שן דבר-המרכז לאסתטיקה רפואית ודנטאלית

מאת: אביבה דקל ● 16/1/2013 09:36 ● ערב ערב 2585
עכשיו כבר לא צריך עוד לנסוע למרכז הארץ להתייעצות, טיפול או ביצוע פעולה כירורגית של הפה והלסת. את כל הטיפולים האלה תוכלו לקבל באילת במרפאת 'שן דבר' של דר' קסוס - המרכז לאסתטיקה רפואית ודנטאלית.
שן דבר-המרכז לאסתטיקה רפואית ודנטאלית

המוטו העיקרי של מרפאת 'שן דבר' שנפתחה לאחרונה באילת הוא האסתטיקה והשרות האישי והאיכותי ביותר למטופל, "המרפאה פתוחה מתחילת אוגוסט וכבר ההיענות מצוינת והביקוש גדול", אומר בשביעות רצון דר' קסוס, האיש שמאחורי היוזמה והמרפאה. "אנחנו נותנים שירות מקצועי מכל הלב ומלווים את המטופל לאורך כל הדרך. הפלוס העיקרי של המרפאה שלנו, שאני גר באילת וזמין בכל רגע נתון אם מתעוררת בעיה כלשהי, לצורך התייעצות לפני או אחרי ניתוח או הרגעת מטופל חרד. אנו מלווים כל מטופל ועומדים לרשותו בכל עת, גם אחרי הטיפול".
דר' אורן קסוס הוא רופא שיניים מנוסה שצבר ניסיון רב במקצוע בשנות עבודתו בארץ ובחו"ל. בשנה שעברה ניהל מחלקה לפה ולסת בבית חולים בגיניאה שבמערב אפריקה וכשסיים עבודתו שם חזר לאילת, כאן המתינו לו אשתו האילתית והילדים, ואך טבעי היה שעם הגעתו לעיר הוא פתח כאן את המרכז לאסתטיקה רפואית ודנטלית - 'שן דבר'.

מה במרפאה?


בתחום האסתטיקה של השיניים מציעה המרפאה טיפולי אורתודנטיה (יישור שינים), שתלים דנטליים, סתימות אסתטיות, ובתחום הרפואי האסתטי מציעה המרפאה הזרקות בוטוקס ומילוי קמטים בחומר הנקרא חומצה היאלורונית (רסטילן), חומר שנחשב לבטוח ביותר למילוי קמטים, ללא תופעות לוואי כמו שיש בסיליקון.
לדברי דר' קסוס לשיפור האסתטיקה בפנים, כדאי לעשות מילוי קמטים - פנים חלקות מקמטים תורמות למראה רענן וצעיר, מה שמגביר את ביטחונו האישי של כל אחד - אשה או גבר.
בימים אלו התחדשה המרפאה בתוכנה חדשנית לתכניות טיפול כלליות עם הדמיה ממוחשבת הממחישה ויזואלית למטופל איך יראה אחרי הטיפול
המרפאה עובדת בשיתוף פעולה עם מנתח פלסטי ממרכז הארץ, דר' לבנדר, המתמחה בעיקר באסתטיקה של הפנים - ניתוחי אף, מתיחות פנים, הרמת עפעפיים וכל שאר טיפולי האסתטיקה הפלסטית. הייעוץ והמעקב ניתנים במרפאה באילת ואילו הניתוחים מבוצעים במרכז הארץ לדר' קסוס ניסיון רב שרכש בחו"ל והוא מבצע פעולות כירורגיות של פה ולסת שבעבר הצריכו נסיעות למרכז הארץ. כיום מבוצעות על ידו כל הפעולות האלה במרפאה באילת, עובדה החוסכת למטופל את ההוצאות הנלוות הכרוכות בנסיעות ומייקרות מאוד את הטיפולים.

וגם - קורס לסייעות


לפני שהתחיל את עבודתו בחו"ל, הדריך דר' קיסוס במכללה באילת והקים בה קורס לסייעות לרופא שיניים. כיום אפשר ללמוד מקצוע מבוקש זה בקורס הכשרה, אותו מעביר דר' קסוס במרפאתו באילת. הקורס נמשך שלושה חודשי לימוד אינטנסיביים, בסיומם מקבלים התלמידים תעודת הכשרה המעידה כי מסיים הקורס יכול לעבוד כסייע/ת במרפאת השיניים. "אני מתחייב שכל תלמיד המסיים אצלי את הקורס ידע לעבוד בצורה הטובה ביותר שאפשר בכל מרפאת שיניים בשל הידע והניסיון שרכש בקורס", אומר דר' קסוס. (תדמית)


'שן דבר'- המרכז לאסתטיקה רפואית ודנטאלית
דר' אורן קסוס - רופא שיניים
בית הדקל שער העיר קומה 2
טל: 073-7955552
נייד 052-2277724
שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-20:00 שישי 09:00-13:00



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש