'דיוטי מוטי'-הרבה אופנה מעט כסף

מאת: אביבה דקל ● 16/5/2012 09:30 ● ערב ערב 2550
לאחר ההצלחה חסרת התקדים של החנות 'דיוטי מוטי' מול שדה התעופה זה היה רק מתבקש לחזור על ההצלחה. לפני חודש וחצי נפתח סניף שני של 'דיוטי מוטי' באילת בבנין 'הספירל' ועידן חדש החל בענף ההלבשה בעיר
'דיוטי מוטי'-הרבה אופנה מעט כסף

הסניף החדש של רשת 'דיוטי מוטי' ממוקם במקום יפהפה – בבנין 'הספירל' בכניסה למרינה, ממנו נשקפות היאכטות העוגנות במעגן והים הכחול של אילת. כשנכנסים לחנות, המראה יפה כמעט באותה מידה - הנשימה נעתקת והראש מסתחרר למראה הצבעים והדגמים היפהפיים של הבגדים והאביזרים הגודשים את המתלים ואת המדפים. כמו במטה קסם הרגשתי בחו"ל, שכן החנות המדהימה הזכירה לי את חנויות האופנה ב'פיר 17' ( מזח מספר 17 במנהטן, ניו יורק).
החנות רחבת ידיים, מוארת, מזמינה ואפשר למצוא בה הכל: מבחר גדול של חולצות, שמלות, מכנסיים, בגדי ים ובגדי חוף, בגדים לערב ובגדים ליום יום, הלבשה תחתונה, תיקים, כפכפים, חגורות, כובעים ותכשיטים. אשה יכולה להיכנס ל'דיוטי מוטי', להסתובב וליהנות ממראה עיניים, למדוד, לבחור ולצאת מהחנות עם מלתחה שלמה בעלות נמוכה ומפתיעה.
במחיר שבמקום אחר הייתה עולה לך חולצה או שמלה אחת, ב'דיוטי מוטי' את יוצאת לבושה מכף רגל ועד ראש.

איך עושים את זה ועדיין יוצאים נשכרים?


ב'דיוטי מוטי' לא מתפשרים על טיב הסחורה ועל איכותה, לא על הגזרות האופנתיות ולא על העיצוב המדהים, אבל חותכים ברווחים, וכתוצאה מכך המחירים נמוכים ונוחים בצורה מפתיעה ביחס לטיב ולעיצוב.
איך אומרים הבעלים? אפשר להרוויח פחות על כל פריט, למכור הרבה פריטים במחירים נוחים וליהנות ממחזור גדול. ואכן המחזור גדול – הלקוחות מצביעות ברגלים, והחנות הומה אדם בכל רגע נתון.
המגוון הגדול של הבגדים, התחלופה היום יומית של המוצרים והמחירים הנמוכים הם שמייחדים את חנויות הרשת. מדי יום מגיע לארבעת הסניפים של הרשת (באילת ומחוצה לה) משלוח של דגמים חדשים, כך שאם היית פה אתמול, כדאי לבוא גם היום וגם מחר ולמצוא דגמים רבים שלא ראית בביקור קודם - מה גם שסוד הקסם של הרשת, מאפשר לך לחדש את המלתחה יום יום לפחות בפריט אחד נוסף. ואם לא די בזה הרי שביקור ב'דיוטי מוטי' הוא בילוי.
ב'דיוטי מוטי' הבגדים בחלקם מיוצרים בארץ ובחלקם מיובאים מחו"ל, תוך הקפדה על איכות והיצמדות לצו האופנה. כל דגם חדש, בין אם הוא מיוצר בחו"ל ובין אם הוא מיוצר בארץ, מגיע מיד לכל חנויות הרשת.
החנות לא רק גדולה ונוח להסתובב בה - גם למדוד בה בגדים נוח מאוד, שכן לרשות הלקוחות עומדים 16 תאי מדידה. שלא כמו בהרבה חנויות, כאן לא תעמדו בתור כדי למדוד בגד. החנות מתחשבת גם בלקוחות בעלי מוגבלויות. יש גישה נוחה לנכים אל החנות ושניים מתאי המדידה נמצאים בקומת הכניסה כדי לאפשר גישה נוחה לאנשים שמתקשים לרדת לקומה התחתונה בה נמצאים שאר תאי המדידה.
גם המבנה הלוגיסטי של החנות יעיל להפליא. בקומה הראשונה, ליד תאי המדידה, דלת המובילה למחסנים הענקיים. לכאן מגיעים מדי יום הדגמים החדשים דרך כניסה נפרדת, וכאן הם נבדקים וממוינים, לפני שמעלים אותם במעלית מיוחדת, לתליה ולסידור בחנות הגדולה שבקומה שמעל המחסנים. גם את הבגדים שנמדדו בתאי המדידה ולא נמכרו בודקים, מקפלים ומחזירים לחנות באמצעות אותה מעלית. צוות העובדים, עליו מופקדת אסנת, מנהלת הסניף, הוא צעיר, גדול, יעיל, מקצועי ואדיב. האווירה בחנות היא אווירה של חגיגה. כאן יקבלו אותך בחיוך, ישמחו לענות על כל שאלה, לכוון אותך לבגד שאת מחפשת ולתאי המדידה ולעזור לך להתאים את האביזרים המתאימים לבגד שבחרת.

מי לא זוכר את מוטי מהשוק?


מוטי בירמן ואלרן זיו מאשקלון התחילו את הקריירה שלהם בתחום האופנה בשוק של אילת. מהר מאוד זיהו השניים את הפוטנציאל של העיר. לפני שמונה שנים נפתחה החנות הראשונה של רשת 'דיוטי מוטי' מול שדה התעופה בעיר והיום רק מעטות מתושבות אילת לא מכירות אותה וגם תיירים ואורחים ישראלים ממרכז הארץ יודעים שאפשר למצוא בה בגדים מיוחדים.
הסניף השני של הרשת נפתח באשקלון. לפני שנה נפתח סניף נוסף באשדוד ובמרץ השנה נפתח הסניף השני של 'דיוטי מוטי' בבנין 'הספירל' במרינה של אילת - הרביעי ברשת.

למרות שכל ארבעת סניפי רשת 'דיוטי מוטי' נמצאים בדרום הארץ, המרכז הלוגיסטי שלה הוא בתל אביב והתוכניות לעתיד כוללות התרחבות ופתיחת סניפים גם במרכז הארץ וגם בצפון.
בימים אלו פותחת הרשת במסע פרסום ויחסי צבור כלל ארצי ובקרוב תוכלו לראות בכל פינה צילומים של דוגמניות צמרת מככבות על גבי העיתונים ובאתר הפייסבוק כשהן לבושות בגדים של 'דיוטי מוטי'.


דיוטי מוטי סניף דרך הערבה מול שדה התעופה
טלפון: 08-6340612
פתוח: א'-ה'09:00-22:00, יום שישי 09:00-15:00. שבת: אחרי צאת השבת עד 22:00.

דיוטי מוטי סניף ספירל בכניסה למרינה
טלפון: 08-9466886
פתוח א'-ה' 09:00-23:00 שישי, 09:00-15:00. שבת: אחרי צאת השבת עד 23:00.