אקסטרים צ'יקס בר – חוויה על הקצה

מאת: אביבה דקל ● 6/10/2014 11:09 ● ערב ערב 2675
צילום: מוטי חזן / 'אקסטרים צ'יקס בר' הוא לא עוד בר שנפתח בעיר הדרומית. 'אקסטרים צ'יקס בר' הוא מקום בילוי שחבל להחמיץ. אם בשל מיקומו יוצא הדופן, אם בשל העובדה שהוא מביא חווית בילוי אחרת באווירה של חו"ל, ואם בשל העובדה, שכדי לבלות בו, לא צריך להמתין עד חצות שכן המקום פותח את שעריו לחוויה על הקצה כבר בשעה 20:00
אקסטרים צ'יקס בר – חוויה על הקצה

לפני מספר חודשים החליטו שלושה אחים, שיש מקום באילת לבר חדש שיוקדש לאוהבי ספורט אקסטרים (ולא רק), כזה שהעיצוב והאווירה שלו מבוססים על נושא האקסטרים. ג'יפים, טרקטורונים, גלישה, קייט סרפינג ובעצם כל מה שנכנס בקטגוריה הזו. בדיוק מסיבה זו תמצאו בבר מסכי פלזמה, המקרינים תוכניות אקסטרים בכל עת - למעט בזמן שמקרינים על המסכים את משחקי ליגת האלופות בכדורגל, כי כדורגל אף הוא לא זר אפילו לאקסטרימיסטיים.
=באו לעשות שמייח
ב'אקסטרים צ'יקס בר', למרות סרטי האקסטרים המוקרנים על המסכים, והעיצוב האתגרי, המוסיקה היא מוסיקת רוק ופופ בווליום כזה שאפשר גם לפטפט מבלי לצעוק לשכן באוזן. אם מתאים לכם לשים מוסיקה שלכם מהסמארטפון, אתם מוזמנים להתחבר לרמקולים, ולנגן, אבל רק עד השעה 24:00, או אז תתנגן במקום מוסיקת פופ או רוק.
ב'אקסטרים צ'יקס בר' מוגשים משקאות איכותיים ונשנושים טעימים בצדם. מנת הדגל בבר היא – מנת כנפיים, המוגשת במגוון רטבים, בכמה מידות (החל במנה ליחיד, ועד מנה לארבעה אקסטרימיסטים) - זו למעשה המנה שתרמה את שמה לחציו השני של שם הבר- 'אקסטרים צ'יקס בר'. המחיר של מנה טעימה זו, נמוך והגיוני ביותר, "כי באנו לעשות שמייח, ובעל הבית השתגע, והוא, כלומר הם – אוהבים את הבליינים שלהם, ומפרגנים ומפנקים כמה שרק אפשר", ככה בדיוק מסבירים בעלי המקום, האחים שרון, אלעד, ועמרי.
עוד בתפריט הנשנושים מנות כמו: צ'יפס הבית, שמוגש בצורה חדשנית, שווה להגיע ולטעום, פוטטוס, טבעות בצל, פלטת מטוגנים ואדממה, הכל טעים וטרי והולך בול עם האלכוהול במקום. המחירים כולם שווים לכל כיס:
אדמהמה- 18 ₪, טבעות בצל- 18 ₪, מנת כנפיים- 29 ₪ . בירה חצי ליטר- 22₪, בקבוק וודקה + 6xl ב- 299 בלבד.
שינוי מרענן המבדיל את הבר המיוחד הזה משאר הברים הוא מיקומו. 'אקסטרים צ'יקס בר' ממוקם בחוף 'אלמוג' מול ה'ויליג'', שינוי מרענן הוא לצאת מהסצנה הצפופה של הברים בעיר, להדרים, ולהגיע לחוף 'אלמוג' כדי לחוות חוויה קצת אחרת בבר שבו יפנק אתכם שרון באלכוהול. ובכלל, במקום מיוחד בו הבילוי שווה במיוחד. ואם אתם חוששים לנהוג אחרי ערב של שתייה, שווה מאד להעמיס כמה חברה במונית בדרכם לבילוי ב'אקסטרים צ'יקס בר', כדי שלא תצטרכו לנהוג בחזרה אחרי כמה וכמה דרינקים.
ב'אקסטרים צ'יקס בר', מפנקים אתכם בערבי ספיישל – כמו ערב אלכוהול ללא תחתית, ערב קריוקי, ליידיס נייט ועוד. על זה תוסיפו את מבצעי האלכוהול במקום, ששווה לבוא ולהתמכר אליהם, ותבינו מדוע כדאי לכם להגיע לכאן ולהעביר ערב שווה. מה, לא תפרגנו?.

תמונת כתבה


'אקסטרים צ'יקס בר'
מיקום: החוף הדרומי, מול ה'וויליג'.
ימים ושעות פתיחה: פתוח שבעה ימים בשבוע מהשעה 20:00 ועד שהברמן משתעמם.
המקום פתוח לאירועים של עד 50 איש, בתיאום מראש.
טלפון: 054-5640464.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש