רגלוס - מזכרות קטנות לאירועים גדולים...

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 10/7/2013 09:36 ● ערב ערב 2610
רגלוס - מזכרות קטנות לאירועים גדולים...

זוכרים את מארזי הדרז'ה המקוריים שהיינו מקבלים בארועים גדולים, שהיינו מחכים להם בשקיקה? או אז, היתה זו אריזה די פשוטה עם כמה סוכריות דרז'ה איכותיות בפנים, וכל משפחה היתה מקבלת אחד כזה ולך תחלק את זה בבית בין כולם. סוכריות הדרז'ה (מיוונית – "ממתקים, פינוקים") המקוריות מופו במהלך ההיסטוריה לכמה מקומות בעולם: בעיירה וורדון שבצרפת מייצרים אותן מהמאה ה-13, בסלמונה שבאיטליה מייצרים את ה'קונפטי', שהוא גרסת השקדים המצופים בסוכר, כבר מהמאה ה-15 ועוד. הגירסה המוכרת לנו יותר הישראלים, ולאו דווקא הצעירים שבינינו, היא הגרסה הקלאסית העממית של דרז'ה - שקדים שלמים עם קליפתם המצופים בסוכר צבוע בצבעי מאכל שונים, בדרך כלל פסטליים. אותם היינו רואים בעיקר באירועים, וגם כשהדודה מצרפת היתה מביאה לנו שקיק אחד מלא בהם...

היום, בעידן המודרני, כשזמינות היא שם המשחק ואיכות היא כן מילה גסה לצערנו, רוצים אנו מאוד להתרפק על העבר. רוצים את טעם הדרז'ה של פעם. קלי: "אני עובדת עם דרז'ה שמגיע היישר מצרפת, איכותי ביותר ובכל סוגי הצבעים, כאלה שלא ניתן להשיג כאן. האריזות שאני עובדת עימן גם הן מיוחדות מאוד ואיכותיות".
בדיוק בנישה הנוסטלגית הזו נכנסת בחורה מדהימה בשם קלי, בעלת חברת 'רגלוס' – מזכרות קטנות לאירועים גדולים. קחו את הטעם של פעם, הוסיפו לו רעיונות עיצוב מקוריים, והכל פרי עבודת יד סבלנית, רעיונות רבים, מכל הלב, ותקבלו את המזכרת האולטימטיבית שלכם לאירוע.

מאז ומתמיד נמשכה קלי לתחום העיצוב, הנתינה והרצון לשמח אנשים. כשנולד בנה, עלה בראשה רעיון המזכרות, אותן הכינה במו ידיה, ראתה כי טוב והחליטה לקחת את האהבה והתחביב צעד קדימה. המזכרות אותם היא מכינה לאירועים הן לא עוד סתם מזכרות שיישארו באוטו אחרי האירוע, אלא הן בעלות ערך מוסף, עם מחשבה והקפדה, בצבעים מתאימים וכשתגיעו הביתה, הן יזכירו לכם את הרגעים המתוקים שבאירוע, תרתי משמע.

את המארזים המיוחדים תוכלו להזמין לכל סוגי האירועים: חתונות, בר/בת מצווה, ברית/בריתה, ימי הולדת, מסיבות רווקות, אירועי גיבוש נושאיים ועוד ועוד.

ויש גם מבצעים: למזמינים מעל 100 יחידות – 20 יחידות מתנה, ואם זה ברית או בריתה, מקבלים ההורים

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש