דברים חדשים וטובים קורים ב'אשכרה'

מאת: אביבה דקל ● 30/4/2014 23:07 ● ערב ערב 2652
צילום: מוטי חזן / מסעדת 'אשכרה' הפכה כבר מזמן למסעדה האהובה על האילתים ועל אורחים מהצפון. כולם מכירים את האוכל הטעים, השירות החם מכל הלב ואת המקום המרווח והנעים. המוני לקוחות נאמנים חוזרים ל'אשכרה' שוב ושוב, כדי להשתכר מריחות האוכל הממלאים את המסעדה, וליהנות מהמטעמים שמכין להם השף יואב פיטוסי, שהוא גם אחד מבעלי המסעדה. רועי עמרם, שותפו של השף פיטוסי, מנהל את המסעדה בכישרון רב – המקום תמיד נקי והשירות חם, נעים ומקצועי.
דברים חדשים וטובים קורים ב'אשכרה'

אבל ב'אשכרה' לא נחים על זרי הדפנה ולא מסתפקים בהצלחה, ומחפשים כל הזמן כיצד לחדש, לגוון ולהפתיע.

לפנק, לפנק


בימים אלו עוברת המסעדה MAKE OVER רציני. פס הסלטים הוכפל בגודלו, השולחנות נערכו מחדש, והחלל הממוזג, האלגנטי והנעים נראה גדול הרבה יותר.
בקרוב תפתח בחזית המסעדה 'אשכרה אקספרס' - עמדת טייק אווי חיצונית, שתקצר את זמן ההמתנה למנות – אפשר להגיע למקום ואפשר גם להזמין בטלפון.
תפריט המסעדה הועשר ב'מנות שף' ממטבחו של השף פיטוסי.
'מנות השף' משתנות מדי יום – בכל יום מנה מיוחדת אחרת: יום אחד מפרום, למחרת מוסקה מיוחדת, ביום אחר עוף בתנור, לשון, צלי בקר או קציצות וכן הלאה. בכל פעם שאתם מגיעים למסעדה עיינו בתפריט, אבל אל תשכחו לשאול מה היא מנת השף של אותו יום.

חידוש נוסף הן הארוחות העסקיות המוגשות בצהריים.
במחיר של 59 ₪ תקבלו ארוחה עסקית הכוללת שני שיפודים לבחירה, תוספת אחת לבחירה, 18 סלטים טריים המוכנים מדי יום במקום, פרנה –לחם הבית, שתייה קלה ושתייה חמה, ולסיום מתוקים על חשבון הבית. הפרנה והסלטים מוגשים בריפיל חופשי.
מדי יום שישי מציעים לכם באשכרה קייטרנג לשבת, הכולל דגים מרוקאים, ארטישטוק ממולא, פלפלים ממולאים, רולדת חזה עוף ובשר, עוף בזיתים ועוד הרבה דברים טובים אחרים. עדיף כמובן להתקשר מוקדם ולבוא לקחת או להזמין מראש משום שהמטעמים שמכינים לכם כאן נחטפים במהירות.

מתחם האירועים החדש


ואם לא די בכל החידושים שפרטנו, בימים הקרובים צפויה לתושבי אילת הפתעה נוספת מבית 'אשכרה' – מתחם אירועים חדש המכוון לקהל של עד 120 חוגגים ומתאים לאירועים כמו בריתות, חינה, ימי הולדת, מסיבות של ועדי עובדים – והכל ברמה גבוהה ביותר כמו שב'אשכרה' יודעים לעשות.
המקום מעוצב בסגנון עכשווי עדכני ואלגנטי, המוסיקה שתבחרו מועברת באמצעות מערכת סראונד שהיא המילה האחרונה בתחום, ועל הקירות סביב מסכי פלאזמה LCD וגם מקרן קריוקי עומד יש במקום.
את האוכל המשובח באירוע יכין לכם בקפידה ובליווי אישי השף יואב פיטוסי, בעל רזומה מפאר ועשיר בתחום הקולינרי. הוא זה שילווה וייעץ לבעל השמחה בכל הנוגע לתפריט. האוכל הכשר מוכן מהחומרים המשובחים ביותר ועיצוב המנות נעשה על ידי בעלי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.

לבחירתם:
מנות בשריות כמו סטיק אנטרקוט, צלעות כבש, פרגיות, כבד אווז, סטיק פילה ועוד.
שיפודים מכל הסוגים כגון: פרגיות, שקדי עגל, אשכי הודי, שיפודי פילה, שיפודי כבד עוף, מרגז, קבב כבש תוצרת בית, שווארמה משובחת,
או אם אתם מעדיפים דגים מוצעים לכם דגי דניס שלמים או פילה דניס על האש שיוכנו במקום רגע לפני ההגשה.
לצד המנות יוגש מגוון גדול של תוספות ולסיום הארוחה - קינוחים עשירים שיוכנו במיוחד לכל אירוע לפי בחירת הלקוח.
מה שמובטח לכם הוא שלא משנה באיזה תפריט תבחרו האוכל יהיה יותר ממצוין.
אשכרה 'אשכרה' כבר אמרנו?

תמונת כתבה


מסעדת אשכרה ומתחם האירועים-
מיקום: בכניסה לעיר, רח' המלאכה 18
טלפון: 08-6587444
פתוח: א'-ה' 11:00-23:00 שישי 11:00 עד כניסת השבת.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש