פאגו פאגו – לשבת על המים ולהרגיש בשמיים

מאת: אביבה דקל ● 25/4/2014 08:27 ● ערב ערב 2651
'פאגו פאגו' היא מסעדת שף בה תוכלו ליהנות ממבחר מנות נימוחות בפה, בטעמים חובקי עולם, בחלל מהודר מעוצב להפליא ובאווירה מיוחדת במינה.
פאגו פאגו – לשבת על המים ולהרגיש בשמיים

החל משנת 1986, פעלה ה'פאגו פאגו' כמסעדה צפה הבנויה על סיפון דוברת פלדה שעגנה בצמוד לגדה הצפונית במרינה באילת בסמוך למלון 'המלך שלמה' וכבשה לעצמה מקום של כבוד בין המסעדות בארץ בכלל ובאילת בפרט.
בתחילת 2010, נשרפה 'פאגו פאגו' המיתולוגית עד היסוד בעקבות קצר חשמלי. על חורבותיה הקימו הבעלים עדי בן יקיר ורונן מור את 'פאגו פאגו' החדשה - אחת המסעדות היפות ביותר בישראל. המבנה הייחודי והמעוצב להפליא, המוקף מים משלושת צדדיו, שנבנה בדיוק במקום בו עגנה המסעדה הצפה בתוך מימי הלגונה/מרינה, תוכנן על ידי האדריכל אהוד השילוני, ועל עיצוב הפנים חתום מעצב הפנים ג'וש חפץ.

תמונת כתבה
צילום: מוטי חזן


תמונת כתבה
צילום: מוטי חזן


עיצוב המסעדה בהשפעת אדריכלות ימית מתאפיין בקווים נקיים המעניקים מראה קלאסי וסולידי לחלל המסעדה תוך שילוב מקורי של פרטי נגרות, עץ, בטון, ברזל ומסביב לחלל המסעדה- חלונות פנורמיים המשקיפים על הלגונה.
תאורת הפנים המדויקת והמרהיבה צובעת את חלל המסעדה באור רך ונעים. מבעד לחלונות הפנורמיים ניבטות היאכטות העוגנות בסמוך ומשתקפים מימי הים האדום. בשעות הערב, מרצדים אורות בתי המלון הפרושים מסביב למעגן ומעניקים לאורחים במסעדה תחושת חופש ורוגע והרגשה שהם סועדים במסעדה על סיפונה של ספינת טיולים מפוארת. האווירה המיוחדת הזו תורמת רבות להנאה מהאוכל המעולה המוגש בה.

במרכז המסעדה, בר מלבני מרהיב מעץ אלון מושחר בשילוב מתכת כסופה וסרגלי אלון טבעי. סביבו יושבים לקוחות הנהנים ממבחר מעולה ומוקפד של מנות סושי אותו מכין מול לעיניהם מאסטר סושי תאילנדי, או ממגוון של מנות פירות ים או טאפאס המוגשות לצד מבחר עשיר מאוד של יינות המוצגים בארון יין מרשים ביותר ומבחר משקאות אלכוהול.
במסעדה כ- 130 מקומות ישיבה כולל אפשרות ישיבה בחדר אח"מים לאירועים פרטיים של עד 16 איש.
המסעדה ערוכה לקיים אירועים פרטיים וקבלות פנים עד 150 אורחים על פי תיאום מראש.
לשימושם של המעשנים - מרפסת פתוחה על קו המים בה יוכלו לעשן כאוות נפשם מבלי להפריע לסועדים האחרים.

על המטבח ממונה השף קובי רווח – שף צעיר ומוכשר, שברזומה שלו תחנות קולינריות רבות. השף קובי רווח מוציא תחת ידיו מנות נפלאות כמו דג מוסר ים על קרם ארטישוק וזעפרן עם עלי פאק צ'וי, או פילה לוקוס לבן על מצע ריזוטו פטריות, מולים טריים מוקפצים בבירה וצ'ילי או פילה בקר טרי מהגליל, המיושן ומוגש עם רוטב תאנים ויין מרסלה. השף קובי רווח שולט בטכניקות בישול מתקדמות כמו בישול בוואקום ושילוב אלמנטים מהמטבח המולקולרי.

התפריט העשיר מחולק בהתאם לחומרי הגלם של המנות:
*'משברי חוף' - כולל 3 סוגי מרקים, מנות כמו סלט ראשי קלאמרי ברוטב טריאקי, קרפצ'יו דג, סביצ'ה דג ים עם יוגורט, סרטנים כחולים בצ'ילי, סקאלופס עם בייקון ועוד.
*'ים פתוח' - שבו שרימפס בציפוי פירורי פנקו, שרימפס וקלמארי צ'יל אאוט, קונכית פירות ים מוקרמת, מנות פסטה טרייה עם פירות ים או על בסיס צמחוני, ג'מבו שרימפס על הגריל לצד לובסטר בנוסח השף והמנה המפורסמת מכולן: פלטה מפוארת של דגים ופירות ים.
*'ישר מהרשת' - דגי גידול טריים (סלמון, דניס ולברק) לצד דגי אחרים ימיים (לוקוס, אינטיאס, מוסר, שורי - בהתאם לשלל היומי ...).
*'יבשה' - פילה בקר, אנטרקוט, אסקלופ פרגית ופסטה פפארדלה עם בקר.

תפריט סושי עשיר ומגוון העומד בכבוד בפני עצמו וגם כמובן מנות צמחוניות ומנות ילדים וקינוחים מיוחדים.

משך כל ימות השבוע בין השעות 12:30-17:00 מוגשות ב'פאגו פאגו' ארוחות עסקיות הכוללות: מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתיה קלה במחיר של החל מ- 85 ₪.

מיקום: משעול המים 99, בין בתי המלון 'המלך שלמה' ו'קראון פלאזה', בתוך מי המרינה
טלפון: 08-6376660 אתר: WWW.PAGOPAGOREST.COM






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש