היסטוריה אילתית בחולון

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 26/12/2013 18:35 ● ערב ערב 2634
לראשונה בתולדות אילת, ישתתפו בסוף השבוע הקרוב שבעה ילדים אילתים באליפות הארץ בהחלקה על הקרח בחולון. שנה אחת בלבד לאחר שהחלו להתאמן בבית הספר להחלקה על הקרח של ה'אייסמול', ישימו הילדים את אילת על המפה בענף ספורט שעד לפני כמה שנים נחשב כחלום רחוק. "אנחנו מתרגשים מאוד. עצם העובדה שכבר אחרי שנה אחת של אימונים הגענו לאליפות הארץ, שווה זהב", אמרה יוליה שייקו, מנהלת בית הספר
היסטוריה אילתית בחולון

אם הייתם אומרים לחובבי הספרוט בעיר שגם לאילת תהייה נבחרת החלקה על הקרח הם היו צוחקים. אלא שמאז פתיחתו של האייסמול באילת ובמרכזו רחבת ההחלקה על הקרח הולך ומתפתח בעיר בית הספר להחלקה. בחודשים האחרונים פועלת בבית הספר נבחרת החלקה על הקרח המונה כ – 25 ילדים ובסוף השבוע הקרוב, יקצרו שבעה מהם את פירות האימונים המפרכים. השבעה שעמדו בקריטריונים הנדרשים, ייצגו את אילת לראשונה באליפות ישראל בהחלקה על הקרח שתתקיים בסוף השבוע בחולון. טובי המחליקים מהאגודות בארץ ישתתפו בתחרות, יחד עם כל נבחרת ההחלקה של ניו ג'רסי ונציגים מאוקריאנה.
מאז היבחרם להשתתף באלופת ישראל עובדים הילדים קשה בדרך לשיפור יכולותיהם בניצוחם של מנהלת בית הספר להחלקה, יוליה שייקו ולצידה המאמנים המקצועיים סרגי ולריסה.
השבוע עלתה רמת ההתרגשות דרגה. "אין לנו הרבה ציפיות", אמרה יוליה שייקו ביום נסיעת הנבחרת לתחרות, "עצם העובדה שהילדים שלנו שמתאמנים שנה אחת בלבד כבר הגיעו עמדו בקריטריונים לאליפות ישראל, שווה זהב. אסור לשכוח שהילדים שלנו יתמודדו בתחרות מול ילדים שמחליקים כבר שנים, ועדיין, עצם ההשתתפות, החוויה, הניסיון, ההנאה, כל אלו לא פחות חשובים. אחרי שבועות ארוכים של עבודה קשה, מגיע לילדים שלנו ליהנות".
שבעת הילדים האילתים שייצגו את אילת בתחרות הם: איווטה ברקוביץ' בת השבע, צעירת המשתתפות, שקיבלה אישור מיוחד להשתתף בתחרות, למרות שהיא מוגדרת מגילאי שמונה ומעלה.
ליה שקד בת ה – 9, דליה רוזנברג בת ה – 11, מחליקה בבית הספר בסך הכל ארבעה חודשים מאז עברה אליו מההתעמלות האמנותית וכבר עמדה בקריטריונים הנדרשים, אליאנה שפירא- בת 12, קארין ממוס בת ה – 13, אלופת אילת, והבנים בחבורה אוראל בוהדנה בן 8, ודימה סוחינין בן ה – 12.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש