תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 9/1/2014 20:21 ● ערב ערב 2636
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.ilטל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


זהו שבוע עמוס במיוחד בלוח הזמנים שלכם בגלל ריבוי אירועים הנובעים מריבוי כוכבים במזל שלכם. זה הזמן לעשות רשימה מסודרת , לעבוד לפיה ולא לחרוג ממנה.

גדי


בתקופה הקרובה, ישחק לכם המזל ונראה שלא יהיה יום אחד דומה למשנהו בחייכם. מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם וגורמים לכם לתקופה של אינטנסיביות משמעותית. גם נסיגת כוכב וונוס במזל שלכם לא מוסיפה לכם קרדיט בגלל העובדה שזהו כוכב שאחראי על מערכות יחסים, ואתם ממילא לא מתחזקים מערכות יחסים בצורה הראויה ביותר. ולכן, מומלץ לכם להיות זהירים מאוד בנוגע לכך.

דלי


מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה שלכם ולכן הגיע הזמן שתקשיבו היטב למה שהאני הפנימי מנסה להנחות אתכם, כי זו הדרך הנכונה ביותר עבורכם להביע את רגשותיכם ולהביא את עצמכם למימוש אישי. זוהי תקופה שפחות אפשר לפעול בה, אך בהחלט מתאימה לתכנון, כדי שבהמשך תוכלו להיות מרוצים מהתוצאות של דרך פעולתכם.

דגים


אתם מנסים לבנות את עצמכם מחדש מבחינה חברתית ואף עושים כל מיני מעשים שהם חריגים לאופייכם הרגיל, וכל זאת על מנת שתוכלו להגיד לעצמכם שעשיתם את המקסימום על מנת שבהמשך אף אחד לא יוכל לבוא אליכם בטענות על כך שהזנחתם את תפקידכם. מבחינה כספית, זוהי תקופה שבה אתם יכולים להרשות לעצמכם לפעול ביתר חופשיות, כיוון שהלחץ הכספי שבעבר הייתם נתונים בו התפוגג במקצת.

טלה


בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים. אין לכם יותר מה לחכות לשום זמן טוב אחר שיגיע, אלא למצות את מקסימום האפשרויות הניתנות לכם בזמן זה. ייתכן ובחודשים הקרובים תהיו נסערים מהרגיל בגלל ביקור הכוכב השליט שלכם במזל מאזניים, הוא המזל המשלים שלכם, אך ייכנס לנסיגה, עובדה שתגרום לכם לעשייה מתוך עצבנות. תיתכן חוסר סבלנות מצטברת שתגרום לכם לעיתים לאבד שליטה.

שור


עליהם להיזהר בכל התקופה הקרובה מהיתקלות עם רשויות בגלל נושאים בירוקרטיים שונים. זה הזמן שלכם להוציא את כל הדברים שלא אהבתם לעשות מארון הסידורים ולהתחיל לפתור אותם אחד לאחד עד אשר תפתרו את כל הנושאים שעדיין אינם פתורים. נושאי עבודה יעלו על הפרק מחדש עד אשר תצליחו להביאם לסיומם המוצלח. זה גם הזמן לשמור על עצמכם יותר בנושאי בריאות.

תאומים


אתם ממשיכים לעבוד קשה ולהוכיח את עצמכם בכל הנוגע לנושאי עבודה, כיוון שיש לכם מטרה להגיע ליעדים גבוהים ולהוכיח את עצמכם על מנת לזכות בקידום מקצועי. זה אכן הזמן שלכם להראות לכולם את יכולותיכם הטובות. תהליך זה שאתם עוברים ייתכן מאוד שלא ייתן לכם מנוחה רגשית, ולכן יחסים קרובים יכולים לצאת נפסדים בגלל חלוקת הנטל שאתם מפנים אותה כרגע לעבודה.

סרטן


נושאי זוגיות ושותפויות עומד עכשיו על הפרק כיוון שאתם חייבים להיות כנים עם עצמכם ולהראות עד כמה אתם מוכנים לתת מעצמכם בכל הקשור לתחום הרגשי בחייכם. נראה שהשותפים לכם לא חושבים כמוכם, ולכן הם מרגישים תסכול כי אתם הנהנים היחידים מסגנון החיים שאימצתם לעצמכם. עובדה זו מנוגדת במקצת לדפוס הרגשי הרגיל שלכם שבו מכירים אתכם ולכן אתם מבלבלים את הקרובים לכם.

אריה


זה הזמן שלכם לצאת מתוך המחבוא הרגשי שאתם חיים בו ולהראות לאחרים שקרובים לנשמתכם מה אתם באמת מרגישים כלפיהם. אל תצפו שהם יבינו את המסרים שאתם מנסים להעביר אליהם מבלי שתאשרו שאכן אתם עומדים מאחורי המסרים ולוקחים אחריות על מעשיכם. כל הקשור לבית ולמשפחה עולה עכשיו הילוך, ואתם אכן נמצאים בתקופה שבה עליכם להגיע להחלטות חשובות.

בתולה


הכוכב מארס נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכך שכל הטיפול במערך הכלכלי שלכם עולה הילוך, ואתם חייבים לדעת מה אתם עושים על מנת להמשיך ולטפל בנושאים אלה. מאחר וכוכב זה מקושר עם עשייה וגם עם מלחמה הרי שנסיגת כוכב זה בבית הכספים שלכם רק גורמת לכך שהתחום הכספי יעלה על פני השטח, ואתם תהיו חייבים לעשות שינוי בתוכניותיכם העתידיות על מנת להתאימם לכאן ועכשיו.

מאזניים


הכוכב מארס עומד לעשות את הנסיגה הקרובה שלו במזל שלכם למשך החודשים הקרובים, כך שמבחינתכם תקופה זו יכולה להיות מאוד משמעותית בעשייה שלכם. מאחר ואתם מזל שבדרך כלל העשייה שלו איטית ולעיתים אף קשה לכם להגיע להחלטות, הרי שעכשיו זה הזמן שלכם לקחת את עצמכם בידיים ולפעול בצורה מאוד מחושבת ומהירה, ללא היסוסים. כל נסיגה מהמטרות הראשוניות שלכם רק תעזור לאחרים להחליש את כוחכם ולגבור עליכם בניסיון להגיע ראשונים למטרה.

עקרב


אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת מבחינתכם, כיוון שקיים בכם איזה שהוא קונפליקט פנימי שבו אתם מתלבטים מה הדבר הנכון ביותר לעשות עבור עצמכם. מצד אחד, הנשמה דוחפת אתכם לעשייה ולמימוש ומצד שני, אתם מנסים לרצות אנשים קרובים לכם וללכת איתם בדרכם הם ובעיקר בקצב שלהם שלעיתים מחליש אתכם אנרגטית. זה הזמן להיות קשובים אך ורק לצרכים האמיתיים שלכם.

קשת


אתם נמצאים בתקופה שבה אתם להרים את עצמכם למקומות חברתיים שאתם מרגישים שמגיעים לכם יותר ויותר. זמן רב מדי ויתרתם על עצמכם ועל העשייה שלכם, ולכן הגיע הזמן שתיקחו החלטה ותפסיקו להסתובב סחור סביב הזנב של עצמכם. אף אחד לא יעשה את הדברים טוב מכם, ולכן ככל שתקדימו לעשות ולפעול, יהיה לכם מספיק זמן לעשייה נוספת.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש