כלי זמר אילת

מאת: אביבה דקל ● 10/10/2013 19:29 ● ערב ערב 2623
צילום: זוהר רביבו / 'כלי זמר' היא הרשת מספר 1 לכלי נגינה והגברה. כל המוצרים, מהחברות המובילות בעולם, תחת קורת גג אחת. ועכשיו בחנות החדשה, המרווחת והמשודרגת במרכז 'סולל בונה'. 'כלי זמר' – נותנים למוסיקה לדבר...
כלי זמר אילת

כאשר מנכ"ל רשת 'כלי זמר', יואל ברנד, רכש את כלי זמר ב-1967, הוא לא ידע שביום מן הימים, תהיה 'כלי זמר' חברה מובילה בישראל בתחום כלי הנגינה ומערכות ההגברה, וגם תהא בין המובילות בתעשיה עצמה.

כבר בתחילת דרכו, יואל, שהיה מוסיקאי בעצמו, דאג ללמוד ולהכיר כל מרכיב וצד בעסק, לבחור כל חנות וסניף ולהכיר כל עובד ועובד. תחת ידיו הרשת גדלה ושגשגה ומעצבת את נוף המוסיקה בישראל בעשרות השנים האחרונות.

'כלי זמר' מונה כיום 30 סניפים, תשעה מתוכם בבעלות מלאה (תל אביב, רמת גן, חיפה, ירושלים, רחובות, ראשון לציון, באר שבע, פתח תקוה והרמן פרו), ו-23 זכיינים, ביניהם – סניף אילת.

הרשת זוקפת חלק גדול מהצלחתה לרשימת החברות המובילות שהיא מייצגת, כל חברה ייחודית ומיוחדת במינה. מוצרי החברות הללו משקפים את הרצונות, השאיפות והחלומות של לקוחות הרשת וכמובן של צוותה.

'כלי זמר' נוצרה מתוך אהבה למוסיקה. עבורה מוסיקה היא דרך חיים ולא רק עסק, ומוסיקאים הם לא רק הלקוחות, אלא גם אנשי המכירות שלה. לכל אחד מהעובדים, החל מסניפי הרשת, מרכז השירות הארצי וההנהלה עצמה, יש אהבה עמוקה וכנה למוסיקה. בתור מוסיקאים, מחויבת הרשת להביא את המוצרים הטובים ביותר, תוך מתן השירות הטוב ביותר וחווית רכישה שתישאר חקוקה בזיכרון.

הסניף האילתי של 'כלי זמר' סגר השנה עשור מוצלח ביותר בעיר הלוהטת ועבר לאחרונה למשכנו החדש. שי מויאל, זכיין החנות: "עד לא מזמן, היינו ממוקמים במרכז 'חופית', לאחרונה עברנו למשכננו החדש והמשודרג במרכז 'סולל בונה', מתחם יפה יותר, גדול יותר, עם מקצה שיפורים, מתחם החולש על שתי קומות מרווחות. התצוגה מן הסתם גדלה ונוספו כלי נגינה חדשים. המחירים נותרו כשהיו – ללא מע"מ. אנחנו ממשיכים לתת כתמיד שירות מקצועי ביותר, אמין ומכל הלב. הלקוחות ממשיכים להאמין בנו ומצביעים ברגליים. לא מיותר לציין שאנחנו עובדים עם רוב המוסדות בעיר, מתנ"סים, בתי מלון, מרכז המוסיקה הים האדום וכמובן – עם פרטיים".

כלי זמר, פתוח: א'-ה' 10:00-14:00 , 17:00-20:00. יום ו' וערבי חג – 10:00-14:00. מרכז 'סולל בונה', שדרות התמרים (ליד 'הלב הרחב'). טלפון: 6370505 אתר: www.kley-zemer.co.il.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש