מה בשמיים?

מאת: או-מד מדיקל ● 10/10/2013 19:21 ● ערב ערב 2623
מה בשמיים?

והפעם על ביקור כוכב מארס...



בימים אלה, נמצא הכוכב מארס המוכר גם בשמו מאדים והידוע כאל העשייה, האנרגיה והמלחמה, במזל אריה, עובדה הגורמת לכל ילידי המזל להרגיש כי הנה הם מקבלים עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות.
אין כמו הכוכב מארס להוסיף תחושה טובה - וכל נושא שהיה נראה פעם קשה ובעייתי הופך להיות קליל ואפשרי. ואכן, מארס הוא הכוכב לו אנו מצפים שייתן אנרגיה לכל מזל בו הוא מתארח, וזאת כדי להוציא לפועל תוכניות ופרויקטים שתוכננו ולא בוצעו או שהתעכבו מזה זמן רב.
מארס מסמל גם את דרך בה בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן כוכב זה ידוע גם בכינויו - אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה.
בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים לפעולה ולמימוש כל תוכנית שמזמן רצינו להוציא לפועל.
הפעם מרגישים את האנרגיה הטובה שלו המזלות הבאים: אריה, מאזניים, קשת, טלה ותאומים.

מאחר ואנרגיה היא מתנה חשובה שיש לנצלה עד תום, להלן נושאי היישום שהמזלות מוזמנים להשקיע בהם את מרצם וזמנם, תחת השפעת כוכב מארס, אל העשייה והפעולה.

טלה – בית היצירה שלכם עמוס בכוכבים, כך שזה הזמן הנכון עבורכם למצוא לעצמכם תחביב כלשהו שיעזור לכם להעביר שעות של איכות.

שור – ייתכן ונושאים הקשורים לבית ולמשפחה יקבלו עוצמות שלא לקחתם בחשבון מראש ויהוו בשבילכם נושא לוויכוחים. השתדלו לא להיות עקשניים ולזרום עם הנסיבות.

תאומים – נראה שסביבת המגורים שלכם הופכת להיות בשבילכם מעמסה לא קלה, ואתם נדרשים לבצע מטלות שבהחלט לא קל לכם איתם וגם לעמוד בצפיות של האחרים.

סרטן – מבחינה כספית, אתם נדרשים להיערכות אחרת וחדשה. אין לכם יכולת לחיות כפי שחייתם עד היום, ולכן אתם צריכים לבדוק את היכולות הכלכליות שלכם מחדש.

אריה – זוהי תקופה יותר טובה עבורכם, כיוון שאתם אלה שמקבלים כוחות מהיקום ויכולים לפעול בדרכים מקוריות לשיפור המעמד שלכם מבחינה אישית ומקצועית.

בתולה – כל מה שקשור לנושאי תת הכרה מתיש אתכם מאוד, ואתם לא בטוחים שיש לכם את הכוחות להתמודד יום יום עם כל התחושות שעובדה זו מציפה בכם.

מאזניים – מבחינה חברתית, אתם בתקופה שבה חברים חדשים וישנים מחפשים את קרבתכם, ואתם יכולים לעלות מחדש על הגל ולהעשיר את עולמכם האישי.

עקרב – מבחינה מקצועית, חשוב מאוד שתעבדו ותוכיחו את עצמכם כמה שיותר. זה הזמן הנכון עבורכם להתאמץ כיוון שעכשיו אתם בונים את עתידכם.

קשת – נסיעות לחו"ל או למקום שייתן לכם תחושה של נופש ובילוי מאוד יתאימו לכם עכשיו. זה הזמן לשבור את השגרה ולהתחבר אל הקשתיות שבכם ולגמוע נופים חדשים.
גדי – נושאי כספים יהיו מאוד משמעותיים עבורכם, ובמיוחד אלה שאתם מקבלים מהאחרים. חייבים לכם כספים ולא מחזירים לכם ואתם מאוד מתוסכלים בשל עובדה זו.

דלי – כל נושאי השותפויות והיכולת שלכם לעמוד בהן עולים על הפרק, וזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את הגבולות שלכם בנושא.

דגים – נושאי עבודה מאוד מטרידים אתכם בגלל העומס בו אתם נמצאים. זה הזמן גם לשמור ולשמר את הבריאות ולא להתיש את עצמכם יותר מדי.


בברכה,
צילה שיר אל
0522248626


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש