ילדה, תכיני לי מפרום

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 29/8/2012 08:49 ● ערב ערב 2565
סימונה סולומון שאואט ואסטר שטרית / סופריטו, קובה סלק, מפרום, עוגות, עוגיות ושאר מטעמים - את כל אלו לומדים להכין ילדי חוג 'מאסטר שף ילדים' באילת. על אהבה לילדים ולבישול והשילוב המנצח ביניהם
ילדה, תכיני לי מפרום

כששמעתי את השם 'מאסטר שף ילדים', מיד עשיתי את הקישור עם תוכנית הטלוויזיה המפורסמת ושאלתי: זה קשור לתוכנית? "בוודאי", ענה לי אמיר פאר, בעלה של מירי פאר, בשלנית בחסד, "הכל החל מכך ששנינו מאוד אוהבים את המטבח. האהבה הזו הובילה אותי להשתתף בעונה הראשונה של 'מאסטר שף' עם מתכון של אמי. אמנם לא המשכתי בתכנית, אך התמדתי עם העשייה בבית: לפני כארבעה חודשים, עלה בדעתנו להקים חוג בנושא הזה לילדים (משהו בדומה ל'מאסטר שף ילדים')". מירי, שמתמחה במטבח, הגשימה חלום ועמדה בראש החוג: "תמיד תענוג גדול לעבוד עם ילדים, הם כולם ניצחו כאן והגיעו לרמה גבוהה מאוד. לאחר הצלחת החוג, החלטנו ללכת על קייטנת 'מאסטר שף בקיץ', גם כאן היתה הצלחה כבירה, ועכשיו זה אך טבעי שנמשיך בקו המקסים הזה, ואנו פותחים חוג נוסף". ואני אומרת: זה המתכון לקייטנה/חוג המושלמים. לא רק שהילדים שלכם מוצאים לעצמם תעסוקה מהנה לימי החופש הגדול או לשעות הפנאי, אלא שהם מצדיקים כל שקל שהשקעתם כשהם חוזרים הביתה עם ידע וניסיון ומכינים לכם שלל מטעמים.

כל הקסם הזה מתקיים בבית משפחת פאר, שתמיד תמצאו בו ניחוחות נפלאים של בישול, אפיה ושמחה. וכשיש כאן חוג, אז תגלו גם ילדים מקסימים לבושי סינר וכובע שף, חיוך גדול על הפנים והמון מוטיבציה ועשייה, ומה שבטוח, מכאן - אף אחד לא יוצא רעב. רק כדי לסבר את האוזן, במהלך חודש של קייטנה, שנמשכה משעות הבוקר ועד אחר הצהריים, למדו ילדים מגילאי שש ועד 12 לבשל (בהתאם לגילם), שיחקו ועברו סדנאות על ידי שפים מובחרים באילת, אופיר קדם, שף מלון 'דן', ותומר אסרף, סו-שף מלון 'רויאל ביץ'', ביקרו במטבחי מלון, ראו, טעמו, התנסו.

איך העבודה עם ילדים?
"זה מרגש מאוד, אנחנו מאוד אוהבים ילדים ומתחברים אליהם, ועבודה איתם לא חדשה לנו. הם מבשלים אוכל מעולה וברמה גבוהה. הם מבינים מהר מאוד ובאים עם רצון גדול לעשייה, זה כיף ומיוחד לראות איך הם מתפתחים. מסתבר שהגיל לא משנה, הם נהנים מהעשייה במטבח ומהלמידה עצמה. שיהיה ברור, מיד לאחר שהם לומדים כאן, הם מכינים את זה בבית. לדעתי, צריך הרבה אהבה למקצוע כדי ליהנות ממנו ולהצליח בו כמו שהם מצליחים".

מתי נפתח החוג הבא?
מירי: "בשבוע הבא (תחילת ספטמבר), ייפתחו כמה קבוצות גיל (מגיל 5 ומעלה), שימנו עד 10 ילדים בקבוצה, לחוג שנתי שמתקיים אחת לשבוע במשך שעתיים. אני מקווה להמשך הצלחה ועשייה עם הילדים וגם בצהרון".

יש גם צהרון?
"כן כן, צהרון עם ארוחת צהריים מזינה, עזרה בשיעורים ובנוסף - בישולים ואפיה עם ילדי הצהרון".

תוכניות לעתיד?
מירי: "בעתיד היותר רחוק אני שואפת להתקדם, לצאת מהבית למקום משלי, וכמובן - להמשיך ללמד ילדים לבשל בהרבה אהבה. בהזדמנות זו, רוצה אני להודות לכמה אנשים על העזרה הרבה והתמיכה וכמובן האמון בי: ראשית לבעלי היקר ולבנות מור לב ורוני בגלר על העזרה הרבה בקייטנת אוגוסט ואחרון חביב - לבני היקר כפיר, שעזר מכל הלב בחודשי הקייטנות. תודה".
מהרו להירשם – נותרו מקומות בודדים!

'מאסטר שף ילדים', החשמונאים 7/7, טלפון: מירי - 050-8448981.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש