טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 20/12/2013 11:04 ● ערב ערב 2633
מאת: רחל ארז
טור טארוט

אהבה אפלטונית


"באתי אליך שתגידי לי שאני נורמלי ושאני לא מדמיין. אני נטרף עליה, אני יודע שהיא נמשכת אלי גם, אני מרגיש את זה עמוק בלב שלי, אבל אף פעם היא לא אמרה לי כלום וגם אני לא חשפתי בפניה את הרגשות האמיתיים שלי אליה. כשאני עם אישתי וחושב עליה, אני במצב גרוע בהרבה מאותם גברים שממשים את הבגידות שלהם. הם לפחות יודעים מה הטעם של הבגידה מר כמתוק, הם יודעים בוודאות כיצד מרגיש המימוש, בעוד שאני מדמיין אותה כאוות רצוני. את מבינה ?!", הוא שואל בנימת יאוש. "אני מחזיק אצלי בראש את הבחורה המושלמת. בדמיון שלי היא פועלת ומגיבה בדיוק כמו שהייתי רוצה", הוא ממשיך. "בעבודה אנו עובדים יחד כארבע שנים ובשנתיים האחרונות אנחנו מאוהבים. אני מטורף עליה, אני מחכה להגיע לעבודה בכדי לראות אותה, ואני חש בסתר ליבי שגם היא מרגישה כך כלפי. באתי אליך שתציצי לתוך הלב שלה ותגידי לי מה היא חושבת עלי. תגידי לי האם היא מדמיינת אותי, ספרי לי אם עורגת היא אלי כפי שאני עורג אליה?".
"וואו, תן לי הזדמנות לפגוש אותך", אני מחייכת אליו בהבנה. גבר נשוי שמתאהב באשה נשואה ומבין שאין הוא יכול לפעול בבוטות ולהושיט יד לנצל את רגשותיה ולהשחית את היושרה שלה ושלו. היושרה שבשבועת הנישואין של כל אחד מהם.
מאחר והוא מזמן כבר לא גר כאן, אני יכולה לכתוב את סיפורו ללא חשש. אתכם אני בוחרת לשתף ממקום של יועצת. ההמלצה שנתתי לו היתה להתבשם ככל שניתן מאותה תחושה עילאית שנתנה משמעות מיוחדת לחייו באותה תקופה. בדיוק כמו אותה אנרגיה מינית הסברתי לו. לא חייבים להוביל אותה מיד לשיא ולסוף, כדאי למשוך בהנאה את המיניות מבלי לזרז את הקץ.

קוראים יקרים !


אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש