אסתטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 26/12/2012 13:41 ● ערב ערב 2582
ורד קוסמטיקאית רפואית
אסתטיקה

ההבדל בין הטיפול הביתי- לטיפול המקצועי



עם השנים איכות החיים טובה יותר וכן אנשים רוצים להרגיש טוב יותר ולהיראות צעירים וכך משקיעים בעצמם ושמים דגש רב על שימור וטיפוח עור הפנים. לכן יש להבדיל בין הטיפוח הביתי לטיפוח המקצועי ולשים את ההדגשים שבהבדל בין שני סוגי הטיפול, ולקחת בחשבון שטיפול ביתי אכן טוב לשימור הטיפול המקצועי.

טיפול במכון - למה זה טוב?
ההבדל המשמעותי ביותר בין הטיפול הביתי לטיפול במכון המקצועי הינו במינון החומרים הפעילים וריכוזם.

בנוסף הקוסמטיקאית המקצועית מעניקה ליווי צמוד ומתאימה ללקוח\ה את המוצר וכן מלווה אותו\ה לאחר הטיפול כך שאם יש תגובה כלשהי לתכשיר הקוסמטיקאית מעניקה מענה מיידי.

מוצרי הטיפוח שהחברות משווקות לרשתות השונות, צריכים להתאים לעור הפנים של מרבית מהאנשים וסוגי עור ולהבטיח שהם לא יגרמו תופעות לוואי, לכן בדרך כלל ריכוז החומרים הפעילים במוצרי מדף הינו מינימאלי כדי לא לגרום נזק בשימוש לא נכון. כאשר אשת מקצוע מוסמכת מתאימה מוצרים באופן ייחודי, הדבר נעשה לאחר אבחון ותוך התחשבות בגורמים חשובים כגון:מאיזה שילובים יש להימנע אם זה תרופות או מוצרים מקבילים, תדירות השימוש וכו'.

העובדה שהמוצרים נמכרים רק על ידי הקוסמטיקאית המוסמכת ולא נמכרים לכל דורש מאפשרים למוצרים להיות פעילים יותר ובעלי ריכוז גבוה של חומרים פעילים ולכן התוצאות בולטות יותר, יעילות ובריאות יותר. כיום ניתן לבנות תוכנית טיפול אצל הקוסמטיקאית במכון ולהגיע לתוצאות טובות ולעכב את הטיפולים הפולשניים.

השמירה על עור פנים מטופח נעשית על ידי תוכנית טיפול משולבת בין המכון הקוסמטי לבין הבית. המשך הטיפול בבית שומר על תוצאות מקסימאליות של הטיפול שנעשה במכון לאורך זמן,כשהקוסמטיקאית היא זו שמתאימה את הטיפול ואחראית על המוצרים המקצועיים, שילוב זה יביא לתוצאות מקסימאליות, אליהן כולנו שואפים.

מוצרי הקוסמטיקה המשווקים אצל הקוסמטיקאיות הנם בעלי מטרה מוגדרת לסייע לעור ולהגיע לתוצאות. אנשי מחקר וכימאים מהשורה הראשונה מפתחים את מוצרי הקוסמטיקה כל אלו, בשילוב ושימוש ברכיבים פעילים טהורים ויישום טכנולוגיות חדשניות - הם שיוצרים מראה פנים בריא וזוהר יותר.

ההתמדה בטיפולים מקצועיים יסייעו במצבים שונים של העור בעיקר לעור הסובל מבעיות שונות כגון אקנה, פיגמנטציה, או סימני יובש והתבגרות שונים, תוך שמירה על איכות ומרקם העור.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש