צנזורה" - ממלכה של עיצוב שיער, טיפוח וכל טיפולי היופי

מאת: אביבה דקל ● 4/7/2012 14:40 ● ערב ערב 2557
ממלכת "צנזורה", ממלכתם של לירון לוי וצביקה זריהן, שניהם מעצבי שיער מנוסים, משתרעת על 150 מ"ר בקומת הכניסה פלוס גלריה של 70 מ"ר בקומה השניה – ממלכה גדולה לכל הדעות – המחולקת לתת ממלכות כשבכל אחת מהן מטפלים בפן אחר של היופי הנשי.
צנזורה''  -  ממלכה של עיצוב שיער, טיפוח וכל טיפולי היופי

במספרה הגדולה שבע עמדות ועליהן מופקדים שבעה ספרים מנוסים, מיומנים ומקצועיים ביותר. "כאן לא רק חופפים ומספרים – כאן עוסקים בעיצוב שיער. אצלנו ב"צנזורה" ידעו לייעץ ולהתאים לך בדיוק את התספורת, התסרוקת והצבע בהם תראי הכי טוב." אומר לירון.

חידוש במספרת צנזורה – הדמית שיער – מיקרופיגמנטציה.
הדמית שיער היא השתלת זקיקים קטנים וצפופים לנשים וגברים ששערם דליל. תהליך זה משווה לאנשים עם שיער דליל מראה של שיער מלא וצפוף. התהליך דורש מקצועיות ומומחיות שלא לדבר על ציוד מיוחד והוא טוב גם להדמיית גבות לנשים עם גבות דלילות או ללא גבות. למי שאין גבות ורוצה לבנות אותן מחדש - את אותן גבות שנעשו על ידי איפור קבוע אפשר לבנות מחדש על ידי החדרת פיגמנט.

חפיפה, צבע, מניקור פדיקור, שיזוף וטפולים קוסמטיים - הכל תחת קורת גג אחת.

בחדר החפיפה ארבע עמדות חפיפה וכיסא עיסוי. כל תהליך של חפיפה כולל עיסוי ואיבחון קרקפת.

בפינת הצבע מכינים את הצבע לעיני הלקוחה כך שהיא רואה במו עיניה שהיא מקבלת רק את הצבעים הטובים ביותר. בצנזורה משתמשים אך ורק בצבעים מתוצרת החברות הטובות ביותר – "אינדולה" "לוריאל" "אינואה" וצבע חדש על בסיס אורגני מתוצרת "שוורצקופ" ללקוחות עם בעיות קרקפת כגון רגישויות וגם ללקוחות שמי חמצן גורמים להם לגירויים .
בחדר מניקור פדיקור תטפל בכם מרינה נובוסלסקי שהיא מומחית בתחום פדיקור רפואי שתדע לטפל בכל בעיות כף הרגל. הפדיקור הרפואי של מרינה ישפר לאין ערוך את מצב כף הרגל שלכן שתראה מטופחת ויפה לא פחות מידיכן שעברו מניקור מקצועי על ידה.

בחדר האיפור מולכת המאפרת המקצועית סימה קורן. סימה, מאפרת ששמה מוכר לרבים מתושבי אילת היא ותיקה מאד הן במקצוע האיפור והן ב"צנזורה". סימה תדע להתאים איפור מרהיב לכל ערב מיוחד, בין אם זו חגיגת יום הולדת, יו נישואין, בר/בת מצווה או כל אירוע אחר. כלות מקבלות אצל סימה טיפול צמוד במיוחד כדי שתראינה זוהרות ויפיפיות בערב החשוב ביותר בחייהן. התכשירים בהן משתמשת סימה לאיפור הם המוצרים של יוסי ביטון ששמם יצא לתהילה.

בחדר הקוסמטיקה מושלת ביד רמה רומית זיכרי שהיא קוסמטיקאית מיומנת ומוסמכת בעלת ותק של 15 שנים בתחום. אחרי הטיפול המקצועי שלה יראה עור הפנים שלכן זוהר, נקי, צעיר ורענן. אצל רומית בחדר הקוסמטיקה תוכלו לקבל טיפולי שעווה, ליהנות מעיצוב גבות מקצועי.
עוד במספרת צנזורה חדר עם מיטת שיזוף שגם עליו מופקדת רומית.

בקומה העליונה נמצא הסטודיו לכלות. הסטודיו לכלות מתחלק לחדר תפירה, חדר ג'קוזי וחדר טיפולים. כאן תטפלנה בכלה שונית ונופר מיזן שתתאמנה לה שמלה מדהימה ליום החתונה. במתפרה מייעצים, מעצבים ותופרים ומתאימים לכל כלה שמלה המתאימה לה בדיוק כמו השמלה שראתה בחלומותיה.
כמו כן אפשר לקבל אצל שונית ונופר מיזן גם שמלות כלה בהשאלה.
בנוסף תופרות שונית ונופר גם שמלות ערב מפוארות לפי מידה בהזמנה.
ביום החתונה מקבלת הכלה הנכנסת לחדר הכלות את כל שירותי היופי של צנזורה וכל פינוק אפשרי - עיצוב שיער, טיפול קוסמטי, מניקור פדיקור ואיפור מקצועי. אחרי שסיימה את כל הטיפולים תלבש את השמלה שתפרו בשבילה ומכאן היא יוצאת ישר לחופה זוהרת יפה ומושלמת.

אפשר בהחלט שחבילת פינוק זו תגיע עד אלייך. לצורך זה יש לתאם עם לירון או צביקה את הטיפולים המבוקשים וספר או מאפרת יגיעו עד אליך בהתאם לחבילה שהוזמנה מראש.

"צנזורה”
ששת הימים 310
טל: 08-6317717
פתוח: א-ה 09:30-20:00 שישי 09:30-15:00


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש