מכללת סולם אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 29/8/2012 08:48 ● ערב ערב 2565
מכללת סולם לרפואה טבעית ומדעי התזונה, מהוותיקות והמובילות בתחום הוראת מקצועות הרפואה הטבעית, הוקמה בשנת 1986 במטרה ללמד ולהפיץ שיטות לריפוי טבעי הוליסטי ותזונה כדרך ריפוי ומניעת מחלות. המכללה הוקמה מתוך אידיאל של הכשרת מטפלים מקצועיים במיוחד בתחום הרפואה הטבעית כדי לעזור בריפוי חולים בשיטות טבעיות, לכן המכללה משקיע משאבים בתכנים הלימודיים ובשיטות הטיפוליות.
מכללת סולם אילת

מנהלי המכללה – ד"ר סולם חוה Ph.dוד"ר סולם יום טובPh.d עוסקים ברפואה הטבעית כדרך חיים וחרטו על דגלם את קידום תחום הרפואה הטבעית בארץ תוך שמירה על ערכי ודרכי הרעיון, שלמות הגוף והנפש.

במשך שנות קיום בית הספר, מאות מבוגרי המכללה השתלבו בעבודה בקליניקות פרטיות, בקופות חולים, במרכזי ספא בארץ ובחו"ל, בתי טבע ובתי מרקחת.

הלימודים מתקיימים בקבוצות לימוד קטנות מתוך מטרה לאפשר קשר קרוב והבנה עמוקה של רזי התחומים הנלמדים, האווירה הלימודית הינה מקצועית וחווייתית.

כל צוות המורים והמרצים עוסקים במקצוע בו הם מלמדים, מומחים בתחומם, והלימודים התיאורתיים והמעשיים ברמה הגבוהה ביותר. כל מורה מעניק הנחיה אישית מירבית לכל אחד מהתלמידים. צוות המרצים הינו מהמובחרים בתחומם אשר מלמדים למצוינות ולהצלחה .

ראיית בית הספר היא הוליסטית וההסתכלות היא על הגוף כולו בידיעה כי הגוף הוא שלם וכל מערכת תלויה באחרת – הקורסים הנלמדים משלבים בין תחומי לימוד מעשי ועיוני וכן כל שיטות האבחון כדי לתת למטפל את כל הכלים לעזור.

בין בוגרי המכללה נמנים יוצאי צבא, מורים, רופאים, אחיות, ביולוגים, כימאים, פיזיותרפיסטים ועוד.
המכללה מקדמת את התלמידים במגוון ידע מדעי, מחקרי, בשילוב אומנויות הריפוי השונות והמגוונות ממזרח ומערב על ידי שיטות אבחון ושיטות טיפול טבעיות.

במכללת סולם אילת קורסים בתחומים הבאים: נטורופתיה, נטורולוגיה (תזונה), צמחי מרפא, מטפלים בהפרעות קשב וריכוז.

מכללת סולם אילת - Sulam Academy Eilat מקבלת את תלמידיה על סמך ראיון התאמה אישי. במכללת סולם אילת תוכלו לקבל תעודת מוסמך, בכיר ומומחה בתחומי הרפואה הטבעית. הלימודים יתקיימו באוניברסיטת בן גוריון קמפוס אילת.

ליצירת קשר: 050-2806273,
03-6914429.




תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש