תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 19/9/2013 09:37 ● ערב ערב 2620
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הכוכב מרקורי יימצא במשך כל השבוע הקרוב בבית הכספים שלכם, כך שנראה שזה בדיוק הזמן הנכון לבדוק את מכלול תוכניותיכם הכלכליות לחודש הקרוב.

בתולה


במהלך כל החודש הקרוב, תהיו עסוקים בכל הנוגע לתת ההכרה שלכם, כיוון שאתם יכולים למצוא את עצמכם מהרהרים בשאלות שהן די קיומיות עבורכם כמו בדיקה של דפוסי ההתנהגות שרכשתם עד היום במהלך החיים ואתם לא לגמרי בטוחים שאתם מעוניינים להמשיך איתם ושהם משרתים אתכם, אך עדיין אין בידיכם את הכוח לעשות את השינוי הנדרש על מנת לשחרר אותם ולהיפטר מהשפעותיהם.

מאזניים


בשבוע הקרוב, תוכלו ליהנות ממעברו של הכוכב וונוס השליט של המזל שלכם אל בית הכספים שלכם, שהוא גם המקום הטבעי שלו, ולכן נראה שתקופה זו תהייה טובה עבורכם לחזק את מעמדכם הכלכלי על ידי מחשבה יצירתית חדשנית שתעזור לכם לפרוץ את המעגל בו הייתם נתונים לאחרונה. כמו כן, תהייה לכם היכולת לבטא את דעותיכם בצורה הטובה ביותר על מנת שתהיו מובנים ומקובלים על כולם.

עקרב


בשבוע הקרוב, יהיה הכוכב וונוס במזל שלכם, עובדה שתגרום לכם לרצות לבלות, ליהנות ולשמח את עצמכם ואת הקרובים לכם. נראה שהשבוע תיהנו מפינוקים מאוד משמעותיים שבדרך כלל לא הייתם מאפשרים לעצמכם, אך עכשיו אתם כבר יכולים לשחרר קצת את הלחץ בו הייתם נתונים לאחרונה בגלל העובדה שהכוכב סטורן דורש מכם לקחת אחריות על חייכם ולעמוד בהתחייבויות.

קשת


בשבוע הקרוב, תצטרכו להוכיח את עצמכם בנושאי עבודה כיוון שנראה שאתם עומדים בפני לחץ משמעותי שבו אתם נדרשים לעמוד בציפיות ובהתחייבויות. אנשים שונים ידרשו מכם שתעזרו להם, ונראה שאתם לא תצליחו לסרב להם, אם כי בתוך תוככם אתם בטוחים שבדיוק בזמן הזה נמאס לכם לעבוד ואתם ממש צריכים את החופש שלכם ואת הזמן לעצמכם. בכל זאת, נסו למצוא זמן גם לעבודה וגם להטענת המצברים האישיים.

גדי


הכוכב מרקורי המביא איתו תקשורת יציבה נמצא בבית הקריירה שלכם, כך שזה הזמן עבורכם לחזק את המעמד האישי שלכם על ידי קשרים עם אחרים שיכולים לעזור לכם לשווק את עצמכם. מומלץ לכם להיזהר מלדחוף את עצמכם בצורה בולטת מדי כיוון שבצורה הזו אתם יכולים לעורר עליכם את זעמם של האחרים. פעלו בתבונה ביחסים בין אישיים כיוון שאתם זקוקים לכל עזרה בדרככם המקצועית.

דלי


הכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא אצלכם בבית השותפויות, ועובדה זו יכולה לגרום לכם למאבקי כוח עם אנשים קרובים כיוון שאתם לא תרצו להיות שותפים או נוכחים במקומות שיכולים לגרום לכם לעוגמת נפש. מבחינה מקצועית, אתם יכולים ליהנות מהעובדה שאתם מוערכים יותר מתמיד וזה גם יהיה הזמן המתאים ביותר לחזק מערכות יחסים קיימות.

דגים


נראה שהתובנות שלכם לחיים הולכות ומשתנות בגלל כל מה שעברתם לאחרונה ואשר שינה לכם את תפיסת עולמכם האישית והרגשית. אתם נמצאים במחצית התקופה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן זה הזמן הנכון לבדוק עם עצמכם מה עשיתם השנה מבחינה אישית ומקצועית והאם זה מתאים לציפיות שהיו לכם מעצמכם. בכל מקרה, עדיין נותר לכם מספיק זמן להשלים את תוכניותיכם עד ליום ההולדת הקרוב.

טלה


נושאי זוגיות ושותפויות יעסיקו אתכם מאוד במהלך השבוע הקרוב, וזאת בגלל העובדה שייתכן ויהיו לכם חילוקי דעות על רקע צרכים שונים בתקשורת. חשוב מאוד שתוודאו שאתם מובנים לאחרים ולא פועלים אך ורק על דעת עצמכם, עובדה שיכולה לקומם עליכם את האנשים הקרובים לכם ביותר. זה הזמן לבלות וליהנות כמה שיותר כיוון שגם הכוכב מארס, המביא איתו עשייה, נמצא אצלכם בבית הבילויים.

שור


הכוכב וונוס נמצא אצלכם במקום המקושר עם מערכות יחסים, שותפויות וזוגיות, ולכן נראה שזה הזמן הנכון ביותר עבורכם לבדוק את הקשרים האישיים שלכם מול אנשים שאתם באמת אוהבים ולוודא שכולכם ביחד מצפים לאותם הדברים ויש ביניכם הבנה ותאום ציפיות. ייתכן וגם נושאי עבודה יהיו קצת יותר קשים לכם, וזאת בגלל העובדה שנראה שתצטרכו להוכיח את עצמכם יותר.

תאומים


כל נושאי המשפחה שלכם עולים עכשיו על הפרק, ועובדה זו מתאימה במיוחד לסך הכל של תקופת החגים. מומלץ לכם לבדוק שאתם פועלים בשיתוף עם האנשים הקרובים לכם, וזאת בגלל העובדה שאתם נוחים עכשיו יותר לחילוקי דעות, ואנשים שהייתם בטוחים שמאוד זורמים עם דעתכם, יתגלו לכם כאנשים בעלי דעה עצמאית לחלוטין ש שונה משלכם, ודבר זה עלול לגרור אתכם למריבות.

סרטן


התרחשויות שונות במשפחה הקרובה לכם יכולות לערער לכם את הביטחון שנדמה לכם שרכשתם בגלל העובדה שאתם מאוד מחוברים לאנשים במעגל הראשון הקרוב אליכם, אך יחד עם זאת, אתם גם מעוניינים לפתח לעצמכם חיים ודעות משלכם. הכוכב יופיטר, המביא הזדמנויות והנמצא במזל שלכם, יכול להעניק לכם את מלוא העזרה לה אתם נזקקים בשלב זה בחייכם על מנת להצליח בתוכניותיכם.

אריה


הכוכב מארס, המביא איתו אנרגיה של עשייה, נמצא במזל שלכם וגורם לכם לפעול בצורה אינטנסיבית יותר מהרגיל. ולכן, זהו הזמן הנכון ביותר לפעול על מנת לטפל בעניינים הנוגעים לכם. נראה שתרצו להשקיע הרבה אנרגיה בסביבה בה אתם גרים על מנת לשפר ולשדרג את המקום ולעשותו הרבה יותר נעים עבורכם ועבור האנשים החיים במחיצתכם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש