טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 6/2/2014 16:21 ● ערב ערב 2640
מאת: רחל ארז
טור טארוט

שקרים ומרמה


"כשאמרת לי בזמנו- תבדקי אם אכן יום בחוץ, כשבעלך טוען כך, לא הבנתי! לא רציתי להבין! אבל צדקת. מי שמרמה ומשקר לוקח תכונה זו איתו לכל מקום שהוא פונה. כשחשבתי על המשפט הזה ואימצתי אותו הבנתי. בדיוק כמו שהוא היה יושב בבית ואומר בעבודה שהוא במקום אחר, ככה הוא עשה גם איתי. ברוך שפטרני ממנו. לא היו לי חיים במחיצתו, נהגתי לשרת אותו באהבה ולבטל את עצמי. כעת משנותרתי לבד, אני מבינה שיש לי זכות קיום משל עצמי, ואני נהנית מכל רגע". כך שיתפה אותי שתפה אותי סלי כמגלה סוד.
"לא פשוט לגלות שבעלך שקרן ובעל פיצול אישיות", אמרתי לה, "לא קל לשאת את כאב הבגידה, ואת היחידה שלא הרגישה".
סלי הגיעה אלי לפני מספר שנים כשהיא חושדת שלבעלה יש מאהבת. היא ציפתה שאני אאשר זאת. "הייתי אצל מיסטיקן ידוע והוא אמר לי חד משמעית שאתגרש", היא אמרה לי, "אבל אני לא רוצה להתגרש. אני אוהבת את בעלי ואני רוצה לעשות כל שלאל ידי בכדי לשמר את חיי הנישואים שלי", היא אמרה. מיד כשהתחלתי לפרוס את הקלפים שלה, ראיתי שלבעל יש מאהבת, אך מה שהטריד אותי יותר מכל היה דווקא מקום עבודתו של הבעל. "הלוואי שתוכלי להתעסק בסוגיית המאהבת", אמרתי לה, "הבעיה שאני רואה גדולה בהרבה מזה. בעלך עובד במקום מאוד גדול וממוסד, ורואים שהוא תחת השגחה, פיקוח ומעקב בשל חשדות לגניבה או קבלת שוחד". האשה הגבוהה והנאה עיקמה את פיה בהשתהות. "בעלי מצליח מאוד ולא ידוע לי על כך דבר".
"את עניין המאהבת", אמרתי לה, "תוכלי לפתור בעזרת חוקר פרטי, כך יהיו לך גם תמונות, אבל בעניין עבודתו, ישנה סכנה לתביעה נגדו, שעלולה להביא אתכם לאבדן הנכסים ולהתדרדרות כלכלית. חשוב שתזהירי אותו שבאם הוא לא יפסיק מיד את מעשיו, אתם עלולים לאבד הכל!", הזהרתי אותה.
תוך פחות מחודש אכן התברר שהבעל עושה בעבודה כבשלו, והוא פוטר לאלתר. המאהבת הפתיעה אף היא כשגילתה שהבעל נותר ללא כוח סמכותי וגם ללא ממון לבזבוז כמו שהיה בזמן שעבד, והחליטה לעזוב.
הגרושים התקיימו לא מזמן, והאישה כבר מצאה נחמה בכל התשובות שקיבלה כשספגה מהלומה מכל התחקיר שערכה על בעלה האהוב.
סלי שוב ביקרה אותי השבוע, ואוכל לומר רק שכשהיא ביקרה אצלי לראשונה אמרתי לה שלו ניתן היה לפתוח חלון לעתיד הייתי מראה לה את המקום שהיא תטפס אליו ושחבל על כל הדמעות שהיא שופכת אצלי. ואכן היא הופיעה מולי נוכחת, מחויכת, מפויסת ובטוחה בעצמה יותר מתמיד. "יש חיים אחרי המוות", היא אישרה בחיוך רחב.

קוראים יקרים !
אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.








חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש