נירוס הסיגריות האלקטרוניות שישנו לכם את החיים

מאת: אביבה דקל ● 18/10/2012 08:54 ● ערב ערב 2572
חולמים להפסיק לעשן? ניסיתם את זה כבר אבל אף פעם לא הצלחתם? הדרך הקלה, הבטוחה והבריאה להפסקת עישון עוברת אצל 'נירוס' סיגריות אלקטרוניות ועם עובדות לא מתווכחים. נדמה שלאחרונה מנסים יותר ויותר אנשים להפסיק לעשן.
נירוס הסיגריות האלקטרוניות שישנו לכם את החיים

תמונת כתבה


שתים מהסיבות הדוחפות להפסקת העישון אינן חדשות:
*העישון מזיק לבריאות ועלול לסרטן את המעשן ואת האנשים בסביבתו. שנים של הטפה נגד עישון והסברה על הסיכונים הכרוכים בה מביאה רבים לנסות להיגמל מעישון.
* הסיבה השנייה היא- שכיום הפך העישון ל'הרגל' יקר מאוד. בימים אלו כשהכל מתייקר, והנטל הכלכלי כבד מנשוא, קשה לעמוד בהרגל שההוצאה הכרוכה בו מגיעה למאות ולאלפי שקלים בחודש.
הוסיפו לשתי סיבות אלו את החוק נגד עישון, האוסר על אנשים לעשן במקומות ציבוריים ותבינו מדוע כל כך הרבה אנשים מנסים בהווה להפסיק לעשן. חלקם פונים לפסיכולוגים, אחרים למהפנטים או לקבוצות תמיכה, אלא שעל פי רוב מסתיימים הניסיונות ללא תוצאות ממשיות. אם גם אתם נמנים על אלו שניסו בדרכים שונות ומשונות להפסיק לעשן ולא הצלחתם - מומלץ מאוד שתנסו לעבור לעישון סיגריה אלקטרונית, הלהיט שכובש את הארץ ומצביע על אחוזי הצלחה ראויים.

הסיגריה שתעשה לכם את זה


הסיגריה האלקטרונית היא מכשיר אלקטרוני המעוצב בצורת צינור מוארך. יש סיגריות אלקטרוניות בדגמים ובצבעים שונים. הסיגריה האלקטרונית מופעלת באמצעות סוללה חשמלית וסליל שיוצרים מעגל חשמלי, שנסגר באמצעות לחיצה על כפתור ההפעלה. הסליל מחמם את נוזל המילוי והוא הופך לאדים, תהליך שמדמה הרגשה של עישון למשתמש.
הפסקת עישון היא לא דבר קל, ולא רק בשל ההתמכרות לניקוטין. הדבר הקשה ביותר למעשן ותיק הוא להיגמל מדפוס ההתנהגות של העישון – הדלקת סיגריה אחרי האוכל או הקפה, תנועות היד המקרבת ומרחיקה את הסיגריה, ותנועת שאיפת ונשיפת העישון. בעישון סיגריה אלקטרונית אין צורך להיגמל מדפוסי ההתנהגות של העישון. דפוסי ההתנהגות נשמרים, אבל לדברי לאה מ’נירוס’, הנזק הנגרם מעישון סיגריה למעשן ולסביבה לא קיים, מה גם שבניגוד לסיגריה רגילה אותה אסור על פי חוק לעשן במקומות ציבוריים - סיגריה אלקטרונית מותרת לשימוש בכל מקום אפילו בהצגה, קונצרט או סרט.
לדברי הבעלים של 'נירוס סיגריות אלקטרוניות', ”סיגריה אלקטרונית אינה מזיקה לבריאות והיא חווית עישון מסוג אחר - נעימה יותר, טעימה יותר ואינה מזהמת את הסביבה בעשן הנפלט מסיגריה רגילה, שכן סיגריה אלקטרונית מוציאה אדים ולא עשן.
הסיגריה האלקטרונית מבוססת על אידוי שמנים טבעיים שאינם גורמים נזק בריאותי, אין בהם חומרים מסרטנים או חמרים מזיקים אחרים, כמו זפת למשל. אפשר לעשן סיגריה אלקטרונית שעות ולא להרגיש טעם לוואי, או ריח רע מהפה, הריח לא נדבק לבגדים ולגוף והשינים אינן מצהיבות ומוכתמות כמו מעישון סיגריה רגילה. השמנים מגיעים בטעמים שונים – טעם אבטיח, מלון, בננה, דובדבן, ענבים ועוד וכל מעשן יכול לבחור את הטעם אותו הוא מעדיף”.

חיסכון, לא פחות חשוב


בימים טרופים אלה כשכל אחד מנסה לחסוך כמה שאפשר, סיגריה אלקטרונית היא מקום מצוין להתחיל לחסוך. 'נירוס' מייבאים בעצמם את הסיגריה האלקטרונית מסוג EGO-T המקורית, את השמנים ואת חלקי החילוף. המכירה בסיטונאות וגם ליחידים, והמחירים הטובים ביותר בשוק.
אצל 'נירוס' ערכה זוגית הכוללת שתי סיגריות אלקטרוניות, שני מטעני USB ושני קלירומייזרים בהם ממלאים את השמן מחירה -230 ₪ בלבד. שמן רוכשים בדרך כלל אחת לחודש במחיר של 30 ₪ לבקבוק של 30 מ"ל ליחידים - הוצאה בטלה בשישים לעומת זו הכרוכה בעישון סיגריות רגילות.
בימים אלה מוכרים ב'נירוס' שמנים במחיר מבצע של 4 שמנים ב-100 ₪ בלבד.
סיבה נוספת לקנות דווקא ב'נירוס' היא משום שב'נירוס' מתמחים בשמנים איכותיים במיוחד, בריאים וטעימים יותר, שאינם צורבים את הגרון.
”אנו קשובים תמיד ללקוחותינו ועושים הכל לנוחיותם. לקוחות המעוניינים לרכוש סיגריות אלקטרוניות ומסיבה כלשהי אינם יכולים להגיע אלינו, כל שעליהם לעשות זה לטלפן אלינו ואנחנו נגיע אליהם, נביא להם כל מה שיזמינו ואם יש צורך נסביר להם איך משתמשים בסיגריה האלקטרונית, איך ממלאים אותה, איך מדליקים אותה ועוד. אנחנו תמיד זמינים כדי לעזור ולטפל בכל תקלה העלולה לקרות, וזה לא פחות חשוב", אומרת לאה.
אז אם חלמתם על הפסקת עישון, אל תחלמו עוד, הפיתרון זמין וקרוב אליכם. (תדמית)

נירוס סיגריות אלקטרוניות-
ליצירת קשר לתיאום פגישה
טל: ניר 050-7879177 או לאה 054-4443135

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש