', שנפתחה לפני חודש.
בשלוש המספרות של איתן בוגנים תמצאו צוות נפלא של אנשים מקצועיים, מנוסים, בעלי תודעת שירות לעילא ולעילא, אשר משתלמים בכל הטרנדים והחידושים בתחום השיער ומיישמים הלכה למעשה את שלמדו. את העובדים מנהל איתן בוגנים, כשכמובן אף הוא חלק מהצוות שעושה למען הלקוחות. איתן: "יש באמתחתי עובדים טובים, אנשים שנבדקים על ידי, אני סומך עליהם במאת האחוזים, כמו שאני סומך על עצמי. אני מנייד אותם בין המספרות השונות לפי הצורך".החזון של איתן הוא להתפתח עוד באילת ובחיפה ובעוד מקומות בארץ.

מה מיוחד במספרות שלך?
"אני עובד בשיטה אחרת ממספרות אחרות. אני שם דגש על מחירים נמוכים ועל איכות עבודה הכי גבוהה שיש, וכמובן שגם על שירות מעולה (אל תשכחו לרגע שאיתן הגיע מארה"ב, בה ידוע עד כמה חשובה תודעת השירות), כך שהלקוחות מרוויחים מאוד מהסידור הזה. הרעיון שיהיה נוח ללקוח, כי הרי לאנשים אין היום הרבה כסף, ולפעמים מספרה הופכת למותרות. אבל אני אומר – לא, למה לוותר על משהו אם הוא באמת זול? המחירים שלי הם יותר טובים ממבצעים. לדוגמה צבע + תספורת + פן ב-100 ₪. החלקה יפנית – 850 (800 לאילתים). מעבר לכך אנחנו גם עובדים על אירועים, יש לנו מאפרות, יש 6-7 ספריות שמגיעות לאקסטרה, לאיפור כלות וערב ותסרוקות כלה וערב בהתאמה. במספרת 'הרודס' יש גם מניקוריסטית ופדיקוריסטית המטפלת על כיסא מיוחד ועובדת גם בשיטת ג'ל. אנחנו נותנים שירות לתושבי אילת וגם לאורחי בתי המלון, אפילו בחדרים אם צריך. אנו משתמשים בחומרים הכי טובים ואיכותיים בשוק. אנחנו מתמחים בכימיה של השיער. לקוחות מרוצים חוזרים, יש כבר מוניטין טוב באילת".
הרשת באילת מנוהלת על ידי: איתן בוגנים כמובן, רותי פורטל, נתנאל ואלינור והפדיקוריסטית- ניצן.

'רשת מספרות איתן בוגנים', פתוח כל ימות השבוע מ-9:00 ועד 19:00 (ימי שישי – עד 18:00). מומלץ לקבוע תור: 0505999433.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש