’אגס'- חגיגה אמיתית של פירות וירקות

מאת: אביבה דקל ● 30/4/2014 22:39 ● ערב ערב 2652
לפני שנתיים וחצי נפתחה באילת חנות הפירות והירקות "אגס" של רשת שפיט וחשפה את תושבי אילת למבחר העצום ולאיכות הגבוהה של פירות וירקות ולמחירים ההגיוניים והמתאימים לכל כיס שמציעה רשת שפיט בכל מקום בו היא משווקת את מרכולתה..
’אגס'- חגיגה אמיתית של פירות וירקות

רשת שפיט שהוקמה בשנת 1991 ומרכזה במזכרת בתיה, עוסקת בגידול פירות וירקות ושיווקם בסיטונאות למרכולים גדולים והיא גם בעלת חנויות למכירה קמעונאית של פרי וירק בכל רחבי הארץ. החברה גדולה ומוכרת וחנויותיה מושכות לקוחות מכל הסביבה בה הן נמצאות בשל איכות וטריות המוצרים המגיעים לחנויות רשת שפיט מדי יום, וכך גם באילת..
"אגס" אילת היא חנות יפהפיה. החנות שוכנת במבנה עגול שחלקו קירות זכוכית והקירות שאינם עשויים זכוכית מכוסים בציורי פירות וירקות. המבנה המיוחד במינו והמסקרן מושך אליו גם לקוחות שמעולם לא שמעו על שפיט ועל חנויות אגס. מרגע שנכנסים לחנות ונחשפים לשפע הפרי והירק, לתצוגה המעוררת תיאבון של פירות יבשים המסורים בערימות צבעוניות לאורך הקיר העגול, למגוון הגדול של הפיצוחים, לסלטים האיכותיים ושמן הזית המובחר הנמכרים במקום, ובוחנים את תגי המחירים של הסחורה הטריה והרעננה, הופכים ללקוחות "שפוטים" קבועים החוזרים אליה שוב ושוב . ולא בכדי – כאן ב"אגס" ימצאו אוהבי פרי וירק כל מה שעולה על דעתם במחירים ללא תקדים.
'
ובכל שבוע יש מבצעים מיוחדים חדשים, אבל גם הירקות והפירות שלא במבצע הם במחירים מפתיעים ושווים לכל נפש.

משלוחים חינם בהזמנה טלפונית


ב'אגס' אילת מציעים שירות מיוחד- הזמנות טלפוניות, ללא דמי משלוח. ב'אגס' דואגים שלא תמתינו ארוכות על הקו לפני שתוכלו למסור את ההזמנה, והם מבטיחים שבמשלוח שיגיע אליכם עד הבית יהיו הירקות והפירות הטריים והיפים ביותר - כאילו בחרתם אותם בעצמכם, ואולי אפילוו יפים יותר, שכן כל פרי וירק נבחר ונבדק על ידי איש צוות מנוסה שיודע בדיוק לזהות את הפירות והירקות הטובים והיפים ביותר..

את החנות מנהל אבי הרשטיג, שמאחריו ניסיון רב בתפקידי ניהול סופרמרקטים.
אבי, חשב שכר במקצועו, עבד במשך 25 שנה כחשב שכר ומנהל משאבי אנוש במלונות בארץ. הוא הגיע לאילת להרצות בקורס לחשבי שכר במכללת אילת וכבר אחרי שלוש הרצאות החליט שאילת היא המקום בשבילו. לימים, משהוצע לו להצטרף לצוות שהקים במרכז הביג את קלאב מרקט, החליט אבי שהרעיון להסתובב בין אנשים ולא לשבת כל היום במשרד עם ניירות ובעיות משכורות של חברים לעבודה הוא רעיון מצוין. אבי החליף מקום עבודה ומקצוע ומאז הוא בענף. כשהוצע לו על ידי רשת 'אגס' לנהל את החנות, הוא קיבל לידיו את המשימה, והתייחס אליה כעוד אתגר, ואכן החנות מנוהלת להפליא. מדי יום מגיעה סחורה טרייה לחנות מחברת 'שפיט', חברה העוסקת בשיווק פירות וירקות מהוותיקות והגדולות בארץ. המחירים תמיד נוחים ביותר ולמרות תנועת הלקוחות הערה, החנות כל הזמן נקייה, מצוחצחת ומזמינה. הצוות תמיד סבלני, עם חיוך על השפתיים, ותמיד יעשו הכל כדי לשרת את הלקוחות כמיטב יכולתם. אז למה אתם מחכים? הירקות, הפירות , הפיצוחים ועוד המון דברים טובים כבר מחכים לכם על המדפים.

תמונת כתבה


'אגס' אילת
מיקום: רחוב המלאכה 9, א. ת.אילת, מול קניון העיר
טלפון: 08-9409570
פתוח: ימים א', ב', ג' בין השעות 08:00-20:00,
ימים ד', ה' 08:00-21:00 שישי 08:00-15:00





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש