אקסטרים אילת - חווית אקסטרים מדהימה לכל המשפחה

מאת: אביבה דקל ● 24/7/2013 08:52 ● ערב ערב 2612
צילום: זוהר רביבו / מחפשים פעילות אתגרית באילת ובסביבה?. 'אקסטרים אילת' הוא המקום בשבילכם. טל והבה והצוות המיומן שלו מציעים לכם אתגרים מסוגים שונים
אקסטרים אילת - חווית אקסטרים מדהימה לכל המשפחה

ייחודי לאקסטרים – סיורי טרקטורונים לנהיגה עצמית ללא מדריך


"אנחנו המקום היחיד בארץ המשכיר טרקטורונים לנהיגה עצמית ללא מדריך", מסביר טל, בעל המקום, "אתם קובעים את הקצב ואת המסלולים השונים. בניגוד לטיול טרקטורונים עם מדריך, העלול להיות משעמם ולא בדיוק לטעמכם, שכן המדריך קובע את הקצב ומוביל אתכם מנקודה לנקודה, כשאתם נוהגים ללא מדריך, אתם קובעים את הקצב ואת המקומות בהם תעצרו ובהם תבקרו. כל נהג טרקטורון חייב שיהיה בעל רישיון נהיגה. במקום הוא עובר הדרכה ראשונית לנהיגה בטרקטורון, מקבל הסבר על השטח והצעה למסלולים שונים. למרות שנהגי הטרקטורונים מטיילים בשטח ללא מדריך, במשרדנו פועל מרכז בקרה מיוחד באמצעותו אנו רואים אותם על המסך ויודעים בכל רגע נתון היכן הם נמצאים, כך שבשום אופן אינם יכולים ללכת לאיבוד. אם יש תקלה כלשהי בטרקטורון, המטיילים מתקשרים ומודיעים למרכז הבקרה, וצוות יוצא באופן מיידי למקום לטפל בבעיה.
השכרת הטרקטורון היא בתשלום לפי שעה ואת אורך הטיול קובע השוכר".

טיולי רכיבה על סוסים


גם לאוהבי רכיבה על סוסים מצפה ב'אקסטרים' חוויה מיוחדת. ב'אקסטרים' תוכלו ליהנות מטיולי רכיבה הנמשכים כארבעים דקות בלווי מדריכים המכירים את השטח ודואגים שלא יגרם נזק לרוכבים או לסוסים. אפשר לבחור מסלול בשטח חקלאי בסביבת אילת, בכוון ההרים או על חוף הים. ואם אתם אוהבים רכיבה על סוסים, אין יפה יותר מלרכב על סוס בתוך הנוף המיוחד של אילת וסביבתה.
"אנחנו אוהבים בעלי חיים בכלל וסוסים בפרט, וטיולי הרכיבה מיועדים לאנשים המרגישים כמונו ויכולים להפיק הנאה מלאה מרכיבה על סוסים. טיולי הרכיבה נערכים בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות אחה"צ המאוחרות והערב, מתוך התחשבות בסוסים (וגם ברוכבים כמובן) כדי שלא יסבלו מהחום בשעות החמות של היום. ב'אקסטרים' אילת דואגים לשלום הסוסים והם כולם מטופלים היטב, מקבלים מזון ומים בשפע ונראים מצוין".
ב'אקסטרים' אפשר גם לקבל שירותי אקסטרים ימי כמו, צלילה, שיט אבובים ועוד וכן גם טיולי ג'יפים מודרכים באילת ובסביבה.
מאז שהוא זוכר את עצמו, עוסק טל בפעילות אקסטרים – טיפוס על קירות, אופנועי ים, סנפלינג, טרקטורונים, אופנועים ורכיבה על סוסים. עם הסוסים יש לטל קשר בלתי רגיל והוא מסוגל לכוון אותם ללא מושכות וללא רסן – הם פשוט מרגישים זה את זה. כשהגיע הזמן לפתוח עסק, היה ברור לטל שהעסק שלו יעסוק במשהו הכרוך באהבתו לאקסטרים ולסוסים. בשל האופי המיוחד שלו, גם 'אקסטרים אילת' הוא מקום מיוחד במינו ובזה תרגישו ברגע שתגיעו למקום ותפגשו את טל ואת הצוות.
בואו לאקסטרים ותיהנו מחוויה מיוחדת במינה!

תמונת כתבה


'אקסטרים', פתוח: שבעה ימים בשבוע 10:00-19:00, כתובת: רח' קאמפן 12 (צמוד למסעדת 'הדניס'). טלפון להזמנות: 052-3176565, 052-3423472.

חדשות אילת