לאונרדו פלאזה אירועים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 23/1/2014 15:17 ● ערב ערב 2638
כי אירועים עושים באהבה – תוך הקפדה על הפרטים הקטנים – כגדולים = לפנק לפנק לפנק בגדול. את האירוע הבא שלכם אתם חייבים אבל חייבים לעשות ב'לאונרדו פלאזה' (מלון 'מוריה' לשעבר). מדוע אתם שואלים? המשיכו לקרוא...
לאונרדו פלאזה אירועים

כל אירוע מתחיל בפגישה עם צוות האירועים. הצוות שפגשתי ב'לאונרדו פלאזה' היה נעים, אדיב ושירותי להפליא: מנהלת האירועים, סימה הר זהב, מנהל אגף מזומ"ש – שמעון מנחם ושף המלון- שי כבודי. שלושתם יחד וכל אחד לחוד מקצועיים ומנוסים והכי חשוב – נותנים שירות מכל הלב, עם חיוך והקשבה לכל פרט שתרצו לדעת, כדי שהאירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם, על כל פרטיו הקטנים.
אחד מהיתרונות הרבים של אירועים ב'לאונרדו פלאזה' הוא מיקום האירוע במלון: היכן בדיוק תרצו לערוך את האירוע שלכם ברחבי המלון.? כי 'לאונרדו פלאזה' הוא בעל שטחים נרחבים ומגוונים: אם ליד הבריכה עם תפאורה מרהיבה של מפלי מים זורמים, מדשאות ועצי דקל לרוב, אם במרפסת הדק הסמוכה לספא – עם נוף עוצר נשימה של מפרץ אילת, ואם באולם האירועים המפואר עם אפשרות לקבלת פנים במרפסת הבריכה ואם בחדר האוכל המרווח והנינוח. ובינינו, כל נישה במלון בעלת אופי מיוחד משלה ומתאימה לאירוע זה או אחר.
השלב הבא הוא כמובן בחירת העיצוב והאוכל. אז ב'לאונרדו פלאזה אירועים' מספק למעוניינים שירותי עיצוב אירוע מקצועיים ברמה אחרת תחת ידיהם של מעצבי האירועים הטובים ביותר. לצד הקולינרי דואג שף המלון, שי כבודי, שכל מנה היוצאת תחת ידיו, מדהימה, אם בעיקריות, אם בקינוחים המרהיבים הזוכים לשבחים רבים ואם בכלל.
'לאונרדו פלאזה' מפנק באהבה בכל אירוע שתערכו בו: אם ברית/בריתה בחדר אוכל המלון (עד 300 איש), חתונה באולם האירועים (עד 250 איש), וכל אירוע אחר שעולה בראשכם: ימי הולדת, ערבי נושא, בר/בת מצווה, מסיבות רווקות/רווקים, ערבי גיבוש, כנסים ועוד ועוד.
'לאונרדו פלאזה אירועים' מפנקים את תושבי במחירים נוחים.

תמונת כתבה
צילום: זוהר רביבו


תמונת כתבה
צילום: זוהר רביבו


תמונת כתבה
צילום: זוהר רביבו


תמונת כתבה
צילום: זוהר רביבו


'לאונרדו פלאזה אירועים', החוף הצפוני אילת, טלפון: 08-6361111, סימה - 0505895597.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש