זארה פרומקין-מכון לקוסמטיקה רפואית

מאת: אביבה דקל ● 16/1/2013 09:44 ● ערב ערב 2585
במכון לקוסמטיקה רפואית של זארה פרומקין שבמתחם ה'פולס' תוכלו לקבל מגוון רחב של טיפולי יופי. עבור זארה, אחות מוסמכת במקצועה, הטיפול באנשים הוא לה טבע שני, וכמו כל אחות מוסמכת טובה היא דואגת לרווחת המטופלים שלה.
זארה פרומקין-מכון לקוסמטיקה רפואית

במכון לקוסמטיקה רפואית של זארה פרומקין שבמתחם ה'פולס' תוכלו לקבל מגוון רחב של טיפולי יופי= עבור זארה, אחות מוסמכת במקצועה, הטיפול באנשים הוא לה טבע שני, וכמו כל אחות מוסמכת טובה היא דואגת לרווחת המטופלים שלה.
לפני כחמש שנים החלה זארה, אחות מוסמכת במקצועה, לעבוד ב'אסתטיקה מרכז רפואי' שם נחשפה לטיפולי אסתטיקה ויופי ונשבתה בקסמי המקצוע. משהחליטה להיות קוסמטיקאית רפואית, היא נרשמה ללימודי קוסמטיקה פרא רפואית בבית הספר 'מישל מאייר' באילת ולפני שנתיים פתחה את המכון הפרטי שלה במתחם ה'פולס' שם היא משלבת בהצלחה רבה את עבודתה במכון הפרטי שלה לעבודתה ב'אסתטיקה מרכז רפואי'.
במכון לקוסמטיקה רפואית של זארה תוכלו ליהנות מטיפולים שונים: טיפולי פנים לכל סוגי העור ולכל הגילאים, טיפולים נגד אקנה, הבהרת פיגמנטים בעזרת מכשיר אולטרה- סאונד מתקדם, מניקור ופדיקור רפואי, כולל התמחות בפדיקור ומניקור לחולי סכרת, הנעשה בעזרת מוצרים המאושרים על ידי משרד הבריאות וללא שימוש בסכין.
מומחיות מיוחדת של זארה היא בניית ציפורניים בכל השיטות – אקריל, טבילה וג'ל. בבניית הציפורניים משתמשת זארה בליין החדש , SHI-LACאותו מורחים על ציפורניים טבעיות לא פוגע במרקם הציפורן ולא דורש שיופים וחומרים נוספים. זהו מניקור המעניק לציפורן מראה אסתטי בו הלק מתייבש תחת מנורת UV והוא מחזיק מעמד בין שבועיים לשלושה.
זארה עושה גם איפור קבוע, שעוות גוף, עיצוב גבות ועוד. היא ממשיכה כל הזמן לרכוש ידע ולהתמקצע ומשתתפת דרך קבע בכל הכנסים העוסקים במקצועות היופי לקוסמטיקאיות. לאחרונה השתתפה בכנס במלון 'דן' תל אביב מטעם העיתון 'פרופשיונל'. "במקצוע שלנו חשוב להתעדכן כל הזמן בחידושים ובאופנות האחרונות ולהכיר מוצרים חדשים", אומרת זארה. "הכנס האחרון היה טוב במיוחד, משום שעסק בחידושים בכל מקצועות היופי, כולל פדיקור, מניקור, איפור קבוע ועוד".
לאחרונה זכתה זארה במיתוג של חברת 'כריסטינה', חברה ידועה למוצרי קוסמטיקה רפואית. זארה עובדת לפי סדרות המותאמות לסוגי עור וגילאים שונים. בנוסף לחברת 'כריסטינה' עובדת זארה גם עם DR.KADIR ועם חברות נוספות המובילות בשוק, אבל אינה מערבבת בין המוצרים, למניעת תגובות אלרגיות.
המכון הרפואי של זארה ממוקם במתחם ה'פולס', עובדה זו מאפשרת לכם לבלות יום של כיף במקום, וליהנות מכל הטיפולים תחת קורת גג אחת. על הדרך תוכלו ליהנות משירותי מספרת 'דניאל' ומכון האיפור שבמקום. לקוחות רבות מגיעות לזארה אחרי אימון כושר ב'פולס' כדי ליהנות מטיפול פנים, פדיקור, מניקור או הסרת שיער ולצאת בהרגשה של רעננות.
במכון הרפואי של זארה שמים דגש על ניקיון ואסתטיקה ועומדים בכל התקנים של משרד הבריאות. "מתוקף היותי אחות מוסמכת אני ניגשת ללקוחות מנקודת מבט רפואית- מקצועית", אומרת זארה, "עם המון סבלנות ומשלבת ידע ברפואה בכל הטיפולים הקוסמטיים שאני עושה".
טיפולים מיוחדים לכלות
כלות המגיעות למכון של זארה, מקבלות יחס מיוחד וטיפול מכף רגל ועד ראש: טיפולי פנים, הסרת שיער, מניקור ופדיקור, במספרת 'דניאל' מטפלים בשערן ומשלימים את התמונה. בטיפולי הפנים לכלות (או לכל מי שמחכה לה אירוע מיוחד ורוצה להיראות זוהרת) משתמשת זארה בסדרת תכשירים קוסמטיים שמעניקה מיד עם הטיפול זוהר מיוחד לעור הפנים. (תדמית).

טיפ מזארה


במקרה של ציפורן חודרנית המלווה בדלקת, יש לטפל ראשונה בדלקת באמצעות רופא. רק אחרי שהדלקת עוברת אפשר לטפל בציפורן החודרנית.

מכון לקוסמטיקה רפואית- זארה פרומקין
מיקום: מתחם ה'פולס'
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-13:00 17:00-21:00 שישי 09:00-14:00 (בהזמנה מראש בלבד).
טלפון: 057-7465041



חדשות אילת