בניה אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 30/1/2014 20:24 ● ערב ערב 2639
בניית מרפסות. התקנת מסנני אוויר לממ"דץ התקנת שואבי אבק מרכזיים. שיפוצים. פיקוח בניה וניהול פרויקטים
בניה אילת

תמונת כתבה


'בנייה אילת' הינו עסק לפיקוח בנייה וניהול פרויקטים אשר מלווה אותך משלב התכנון ועד קבלת המפתח. 'בנייה אילת' מציע מגוון שירותים בתחום, ביניהם בקרת תקציבים, עריכת חוזים עם קבלנים, פיקוח על חומרי הבנייה ומהלכה התקין ועוד ועוד.
אם אתם מעוניינים באחד מהמצוינים לעיל, אז הגעתם למקום הנכון. מנשה איזגייב, הנדסאי בניין בעל תעודה מ'עמל הישגים' אילת ומפקח בניה, ייתן לכם את כל הפתרונות בתחומים הללו.

בניית מרפסות


יש לכם דירה וממש בא לכם שתהיה מרפסת, זה הזמן לפנות למנשה. הוא בעל נסיון בתחום תוספות הבניה והוספת מרפסות – בפרט. הבניה נעשית מקונסטרוקציית פלדה. יתרונות הפלדה: חומר חזק מאוד, הרכבה מהירה מאוד (תוך שבוע) וגמישות עבודה. ההליכים הבירוקרטיים כיום התקצרו בשל החוק החדש - 'חוק המרפסות' אשר דורש רק אישור של הוועדה המקומית של העירייה, כמובן בלווית אישור שאר דיירי הבניין.
מנשה יעשה עבורכם את כל התהליך מתחילתו ועד סופו, למן הפגישה הראשונה, ידאג למהנדס ולאדריכל, דרך העבודה מול העירייה והשכנים בנוגע לאישורים והבניה ועד שתשבו במרפסת החדשה שלכם.

מסנן אוויר לממ"ד


בעקבות תקנת פיקוד העורף 6869, המחייבת כל ממ"ד הנבנה בישראל לאחר מאי 2010 להיות מאובזר במערכת סינון אוויר, פיתחה חברת 'ר.אייל מערכות בע"מ' את מערכת 'רקיע 6' המיועדת למרחב המוגן הדירתי ומאפשרת שהייה בטוחה בממ"ד בעת התקפה כימית ללא שימוש במסכות אישיות. מערכת 'רקיע 6' עומדת בכל דרישות מכון התקנים ופיקוד העורף. המערכת, שפותחה עבור הממ"ד הישראלי, מאפשרת גמישות רבה במיקום הארונית ועיצוב נקי בזמן שגרה, וכל זאת תוך שמירה על מחיר תחרותי. מנשה הוא המתקין המורשה היחיד באילת למערכות אלו. ההתקנה באילת נעשית תוך 24 שעות.

שואב אבק מרכזי


קבלו את מערכת השאיבה העתידנית (שואב אבק מרכזי) - פונקציונלית, גמישה וסמויה מהעין, מערכת שקטה ומומלצת במיוחד לאלרגיים לאבק. מערכת– 'שאברב' משולבת בתהליך הבניה או בשיפוץ הבית והיא תוכננה במיוחד לשאת אבק ואלרגנים, חול, בוץ, שיער, אבנים קטנות ואפילו שברי זכוכית, אל יחידת השאיבה המרכזית דרך צינורות המותקנים מתחת לרצפה ובקירות הבית שלך במהלך הבניה או שיפוץ הבית.

שיפוצים כלליים


'בנייה אילת' מספקים עבודות שיפוצים, כגון הריסת ובניית קירות, קרמיקה ואינסטלציה, בניית יחידות דיור, תוספות בנייה, עבודות צבע וגבס מקצועיות (בניית משרדים, חנויות, מחיצות עם בידוד רעש, תקרות גבס עם תאורה ועוד) ושיפוצים כלליים.
ב'בנייה אילת' (Bniya Eilat) מתחייבים לשירות מקצועי, יעיל ואיכותי, מהרגע הראשון ועד תום העבודה.
'בנייה אילת', מנשה – 054-5989767, אתר אינטרנט www.buildeilat.com.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש