צהרון ניצנים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 17/10/2012 09:37 ● ערב ערב 2572
חופית ומיטל אוהבות ילדים ויודעות בדיוק מה ילדים אוהבים. עובדה. אם תשאלו את ההורים ועוד יותר חשוב, את הילדים שבצהרון, הם יספרו לכם רק דברים טובים על השתיים שהופכות להן את השעות שאחרי הלימודים לדבר הכי כייפי עבורם. ככה זה כשאתן מביאות לצהרון שנים של ניסיון בעבודה עם ילדים והרבה הרבה חום ואהבה. צהרון 'ניצנים' – סיפור של אהבה
צהרון ניצנים

איזו אמא לא רוצה שהילד שלה יהיה בידיים הכי טובות כשהיא נמצאת בעבודה? שהילד יטופל היטב, יאכל טוב ויהנה בצהרון בו הוא פוגש חברים, ישתתף בחוגים ויצחק הרבה? ומה המדד לדעת שלילד שלך באמת כל כך טוב בצהרון? כמובן - לגלות שכשאת מגיעה לאסוף אותו מהצהרון בסוף היום, קשה לו להיפרד. וזה בדיוק מה שקורה בצהרון 'ניצנים'.

אחד הסודות להצלחה עם הילדים נעוץ בעובדות שמיטל וחופית אוהבות ילדים בראש והראשונה, בעלות נסיון של שנים וכמובן- נוהגות לחדש ולגוון לילדים כל הזמן: יום הפוך בו ישנים בלילה בצהרון, מתנות למצטיינים מדי יום חמישי, חוג שפים, חוג כדורגל, חוג ריקוד, מכונת פופקורן ואוכל מצוין שמבשלת לילדים נלי ועוד ועוד.
והילדים אכן מאושרים עם חופית ומיטל. הם מגיעים לצהרון בשמחה, והאמהות רגועות ובטוחות שהילדים מאושרים. רוצים דוגמאות – קבלו:

"אני מאוד אוהב את צהרון 'ניצנים'. אני אוהב את חוג התיפוף ואני גם מתאמן על זה בבית. אני אוהב את המדריכות והמדריכים, אני אוהב שבוחרים בכל יום חמישי מצטיינים ומחלקת מתנה...".

"אני אוהבת את הצהרון. יש בו חוג שפים צעירים וזה כייף וגם את החברים אני אוהבת ואת המדריכים ואני כמובן אוהבת את האוכל".

"אני מאוד אוהב את הצהרון. יש בו חוג כדורגל שלומדים להתפתח ולפתח את הכישורים בחוג וגם עוזרים לי בשיעורים. כייף בצהרון".

"אני מאוד אוהבת את חופית ומיטל, הן מצחיקות אותי. לדעתי חוג השפים הצעירים וחוג הריקוד הם כיפים מאוד".

"אני מאוד אוהבת את הקציצות של נלי ואני אוהבת לשחק עם ליאל ואלינה, ואת חוג הריקוד ואוהבת שנלי כל הזמן מחבקת אותי ושחופית ומיטל כל הזמן מצחיקות אותי. כייף לי בפעילויות ובמשחקים שעושים לנו בצהרון".

ועם כאלו תשבחות מהילדים, מי בעצם צריך יותר???

צהרון ניצנים: 610 (מאחורי מלון מלוני), טלפון: מיטל 050-6375059, חופית 052-5099009.
שעות פעילות: א'-ה' 13:30-17:00, חופשות 08:00-16:00, ערבי חג 08:00-13:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש