עם האדמה - האיכות בולטת בנוף

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/2/2014 14:03 ● ערב ערב 2640
עיצוב חללים פנימיים בצמחייה מלאכותית, שירותי גינון טבעי המותאם לאקלים האילתי לחללים חיצוניים. והכל בזרימה עם האדמה...
עם האדמה - האיכות בולטת בנוף

אומרים שאדם מקבל שם שמתאים לו בדיוק. ובמקרה דנן, השם מתחבר בדיוק למהות האדם. הכירו נא את יוגב אבוטבול, שלפני יותר מעשור התוודע לתחום האהוב עליו ביותר – גינון ומאז הוא שם כדי להישאר, ואם תגגלו את השם יוגב, תגלו שפירושו לא אחר מאשר: איכר, חקלאי ועובד אדמה. ולא מדובר בסתם גנן, אלא באחד שחי את העבודה שלו, שאוהב אותה, שמצוי בה שנים רבות, מקצועי ומנוסה וכמובן, שכמו בכל תחום אמנותי ועיצוב, הוא מתעדכן חדשות לבקרים בטרנדים החדשים בנושא.
כבר בכניסה לחנות, אתם חשים שנכנסתם לגן עדן, אווירה נעימה, עם צמחיה מלאכותית צבעונית ויפיפייה, בעלת רעננות שובה, שבחלקה (העצים) נבנית ממש בבית המלאכה במקום.
'עם האדמה' מלווים אתכם העסקים (מסעדות, בתי מלון – [פתאל אילת וים המלח למשל], חדרי מדרגות וכו') והפרטיים בתהליך עיצוב גינת חלומותיכם או חללי הבית וחדר המדרגות למן הפגישה הראשונה, דרך שלב התכנון, ההדמיות בתוכנת מחשב מקצועית ומדוייקת תוצרת ארה"ב, שירותי עיצוב ממעצב פנים מקצועי (ראו להלן), דרך ההתקנה ועד המוצר המוגמר.

איך אתם בונים ומעצבים גינה חיצונית? והמחירים?
יוגב: "אנו מעצבים בצמחיה טבעית המותאמת לאקלים האילתי, קל וחומר בסוג האדמה/קרקע ובחומרים המתאימים והאיכותיים ביותר. לדידי, התשתיות של הגינה החיצונית היא האלמנט החשוב ביותר בגינון. אני שם דגש גדול גם על מערכות ההשקיה והדישון. יש באמתחתנו מבחר מיני צמחים המתאימים לאזור אילת עמם אנו משתמשים: מיני דקליים, אליהם אני מאוד מתחבר, שיחים, עצי פרי, פרחי עונה, סוקולנטים, קקטוסים, בשרניים ועוד. ניתן לעצב במגוון סגנונות המותאמים לאזור ביניהם – יפני וטרופי, כמובן לפי תנאי הגינה, תאורה וכד'. לעתים אנו משתמשים גם באלמנטים מלאכותיים להשלמת העיצוב – אם בעזרת סנאדות, אם בעזרת במבוק, עשביה וכדומה. כשאנו דואגים שהאלמנט המלאכותי שמתכלה עם הזמן והאקלים הוא היחיד שיזדקק להחלפה וכן שהצמחייה הנבחרת תהיה קלה לטיפול, עם תחזוקה מינימליסטית, ללא צורך בגנן, עובדה אשר מוזילה באופן משמעותי את העלויות ומבטלת לחלוטין השתעבדות לטיפול סיזיפי ויקר בגינה".

וחללים פנימיים?
"אנו עוסקים בעיצוב חללים ועיצוב פנים בצמחיה מלאכותית, צמחיה המעניקה חיים וצבע, ולמקום ולחלל - פתרונות עיצובים פרקטיים. יש לנו צמחיה מלאכותית לרוב ובמגוון מחירים שמתאים לכלל האוכלוסיה. כאמור, רוב מה שאת רואה כאן נבנה אצלנו בבית המלאכה, הכדים הנמכרים תוצרת חוץ – מאיטליה, מגרמניה ומפורטוגל. הלקוחות יכולים לבחור ולהרכיב לעצמם עציצים, הם יכולים לרכוש מהמוכנים, ואנו כמובן יכולים להגיע לבית הלקוח ולייעץ מה יתאים בעזרת מעצב מתל אביב, תמיר קונקס, מעצב הבית של 'הידרופוניקס', המתמחה בעיצוב חללים פנימיים בצמחיה מלאכותית, שברזומה שלו עסקים וגופים רבים– ביניהם ממשלת ישראל, מסעדות שף (כמו של שף שגב) ועוד. אנו כמובן מספקים את הסחורה לבית הלקוח ומתקינים אותה".

ניתן לעצב אירועים עם עצים גדולים לבנים – כמו 'מדרכות פאריז', עצים לבנים קטנים לשולחנות. בתחום האירועים – 'עם האדמה' עובדים גם עם מעצבי אירועים.

מבצע לשבוע בלבד : 6.2.14-12.2.14, 15% הנחה על כל החנות למביא/ה כתבה זו.



תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


עם האדמה, רחוב המוצר 67 (סמוך לד"ר פיתה ומול ה'ביג' החדש), טלפון 08-6372661. שעות פתיחה: א'-ה' 8:00-17:00, יום ו' 8:00-13:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש