תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 1/5/2013 10:05 ● ערב ערב 2600
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, תרגישו שאתם רוצים לעשות שינוי מהותי בחייכם, אך איכשהו הדברים אינם זזים עבורכם, ותחושת התקיעות עדיין תלווה אתכם. נסו לפעול בעוד כשלושה חודשים – רק אז, הזמן יהיה מתאים.

שור


אתם ילדי יום ההולדת נמצאים עכשיו על פרשת דרכים. אתם מאוד פוחדים משינויים והתחלות חדשות, אך נראה שהאינטנסיביות בה אתם חיים בתקופה הזו גורמת לכם להבין שמזדמנות לכם הרבה אופציות חדשות עכשיו בחיים, ואתם צריכים להחליט באיזה מקום על הסקאלה אתם נמצאים. במידה ותחליטו למנף את חייכם, הרי שהגיע הזמן שלכם לפרוץ את המעגל הישן ולזרום עם החדש.

תאומים


אתם נמצאים בתקופה מתסכלת במקצת, כיוון שהיא סותרת במידה רבה את כל הצרכים האישיים העמוקים ביותר שלכם. יש לכם צורך עמוק ואינטנסיבי להיות בחברת אנשים ואין לכם בעיה להחליף סוגי אנשים במידה ואלה שאתם איתם כבר לא עומדים בסטנדרטים שלכם. ובכל זאת, אתם מרגישים שההתכנסות פנימה היא כיוון שמתאים לכם עכשיו, ואתם חייבים לפנות זמן לעצמכם כדי לברר כמה שאלות עמוקות.

סרטן


התעסקות בדברים רוחניים יכולה לעזור לכם ולהיות מועילה מאוד, בכל פעם שתנסו להבין תחומים שונים והתנהגויות לעומק. בתקופה הזו, תוכלו להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים וגם לשחרר חלק מבעיותיכם הרגשיות בעזרת הקשבה לאינטואיציה. מבחינה חברתית, אתם נמצאים בתקופה מצוינת שבה יש לכם זמן יכולת ואפשרות לחדש קשרים בין אישיים שהתרופפו בשנה האחרונה.

אריה


תוכלו ליצור מפנה חיובי בכל הקשור לתחום אותו אתם מייצגים. זהו זמן מתאים לדחוף את עצמכם לגבהים אליהם אתם שואפים. הכוכב וונוס האחראי על יחסי האנוש נמצא בבית הקריירה שלכם וייתן לכם אפשרויות חדשות ליהנות בחייכם, אם כי יהיו מצבים בהם לא תמיד תרגישו מחוברים לאחרים או לאירוע. השתדלו לא להיות אימפולסיביים ביחס לקבלת החלטות.

בתולה


אתם נמצאים בנקודת זמן שבה יש לכם אפשרות לקדם את עצמכם ואת ההתפתחות שלכם בחברה דרך שינוי תפיסת העולם של חייכם. אתם עסוקים בלהיות בשליטה בדרך כלל והנה עומדת בפניכם האפשרות לצבור לעצמכם ידע וניסיון שעד היום לא הייתם בטוחים שיש לכם. נסיעות למקומות רחוקים יעזרו לכם לראות את התמונה הכללית של חייכם מנקודת ראות חדשה שתעזור לכם לפתור את בעיות חייכם.

מאזניים


אתם עדיין נמצאים בתקופה שבה הנושאים הכספיים מדאיגים אתכם במיוחד, וזאת בגלל מעבר הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם. זוהי תקופה מאוד לא קלה שבה אתם נדרשים לצמצום אישי אשר מוריד לכם את הביטחון האישי. אתם עוברים תקופה של מהפכים משמעותיים בתפיסת העולם הפנימית שלכם לגבי מה מסמלת המשפחה עבורכם. ככל שתעמיקו לנבור בעצמכם לקבלת תשובות, תבינו אותן מהר יותר.

עקרב


אתם נמצאים עכשיו בנקודת מפנה בחייכם, כיוון שאתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. הרבה חשבונות נפש נלקחים עכשיו בחשבון ונראה שהגיע הזמן שלכם להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך הלאה בנקודת חיים זו שלכם. הגיע הזמן לקחת החלטות משמעותיות שיעזרו לכם לנווט את המשך חייכם. אתם יצירתיים במיוחד בתקופה הזו ולכן כדאי שתמצאו דרכים להחצין את רגשותיכם בדרכי יצירה.

קשת


התחום הרומנטי לא מפסיק להפתיע ולעניין, ונראה שאתם יכולים להרשות לעצמכם להיות אופטימיים בנושא. אלה ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים ולתוכניות רציניות משותפות. ביחסים קיימים, בני זוג עשויים להפתיע בהצעה אטרקטיבית. נושא חשוב נוסף השבוע יהיה כל תחום העבודה, כיוון שנראה שמרבית הכוכבים נמצאים בבית זה ומפעילים אותו על מנת שתהיו יותר יעילים ומעשיים בתחומכם.

גדי


אתם נמצאים בתקופה מעצימה מבחינתכם בהיבט המקצועי. מרבית הכוכבים שלכם נמצאים בבית שבו חשוב לכם מאוד להיות יצירתיים ולבטא את עצמכם בדרכים שונות וייחודיות לכם. אלה מכם שקשורים בקשר רגשי לקרובים אליכם, מומלץ לכם לשתף את כולם בתוכניותיכם ולקבל גם מהם את הפידבק הנדרש על מנת להרגיש שייכות. זהו חודש שלם שבו תרגישו מלאי אנרגיות עם רצון לעשייה מתמדת.

דלי


זה הזמן להתחיל בפרויקט חדש ויצירתי, כיוון שיופיטר כוכב השפע נמצא בבית התחביבים שלכם וגורם לכם לרצות לבטא את עצמכם בדרכים שונות. השבוע תרגישו שאתם מקבלים את האנרגיות הדרושות לכך. תנו לאני הפנימי שלכם לצאת החוצה ללא חשש. האנשים במעגל המשפחתי הראשון שלכם יבואו לקראתכם ויקבלו אתכם השבוע בצורה פתוחה הרבה יותר, כך שאתם עשויים להתפלא עד כמה כולם מוכנים לבוא לקראתכם.

דגים


היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. וזאת בגלל הצורך שלכם להתמזג עם האנשים הקרובים אליכם במיוחד. כרגע יש לכם נטייה לצאת מפרופורציות ולראות את הדברים בצורה יותר קיצונית ממה שאתם נוהגים לעשות בדרך כלל. היזהרו לא לחנוק את הקרובים אליכם בגלל הצורך שלכם לגונן עליהם ובעיקר מאוד חשוב שתלמדו להבין שיש לעשות הפרדות רגשיות ביניכם לאחרים.

טלה


לכל אלה מבינכם אשר עסוקים ביחסים בין אישיים, השבוע יהיה הזמן הנכון למיצוי היכולת המקצועית. נראה שתקלטו אנשים אחרים על ידי החוש השישי שלכם. ולכן, דווקא בתקופה זו, לא יהיה נכון לסגור את עצמכם לניסיונות התקרבות של אנשים חדשים לחייכם. נושאי קריירה וההתלבטויות כיצד אתם יכולים למנף את עצמכם בדרך הטובה ביותר – עומדים לתפוס את מרכז ההתעניינות שלכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש