על מזלות ואירועים

מאת: או-מד מדיקל ● 21/2/2014 09:59 ● ערב ערב 2642
מאת: רחל ארז / האריות יעמדו תמיד במרכז האירוע. הבתולות יעדיפו להישאר מאחורי הקלעים. בני מזל טלה יחתמו על אירועים גרנדיוזיים, ואילו בני מזל תאומים, ממש כמו בחיים, אף פעם לא סגורים על עצמם גם כשזה מגיע לאירועים. תגידו לנו איזה מזל אתם וכבר מדע איך תתנהגו באירוע שלכם
על מזלות ואירועים

טלה-


תגובתם של בני מזל טלה לקראת הפקת אירוע תושפע מאוד, כצפוי, מנטיית ליבם הטבעית למשחק. כך שהם ייקחו ברצינות רבה את המושכות לידיהם בנימה מתפרצת ושכולם יידעו שהם מארגנים אירוע. הם ישלטו בהתלהבות בקצב ההתפתחות של הרעיון שלא ירפה מהם מרגע שחשבו עליו, ולא ייתן להם מנוח, עד כדי כאב ראש. בן המזל חייב להיות פעיל ומעודכן, אנרגטי, דומיננטי וסוחף בסערה אימפולסיבית. מתרגז בקלות, רוצה לגעת ברעיון ומהר, חסר סבלנות, אוהב חריג ומשוגע ולעולם לא פסיבי. לרוב לא איכפת לו באיזה מקום יתבצע האירוע ובלבד שיהיה מתוקשר ושיחמיאו ויריעו על כל האלמנטים הבולטים שמאפיינים את האירוע שהפיק, זיקוקים המוניות ורעש.

שור-


בני מזל שור הם שמרנים מטבעם ומחפשים את הביטחון והיציבות, כך גם בכל מהלך לקראת הפקת האירוע. כרומנטיים ללא תקנה הם חשים כי על האירוע להיות מתוכנן בקפידה עד הפרט האחרון.
הם ידועים כאוהבי מותרות, ויופי מעורר אותם והם לא יחסכו מכספם לשם כך. הנטייה תהיה שימוש באלמנטים עם ריח ובעלי יופי מעודן למרות ועל אף הדחף הטבעי שלהם לפשוט ישיר וטבעי ללא התחכמויות מיותרות. בל נשכח שאצל השוורים קיים קשר ישיר בין הנאה חגיגה אירוע ו....אוכל משובח. השור משקף אדם אידיאלי מסור וסבלני. הוא יעדיף לעמעם אורות ויבחר מוזיקה נעימה וחשוב לו מאוד שהיין שימזג יהיה מן המשובחים.

תאומים-


בני מזל זה חייבים שהרעיון להפקת האירוע יעבור את מסננת הגירוי השכלי שבראשם. הלוא הם סקרנים והרעיונות עצמם הם המעוררים אותם. למרות שהם חשים עצמם מוכנים להפקת האירוע הם זקוקים לשיחה מעוררת מלאת מילים, כיוון שרעיונות חדשים מגרים את סקרנותם במיוחד. קשה למצוא בני מזל תאומים שיהיו נאמנים לרעיון בודד אחד. הם יכולים להיות מלאי תשוקה ורצון לקיים אלמנט מסוים ואז להצטנן בשנייה לקראת רעיון אחר. גם כאן הילדותיות שבהם באה לידי ביטוי- הכול נתון לשינויים מהירים ובל נשכח כי המומחיות של בני מזל זה היא לבצע כמה דברים בו זמנית. אוהבים לשנות, לאתגר כל פעם מחדש כי האויב הגדול ביותר של התאומים הוא השעמום. חשוב להם להרגיש שהם שולטים במידת ההתקדמות. (ידם בכל ויד כל בם)

סרטן-


מאחר ומדובר באנשים עדינים ומופנמים יש להם צורך שבני זוגם יכריעו ויחליטו בסופו של דבר. כנתונים למצבי רוח, ביום מסוים יחליטו להפיק אירוע כזה וביום למחרת לבטלו. הם זקוקים לביטחון רגשי רב ואם ירגישו שהרעיון שלהם מתקבל באהדה אזי אין גבול לדמיון המתגבר שלהם. גם אם הכל מתרחש כמתוכנן אנשי מזל סרטן אינטואיטיביים מאוד ויכולים להחליט על פי ההרגשה הפנימית אם ללכת על מקום או רעיון או להפילו על הסף.
נדיבות ידם ורוחב ליבם תבוא לידי ביטוי בכל אירוע, הם מחלקים מתנות יקרות באהבה למי שבא לחגוג איתם. האלמנט הבולט ביותר באירוע הקשור לבני מזל סרטן סביב המשפחתיות, כך שבאולם, שולחן הכבוד מבחינתם יופנה למשפחותיהם וכאנשי מסורת ונוסטלגיה הם יכולים לחגוג אירוע צנוע ומשפחתי על פי המסורת המשפחתית ולא על פי צו האופנה.

אריה-


ברור לכל שמילת המפתח היא 'ביג שואו'. האירוע חייב להיות מתוקשר בהילה מסנוורת המבליטה את בני מזל זה בכל צעד. האריות אהודים על הבריות, כך שתמיד המסיבות שלהם יהיו הומי אדם. הנטייה הטבעית שלהם היא לבזבז ולתת ברוחב לב ובלבד שיזכו להערצה מטורפת. נטייתם הטבעית לנהל לעזור ותמיד לומר את המילה האחרונה. כאריה המנהיג בטבע הם חייבים הערצה שיוכלו להתפנק עליה לאורך זמן. בני מזל אש זה ידרשו מכולם טיפול מיוחד הראוי למלכים וכל האירוע יהיה בנימה מלכותית. האריות כצפוי במקומם הטבעי - קידמת הבמה, מרכז האירוע, נהנים ממחמאות ושדברו עליהם בלי סוף.מצפה להתלהבות ויביט בעיני האורחים לקבלה.

בתולה-


בני המזל אינם מתבלטים ויעדיפו אירוע קלאסי צנוע, העיקר- לעולם לא להיות במרכז הבמה. בני מזל זה שמים לב לפרטים, שום דבר לא נעלם מעיניהם. היכולת התקשורתית שלהם מחבבת אותם על כל אדם. כל מקום שיבחרו לחגוג בו חייב להיות מסובר באזנם ובשכלם ההגיוני הקר. בשל היכולת הורבאלית שלהם, המוסיקה צריכה להיות כזו שניתן יהיה לשוחח בנעימות ולשנינות מעודנת תמיד יש מקום. גם כשהוא בוחר מקום, תסמכו עליו שהוא קרא את כל הספרים הנכונים המסייעים בידו להפיק אירוע. הוא עובד רק עם הראש ויהיה נאמן לעקרונותיו- מקום היגייני ומחיר הגיוני. הבתולות קרים אך גם מאוד רומנטיים. אין לשכוח שהאזור הרגיש שלהם הוא הבטן, ולכן האוכל יהיה טרי, מעודן ומצומצם. הם יכריחו את בעלי המקום למרק ולצחצח היטב הכל. קישוטים זולים לא באים בחשבון. אל תשאירו את ההליכות והנימוסים בצד, הם מצפים לכך תמיד. מקומות הישיבה יהיו מסומנים, הם יחשבו על הכול..

מאזניים-


בני מזל זה ידועים באהבתם ליופי ואסטטיקה וכל מקום שיבחרו לחגוג בו אירוע יהיה מאופיין בחפצי אומנות ויופי. רגישים מאוד לויברציות שליליות ומבחינתם זה יהיה הדבר הראשון שינסו להרגיש בהגיעם לבחור את מקום האירוע. רומנטיקה ואהבה ינחו את גישתם בשל ונוס שליטת המזל שלהם. הם ידועים בכישרונם הדיפלומטי כך שלאורך שנים הם רואים בכל אחד חבר. כחברותיים מאוד האירוע אצלם יהיה מלא חברים והמאזניים שובה הלב יהיה מסמר המסיבה שהרי הוא תמיד עושה הכל למען חבריו. השכל אצלו עובד תמיד ויותר מידי, הוא אוהב לשתות ולרקוד, זה עוזר לו להשתחרר מעט מכבלי המחשבה. כשליט אהבה, שוחר שלום והרמוניה הוא יאפשר לכל אחד להיות שותף בהפקת האירוע. המאזניימי יבחר מקום אוורירי, אסטטי ומואר, מלא באנרגיה, נרות ופרחים ואם אפשר מסיבה עם רקדנים רומנטיים ונגנים אינסטרומנטליים.

עקרב-


כמו בטבע, גם באירוע יבחר בן המזל במקום מוצל, אם אפשר תת קרקעי, תוך שליטה עצמית קרה. לעולם הם לא יבטחו במה שמבטיחים להם ותמיד יפקפק במניעך. אם האירוע לא יעלה יפה, הנקמנות תרדוף את בעל המקום שנים אינספור. הם בזים לחולשה וצריך להוכיח להם שהמקום מבוקש וקשה להשגה. אצל בני מזל זה הכל סודי, הם ינהלו את צעדיהם בקור רוח מחושב ויכולת לתמרן. מקום האירוע חייב להיות מאופיין במוטיב אירוטי משהו.הם יזמינו רק את האהובים עליהם ויעניקו בשפע, בנאמנות ובמסירות טוטאלית. כבעלי אישיות חזקה והילה של קסם מאגי, החוגגים עוטפים אותם וכולם חושקים בקרבתם כמגנט. בחוכמתו ובהבנתו את נפש האדם הוא יבצע מהלכים מפתיעים ומקוריים בתעוזתם.

קשת-


מילת המפתח להפקת אירוע היא 'טיזינג' בטבע, בחוף ים, ביער. מקום בעל תחושה קלילה ומשוחררת, לבוש חשוף בולט. מזל אש אופטימי, עליז ושנון מטבעו. צורת חיים פילוסופית, חסרת מעצורים וחסרת טקט פתוחה, מהולה ביהירות וגאווה. הם יודעים טוב יותר מכולם הכול. סומכים תמיד על המזל שישחק לצידם וחשוב שלא תהיה מגבלה של זמן ומקום. הם ערניים וחדי מחשבה, אך עלולים להתפזר ברצונם. כמו אש מתפרצת, לאן שנושבת הרוח כך נראים האירועים שלהם, זורמים, שמחים ומלאי תאווה. לרוב המקום יקבל הגדרה על פי שם של מדינה אקזוטית והאולם יקושט בהתאם.

גדי-


לא ינוחו לרגע ויבחרו את המקום האריסטוקרטי ביותר, דבר המלמד על מעמדם החברתי המכובד הרם. עיקר המוזמנים יהיו חברים לעבודה כמובן. כאנשים שאפתניים האוהבים נוחות של המעמד הגבוה, האירוע יתבשם בכל אלמנט המלמד על מצבם האמיד. הקריירה שבאה מחריצותם הרבה ממגנטת אליהם אנשים המעריכים ואוהבים אותם, הם תמיד זוכרים מאיפה הם באו. כאנשים הפועלים באיטיות, צפו לכך שהאירוע יהיה עדין משובח בטעמו והארוחה תהיה 'על הקרט', אצלם אין מקום להמוניות או למזנון חופשי. כנהנתנים, המנה האחרונה תפגיז, כמו הסיגרים והשמפניה. בקיצור מסיבות מעונבות ויקרות.

דלי-


האינדיבידואליות והמקוריות בתוספת הליברליות שולח את בני מזל זה לחפש מקום להפקת אירוע שאף אחד מלבדם לא חשב עליו. הם מתחשבים באלה שאין להם, ולכן המקום יבחר על פי החתך החברתי משפחתי שהם חיים בו. הדליים כפסיכולוגים עבור ידידיהם צוברים חברים רבים. על פי רוב אין הם משתפים בהחלטתם איש, שומרים לעצמם את כל הרעיונות. בזמן האירוע לבושם יהיה אלגנטי מאופק ותמיד הם יפתיעו עם אביזר אופנה שונה ויוצא דופן שטרם הגיע לאופנה העכשווית. כאנשים הנמשכים לטכנולוגיה וחידושים האלמנטים הבולטים באירוע יהיו סביב תאורה סאונד או להקה מטורפת ויוצאת דופן. מקוריות חריגה יכולה להיות שם המפתח.

דגים-


עולם פנימי עשיר וחולמני שכל המזלות נכללות בתוכו. מתמזגים וזורמים עד כדי אשליה לכל מקום, מוותרים בקלות ומוכנים לעשות הכל לשם אושרו של האחר. הם מתמסרים כליל לרעיון של אחרים, נמנעים מעימות, וכטובי לב שכאלה הם אהודים מאוד ותמיד יש מי שלוקח מהם את המושכות ודואג ללוות אותם בבחירתם. נמשכים למקום סביב מים. האירוע חייב להיות בעל אלמנטים רוחניים מיסטיים. הם יכולים לבצע אידיאליזציה לכל מקום ומצב כך שכל מה שיבחרו לעשות יהיה בעל תחושה עמוקה של נתינה והענקה לזולת. הצד החזק שיכול לאפיין אירוע אצל הדגים הוא אירוע צדקה או אירוע מלא סמים ואלכוהול.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש