Star-Jewelry תכשיטי הכוכב

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 27/2/2013 12:28 ● ערב ערב 2591
משה שריקי, צורף ומשבץ, גמולוג (מומחה ביהלומים), מצוי כבר בתחום אותו הוא הכי אוהב – התכשיטים, מעל ל- 34 שנה. ברזומה שלו תמצאו בין היתר את 'רד סי דיימונד סנטר', תכשיטי שטרן ופדני באילת. יש לציין, כי משה הוא בין הוותיקים באילת בתחום התכשיטנות והצורפות, מה שמצביע ללא ספק על נסיון רב שנים לצד מקצועיות ללא פשרות בה הוא נוקט.
Star-Jewelry  תכשיטי הכוכב

לפני כשנה וחצי, עקב ביקוש אדיר מצד הקהל, החליט לפתוח חנות, בה גם ייצר וגם יציג את מרכולתו בתצוגה מרהיבה. החנות היפהפייה ממוקמת במרכז 'שלום' (ממש בכניסה העליונה – צמוד ל'מאפה נאמן'), ויש בה מבחר תכשיטים מרהיב ביופיו, מיוחד במינו עם גימורים מושלמים. כאן, בין עבודותיו הפרטיות, כל פריט הוא אחד מיוחד במינו, אין שני לו. משה מציג לי מבחר טבעות פרי עבודת ידו, ואני מתפעמת, פשוט מושלם. כזה הוא משה, פרפקציוניסט וקפדן, הוא מעצב בעיקר בזהב 18 קראט ומשבץ באבני חן וביהלומים. בחנות תוכלו לרכוש גם תכשיטי זהב לבן ופלטינה, וכמו כן – תכשיטי זהב איטלקי צהוב ולבן 14 קראט, עליהם אומר משה: "ה- 14 קראט האיטלקי הוא זמין וקל, הוא מותאם מאוד לציבור הישראלי".

בחנות תוכלו לרכוש: שרשראות, תליונים, עגילים, טבעות, צמידים מרוקאים (גם כן בעבודת יד) וכן שעונים אופנתיים, ניתן להזמין את כל סוגי היהלומים בהזמנה עם תעודות מכון גמולוגי - GIA . התכשיטים במגוון מחירים מתאים לכל כיס. שירותים נוספים אותם תקבלו בחנות: קניה ומכירה של זהב ויהלומים במחירים מעולים, תיקוני שעונים ותכשיטים במקום וניקוב חורים באוזניים.

מבצע לשבוע בלבד (28.2.13-6.3.13) – לרגל צאת הכתבה:
1 גרם זהב איטלקי – 14 קראט ב- 225 ₪ בלבד.

'תכשיטי הכוכב', שדרות התמרים 2 (צמוד ל'קפה נאמן'), מרכז 'שלום', 0526298911.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש