פיצה לק – פיצה של האילתים

מאת: אביבה דקל ● 24/7/2013 09:09 ● ערב ערב 2612
לפני 26 שנה, נפתחה 'פיצה לק' בשדרות התמרים באילת, וזו היתה חוויה מרעישה לתושבים - סוף סוף יש גם באילת פיצריה
פיצה לק – פיצה של האילתים

תמונת כתבה


'פיצה לק' היא הפיצריה הראשונה שנפתחה בעיר וראו זה פלא – במשך 26 השנה בהן 'פיצה לק' אופה פיצות לתושבי אילת, נפתחו ונסגרו פיצריות רבות, אבל 'פיצה לק' עדיין חיה ובועטת ורבים מאד הלקוחות – ותיקים וחדשים – הנשבעים שזו הפיצה הטובה ביותר בעיר. הטעם כמו של פעם, וכל הטועם פעם פיצה של 'פיצה לק' מתמכר ולא מחליף אותה בפיצה אחרת. יש אפילו סיפור על מישהי שרצתה לאכול פיצה, הגיעה עם מכוניתה עד למקום ואז (אולי מרוב להיטות לאכול פיצה) לחצה גז במקום ברקס ונכנסה עם הרכב לתוך הפיצריה. למזלם של כל הנוכחים, התקרית הסתיימה ללא נפגעים ואחרי שנוקו שברי הזכוכית הקדמית שנופצה, ישבו כולם ונהנו מפיצה משובחת.

'פיצה לק' החליפה במשך השנים מספר בעלים, אבל המיקום הוא אותו מיקום והפיצה מעולה כמו שהיתה החל מהיום בו הגיעה לאילת. בחמש השנים האחרונות, 'פיצה לק' היא בבעלותו ובניהולו של שימרון שיטרית המקפיד לשמור על הטעמים המיוחדים למקום, כמו גם על רמת ניקיון וטריות ממדרגה ראשונה. בקרוב, מבטיח שימרון, הוא עומד לפתוח סניף של 'פיצה לק' במרכז הארץ ומקווה שגם שם תהיה הפיצריה סיפור הצלחה כמו שהיא באילת.

"'פיצה לק' היא מקום כשר למהדרין מן המהדרין", אומר שימרון בעל המקום, "כך שכולם יכולים ליהנות ממנה".

הפיצה של 'פיצה לק' עשויה בצק דק שעשוי עם מעט מאד שמן, כל התוספות המעולות טריות ואיכותיות, רוטב העגבניות מיוצר במקום טרי מדי יום והגבינה היא 100% גבינה צהובה.

בנוסף לפיצות מעולות, מגישים במקום סלט יווני או סלט טונה, בייגל טוסט, סמבוסק פיצה, מלווח פיצה, לחם שום וזיוות והכל מוכן במקום, טרי וטעים להפליא. ויש כמובן גם קינוחים כמו גלידות, ברד, אייס קפה בטעמים שונים וגם קפה משובח.

אפשר לבוא ולאכול בפיצריה וליהנות ממקום נקי ונעים ואפשר כמובן להזמין משלוח. המשלוחים יוצאים מ'פיצה לק' החל משעה 11:30 ועד 02:00 לכל רחבי העיר, כך שכאשר מתחשק משהו טוב באמת ולא מתחשק לצאת – הפיצה או כל מאכל אחר שמכינים כאן, יגיע אליכם בכל מקום בו תהיו באיזור אילת, והמשלוחים להזמנה של מינימום חמישים שקלים - חינם.

המחירים ב'פיצה לק' סבירים מאד – פיצה משפחתית במחיר 63 שקלים, כולל בקבוק שתיה קלה. ויש כעת גם מבצע - שתי פיצות משפחתיות ב- 110 שקלים, כולל משלוח ובקבוק שתיה קלה ליטר וחצי, וכדאי לשים לב שב'פיצה לק' הקולה שתגיע אליכם הביתה היא 'קוקה קולה'.

איך אומרים ב'פיצה לק'? "פיצה לק והרעב מסתלק".

תמונת כתבה


'פיצה לק', שד' התמרים 134, טלפון: 08-6341330, פתוח: א'-ה' 11:30-02:00, שישי 11:30 עד שעה לפני כניסת השבת,מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת עד 02:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש