I CHANGE – MONEY TRANSFERS

מאת: אביבה דקל ● 10/10/2012 10:33 ● ערב ערב 2571
צריכים למכור או לקנות מטבע זר? לשלוח כסף למישהו בחו"ל? רז חיים, יליד אילת, מחזיק בתעודת נותן שירותי מטבע כחוק מטעם משרד האוצר, יעשה כל מה שתבקשו ביושר באמינות ובמקצועיות.
I CHANGE – MONEY TRANSFERS

אצל רז חיים ב- I CANGE מעניקים שירותי המרות כספים והעברות כספים לכל יעד בעולם בדרך המהירה ביותר וללא המתנות בתורים ארוכים ולדברי הבעלים בתעריפים הנמוכים ביותר בשוק. כמו כן אפשר לקבל במקום שירותים נוספים רבים כגון: תשלומי חשבונות (בזק, ארנונה, חשמל, כביש 6 ועוד...), טעינת מוני חשמל, טעינת כרטיסי חיוג סלולאריים, מכירת כרטיסי חיוג לחוג והפקדות כספים לחשבונות אינטרנט (ארנק אינטרנטי). השירות הניתן ב- I CHANGE הוא מקצועי ביותר וניתן בכל השפות.

רז חיים בעל העסק מספר: "הרעיון לפתוח את העסק נבע בשל העובדה שיום אחד רציתי להעביר לאחי המתגורר בהודו כסף ונאלצתי לשלם עמלה גבוהה מאד– עמלה בלתי הגיונית בהשוואה לסכום שהעברתי. נכנסתי לאינטרנט והתחלתי לברר בכל דרך אפשרית הכל אודות דרכים אחרות להעביר כסף. תוך כדי חיפוש הגעתי לחברת 'מניגרם' - חברה המבצעת את אותו שירות בעמלה של חמישים אחוז מזו שגבו ממני והחלטתי לפתוח צ'יינג' המתעסק בהעברות כספים לחו"ל. פניתי למר משה צייגר, בעל הקניון ובעל תחנת הלולו טוטו 'אצל שמיל', אותה אני שוכר ממנו ואחרי שביררנו וגילינו שאין בלעדיות לאף אחד בנושא של CHANGE ומבחינה חוקית אפשר לפתוח צ'אנג' במקום, פתחתי את העסק".

איי צ'יינג' הוא מיוחד הן מבחינת העיצוב המדבר בשפה בנקאית והן מבחינת הבטחון של הלקוח הנובע מכך שהושקעו במקום משאבים רבים כדי לתת לו את אותה תחושת בטחון שהוא מקבל בבנק. המקום הוא מהבטוחים ומהמאובטחים בעיר והשירות כאן הוא אישי ואדיב. היתרון המרכזי של I CHANGE הוא במחירים הנמוכים במיוחד של העמלות הן ברכישת ומכירה של מט"ח והן בהעברת כספים לחו"ל.

חיים: "אצלנו מתבצעות העברות לכל יעד בעולם בשני אופנים: מסירת מזומן ביד תוך עשר דקות או הפקדת כסף לחשבון בנק בחו"ל תוך שלושה ימי עסקים. אנחנו הזולים ביותר בעיר וזה מבלי לפגוע ברמת השירות הגבוהה והבטוחה שאנו נותנים ללקוחותינו".

מנין הבטחון שהכסף שנתתי לך אכן יגיע ליעדו? מי ערב לכך?
"אנחנו מבצעים עסקאות דרך חברת MONEYGRAM ובנוסף - מול חברת בת של 'מני גרם' ושמה G.M.T והסניף המרכזי שלה נמצא בתל אביב. משך שנה עשיתי את כל הפעילות של העברות כספים בתחנת הטוטו-לוטו 'אצל שמיל' ובחנתי ובדקתי את כל המערכות של שתי החברות MONEYGRAM ו G.M.T משך כל השנה, בכל העסקאות שביצענו לא הייתה שום בעיה, וכל משלוחי הכסף הגיעו ליעדם בזמן וזה נסך בי בטחון והביא אותי לפתוח עסק שלא קשור לטוטו לוטו שייתן שירות באווירה נעימה במשרד נפרד ובפרטיות".

מי קהל הלקוחות שלך?
" קהל הלקוחות שלי מגוון – החל מעובדים זרים שאילת משופעת בהם, עולים חדשים ותיירים. נתח לא מבוטל של קהל הלקוחות הם לקוחות מקומיים התומכים בילדיהם שעזבו את הארץ או מבקשים להעביר כסף לקרובי משפחה או חברים".

I CHANGE
הקניון האדום מרכז עירוני אילת
טלפון: 08-8557300
שעות פתיחה: א-ה 08:00-18:00 שישי 08:00-13:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש