ב'חצי חינם’ הכל באמת חצי חינם

מאת: אביבה דקל ● 20/8/2014 14:44 ● ערב ערב 2668
'חצי חינם' היא אחד העסקים הותיקים בעיר. חנות שיש בה הכל מכל וכל – כלי בית, כלי מטבח, טואלטיקה, אביזרי נוי לבית וגם משחקים לילדים, והכל במחירים מצחיקים שמצדיקים בהחלט את השם
ב'חצי חינם’ הכל באמת חצי חינם

תחילתה של 'חצי חינם' לפני כעשרים שנה, בחנות קטנטונת ב'מרכז שלום'. מנחם ארסלן, שפתח את העסק, הרגיש מהר מאוד שהמקום קטן מלהכיל את המגוון הגדול של המוצרים, ואת הלקוחות הרבים שהחלו פוקדים את העסק. לפני 18 שנה הוא עבר לחנות גדולה יותר במרכז 'רזין' ומאז הוא כאן. עם הזמן הוא הוסיף עוד ועוד מוצרים לחנות, ומספר הלקוחות רק הלך וגדל. לפני שלוש עשרה שנים כשלא היה ביכולתו עוד לשרת בכוחות עצמו את המספר הגדול של הלקוחות הקבועים והחדשים שנוספו, הצטרפה אליו אחותו גלית, ויחד ניהלו את החנות.
לפני שנתיים עבר מנחם התקף לב קטן, ואחיו הצעיר אריה, ששהה מספר שנים במיאמי, חזר לאילת, ויחד עם גלית מנהל את החנות הכי טוב שאפשר כשמנחם מפקח על הנעשה.

עושים הכל להוזיל עלויות


ל'חצי חינם' לקוחות קבועים, החוזרים בכל פעם שהם צריכים משהו לבית. להם נוספים כל הזמן לקוחות חדשים, מהסיבה הפשוטה- שיש כאן כמעט הכל לבית במחירים יותר נוחים מנוחים, שכן 'חצי חינם' הם גם היבואנים של מרבית המוצרים שבחנות. כאן לא מנפחים את המחירים על חשבון הלקוחות, נהפוך הוא, עושים הכל כדי להוריד מחירים. את הרווחים עושים מהמחזור ההולך וגדל.
"אפשר להרוויח יפה גם כשהמחירים נמוכים, אם הכמות הנמכרת היא גדולה.
אנחנו נותנים ללקוחות להרוויח", אומר אריה. "רוב המוצרים שאנו מייבאים לחנות הם מוצרי איכות ברמה גבוהה. על כל מוצרי החשמל אנו נותנים שנה אחריות, ואם משהו מתקלקל, או שהלקוח לא מרוצה, אנחנו מחליפים לו את המוצר או מחזירים החזר כספי מלא – בהתאם לרצונו. אצלנו הולכים לקראת הלקוח גם בשירות וגם במחירים, ואני מזמין כל אחד לבדוק מחירים ולהיווכח בעצמו עד כמה זול לקנות ב'חצי חינם'".

מה בחנות:


כלי בית: סירים, צלחות, מחבתות, סכו"ם, כוסות לשתיה קרה וחמה, סירי לחץ ועוד.
מוצרי חשמל: מיקרוגל, טוסטר, קומקום חשמלי, פלטת שבת, סירי בישול חשמלי, בלנדרים, מיקסרים, מאווררים ניידים וגם שקעים, תקעים, מפצלים, כבל מאריך ועוד. כל מוצרי החשמל הם מאיכות מעולה מתוצרת GOLD LINE ו- HYUNDAI מהחברות המובילות בעולם בתחום מכשירי החשמל.
מוצרי בריכה: בריכות פלסטיק ובריכות מתנפחות בגדלים שונים, מצופים לילדים, שנורקלים, משחקי בריכה ועוד.
מוצרי תינוקות: בקבוקים, מוצצים, חיתולים, מפסטרים וכל מה שצריך תינוק.
לילדים: משחקים לילדים בגיל הרך ולילדים גדולים יותר פאזלים, טושים, משחקי יצירה ומשחקי חשיבה, מכשירי כתיבה, מחברות ועוד.
למשק הבית: קרש גיהוץ, סל כביסה, מבחר ענק של חומרי ניקיון מכל הסוגים ועוד.
לחדרי אמבטיה: ברזים, ראשים למקלחות, וילונות לאמבטיה, שטיחונים ועוד.
מוצרי נוי: מראות, אגרטלים, תמונות, קישוטים ועוד.

כמעט ואין משהו שאתם צריכים לבית שלא תמצאו כאן. ואם לא מצאתם, רק תגידו לאריה או גלית והם יביאו במיוחד בשבילכם. (תדמית)

'חצי חינם'
כתובת: מרכז רזין
טלפון: 08-6326599
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 08:00-21:00 ,
יום שישי 08:00-16:00



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש