לשוט על כנפי הדמיון

מאת: אביבה דקל ● 10/7/2013 09:44 ● ערב ערב 2610
צילום: זוהר רביבו / אם חלמתם על אירוע מיוחד על גבי יאכטה, אל מול נופי מפרץ אילת הקסומים, 'יאכטות אילת' היא הכתובת עבורכם. ימי הולדת, הצעות נישואים, ערבי גיבוש ועוד. עם צי של שלוש ספינות מאובזרות, וניסיון רב שנים, ירימו לכם בני משפחת רוזנס את האירוע לשיאים אחרים. סיפור של הצלחה
לשוט על כנפי הדמיון

מה יכול להיות קסום יותר מאשר הפלגה מהנה אל מול נופי מפרץ אילת כשמצד אחד נגלית אליכם העיר אילת במלוא הדרה ומצד שני נגלית אליכם העיר השכנה עקבה?
את זה כבר הבינו במרוצת השנים אלפים, שבחרו ב'יאכטות אילת' לטובת האירוע שלהם- ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה, ערבי גיבוש, הצעות נישואין רומנטיות, בקיצור השמיים הם הגבול, כמו שאומר השבוע מושיקו רוזנס, בן אילת, שלקח את המושכות של העסק המוצלח שהקימו הוריו עדינה ורובי.
"המוטו שלנו הוא שאין דבר שאי אפשר לעשות", הוא אומר. "'ביאכטות אילת' אנו יכולים להפיק בשבילכם כל דבר שאתם מעלים על דעתכם בשטח הימי וגם הרבה דברים שהם מעבר למה שחלמתם". בחודש האחרון הפיקו ב'יאכטות אילת' למעלה מ-40 אירועים, והתגובות שהם מקבלים הן הרבה מעבר לשבחים. אילתים שכבר שבעו הפלגות מכל הסוגים וחשבו שלא ניתן עוד להפתיע אותם הופתעו מהאירועים שמפיקים ב'יאכטות אילת'. "זה אמנם לא קרה בין לילה", מסביר מושיקו, "לאורך השנים הקשבנו ללקוחות, שאבנו את מה שהם רוצים ותרגמנו למעשים. שידרגנו את הספינות ובנינו קונספט 'לוקסוס' - קונספט של הפלגות תענוגות מהסוג שאפשר היה עד עכשיו לחוות רק במקומות כמו בקריביים או בריביירה הצרפתית. האירועים שאנו מפיקים על גבי הספינות שלנו הם מהסוג שלא ישכח במהרה".

כשמושיקו נכנס לנעלי הוריו


היו אלו עדינה ורובי רוזנס, תושבי אילת וותיקים, שהקימו את החברה והביאו אותה בארבע ידיים, המון אהבה והשקעה להיות מה שהיא היום- חברה בעלת שלוש ספינות שכל אחת מהן מאפשרת חוויה אחרת במפרץ אילת. זה היה השילוב המנצח שבין איכות הספינות, היחס האישי, המקוריות בעיצוב והקונספט שהפכו את 'יאכטות אילת' לשם דבר במפרץ. היום ממשיכים את כל אלו הבן מושיקו, שעזב את אילת בצעירותו לטובת לימודי ים בבית הספר לקציני ים בעכו, יחד עם אשתו קרוליין. השניים הקימו בעיר את ביתם ולקחו לידיהם את המשוכות על החברה רגע אחרי שההורים יצאו לפנסיה. עם הרבה עבודה קשה, התמדה ויצירתיות שיפץ מושיקו ושדרג את שלושת הספינות והביא אותן לרמה בינלאומית המאפשרת יצירת אירועים בלתי נשכחים על גביהן עד 200 איש. יחד עם הרבה הקשה וחזון הם מגשימים את חלומו של כל לקוח, ואף הרבה מעבר לזה וכל פעם מפתיעים מחדש. הראש היצירתי והרוח הצעירה של צוות 'יאכטות אילת' הביאו בקיץ האחרון עשרות רבות של משפחות אילתיות לחגוג עם יקיריהן על 'יאכטות אילת'.

חברת 'יאכטות אילת' כוללת שלוש יאכטות, הגדולה, 'קפטן פיליפ' שאורכה 24 מ', מכילה עד 200 איש ברווחה. לספינה סיפון עליון מחופה שאפשר להפוך מסיפון שטוף שמש לסיפון מוצל. על הסיפון העליון מקומות ישיבה רבים ונוחים, ג'קוזי מפנק, שתי עמדות D.J. ותאורת לדים, הגורמת לסיפון העליון להיראות כמו חללית בשעות הלילה. על הסיפון אמצעי בר עשיר ובסיפון התחתון חדר האוכל מפואר וממוזג. הסיפונים מחופים שטיחים, כל הריהוט הוא מודולרי ואפשר להתאימו לכל אירוע.
הספינה השנייה היא 'יאכטה אילת', ממנה למעשה החל הכל. ספינת מפרש באורך 17 מ' שעברה מתיחת פנים ושודרגה והפכה לספינה מפוארת לא פחות מאחותה הגדולה 'קפטן פיליפ'. 'יאכטה אילת' עשויה להכיל ברווחה 50 איש ומיועדת לאירועים קטנים יותר ורומנטיים. הספינה השלישית היא ה'גלקסי', ספינת זכוכית שהיא מצפה שט הבנוי להכיל 80 איש להפלגה בה יכולים הנוסעים ליהנות מהאוצרות התת ימיים של ים סוף מבעד לחלונות הפנורמיים שבקרקעיתה. בכל הספינות, מגלשות, טרמפולינות על המים ומתקני ציפה למיניהם. האוכל המוגש על הספינות באירועים הוא אוכל טעים, משובח וכשר בהתאם לטעמם של הלקוחות.

ועכשיו מבצעי קיץ מפנקים ומפתים- דיל למסיבות במחירים חסרי תקדים. אתם מגיעים להינות ולכל החבילה הכוללת את העיצוב, האוכל הטעים, הדיגיי, הצלם, המתנפחים, ההפעלות והשייט המענג, דואג צוות 'יאכטות אילת'.

כל מה שעליכם לעשות הוא להרים טלפון, לספר למושיקו איך אתם רואים בעיני רוחכם את האירוע שלכם ולא תאמינו עד כמה תיהנו. (תדמית).

כתובת: בנין הספירל, מרינה אילת
טלפון: 08-6316661 פקס: 08-6337787
שעות וימים: א'-ה' 08:30-17:00, שישי: 08:30-14:00




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש