גלריית השניים ימסגרו לכם בכיף

מאת: אביבה דקל ● 1/5/2013 10:13 ● ערב ערב 2600
צילום: זוהר רביבו / אם אתם מחפשים ממסגר בעל ניסיון, טעם טוב ולא מאד מאד יקר – 'גלריית השניים' הוא המקום בשבילכם.
גלריית השניים ימסגרו לכם בכיף

'גלריית השניים' שוכנת במקום טוב במרכז 'סולל בונה', צמוד ל'בסט פון' וליד פלאפל 'הלב הרחב', כך שאם אתם רוצים שימסגרו לכם במקום, יהיה לכם מקום לשבת ולחכות ולנוח ולאכול משהו עד שמכינים את המסגרת. כי ב'גלריית השניים' במקרים דחופים ממסגרים גם במקום. והכי חשוב – בגלריה תמצאו את אריה ששון שחזר לאילת.
לפני שלוש שנים, עזב אריה את הגלריה ועבר למרכז לנסות ולטעום מהחיים שם. מאחוריו באילת נותרו עשרות ציירים ולקוחות קבועים רבים, שאריה ששון ו'גלריית השניים' הפכו לחלק מחייהם, ושעם עזיבתו, נותרו ללא מישהו מקצועי שידעו שהם יכולים לסמוך עליו, שימסגר בדיוק לפי רצונם. אריה הצליח בעסקים במרכז, אבל הלב נשאר באילת – שכן ההורים, הילדים והנכדים נשארו כאן. שלוש שנים החזיקו אריה ורעייתו מעמד רחוק מאילת, אבל בתום שלוש שנים, גברו הגעגועים, ואריה חזר לאילת. בימים אל,ה הוא שוב כאן ב'גלריית השניים', עומד לרשותכם באמינות, במקצועיות ותוך שימוש בחומרים הטובים ביותר.
אריה ששון כבר 25 שנה בתחום ויודע כל מה שצריך לדעת על מסגור, על מה מתאים ומה לא, איזה רוחב מסגרת ואם כדאי לשים פספרטו או לא. אריה גם ידע לייעץ לכם על מסגרת שגם תתאים לתקציבכם וגם לתמונה.
ב'גלריית השנים' ממסגרים תמונות וציורים בהתאמה מושלמת של מסגרת לתמונה או לציור. תוכלו לבחור כאן מבין 300 דגמים של מסגרות - מסגרות בסגנון עכשווי, סגנון עתיק, מסגרות עץ טבעי, צבעוניות, מוזהבות או מוכספות. דבר נוסף שהוא משהו שלא תמצאו בכל גלריה הן מסגרות אלומיניום בצבעים שונים. כל אחד יוכל למצוא כאן מסגרת לטעמו, בסגנון שהוא מעדיף, ואם אתם מתבלבלים מהמבחר הגדול – אריה יעזור לכם להחליט.
בנוסף למסגרות לתמונות, תוכלו למצוא כאן גם מראות מכל סוג: מראות מוכנות בגדלים סטנדרטיים וגם מראות לפי מידה מיוחדת, ממוסגרות או ללא מסגרת - הכל בהתאם לבקשת הלקוח.
ולא רק אריה ששון מחכה לכם ב'גלריית השניים'. אביו של אריה, חיים ששון, שיצא לגמלאות, מגיע מפעם לפעם לעזור לבנו אריה, והשניים הם לכל הדעות "צוות לעניין".
המחירים ב'גלריית השניים' סבירים ביותר ומתאימים לכל כיס והשירות פה אדיב, מקצועי, מיומן ובעיקר – שירות עם חיוך.

'גלריית השניים', שד' התמרים 477/3 (צמוד לבסטפון), טלפון 08-63754470502003257 . פתוח: א'-ה' 08:30-13:30 ו' 17:00-20:00 שישי וערבי חג 08:30-14:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש